|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Eigenlijk zou 'ie zijn blonde lokken ook zwart moeten verfen. En strak naar achter kammen. EDIT: Mijn avatar is niet een foto van MH22. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 22-11-2010 20:43] |
|
Of neem 1 van die vette robotjes. Bruce Banner |
|
Que? |
|
Die uit roborally. Bruce Banner |
|
Meh... |
|
quote: Ikke? Haar zwart erven? Ik heb wel eens een poging gedaan toen ik 16 oid was. Geen succes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
signature |
|
quote: |
|
mooi! Een avatar topic! dus.. hoe doe ik dit? moet ik bij user icon een link invullen? en met [img] of [url]? [/n00b] [/zachteG] |
|
Alleen de link (van een plaatje natuurlijk). |
|
danke Erik Probleem gevonden: ik had de link die ik kreeg na het uploaden gebruikt, maar had nog even moeten *rechtermuisknop, bekijk afbeelding*-en [/zachteG] |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: wat is het? [/zachteG] |
|
Vechtende corpsballetjes? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
|
|
Maar... quote: Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Het waren Antifa-figuren die opgepakt werden. Maar ik heb inmiddels een beter stukje schandalige geschiedenis gevonden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Oké, ik heb echt geen idee waar dit over gaat. [/zachteG] |
|
quote:De rellen in Kedichem, waar antifa-figuren het hotel aanstaken waar de CD van Janmaat vergaderde. Zijn vrouw verloor daarbij een been, en de hoteleigenaar kwam zelfs om als ik het me goed herinner. Geen enkele antifa-er is indertijd bestraft door justitie. De CD had toen standpunten tegen immigratie, iets wat elke partij bijna aanhangt tegenwoordig. Het rare is dat Janmaat altijd verguisd is, ook door justitie en politici. Maar mensen met minstens zo extreme standpunten als Wilders mogen gewoon een kabinet gedogen. Het alom bekende 'meten met twee maten', zoals ook op fora weleens het geval is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik zal even een artikel voor je opzoeken. |
|
Excuus, de hoteleigenaar kwam later bij de verbouwing van het hotel om het leven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
quote:Prachtig. Ontroerend ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |