|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar moest je daar nu zo lang naar zoeken?! Had ook een foto van jezelf kunnen zijn. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Die 3-0 in je blote pik! Die mag sowieso dit jaar weer met het WK. Dan kijken de mod's maar even een andere kant op voor het vaderland. |
|
http://i285.photobucket.com/albums/ll54/fjacobse/voetbal1.jpg Is btw een photoshop, door snark gemaakt. In het echt ben ik groter. edit. Maar ff de imgtjes weg gehaald. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 25-04-2010 22:29] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Jan smit! Wat slecht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat weten de fans (het eerste, niet het tweede, dat laat ik aan jullie). Blijft toch de beste foto ooit gepost hier. |
|
Ik heb me toen half dood gelachen. Spectre had ook een keer een mooie sjop gemaakt, mij met het gezicht van die knakker van de pedo partij. Op zich al hilarisch, want ik heb werkelijk niets met kinderen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat komt vast omdat je al een heel groot kind hebt, wat maar niet volwassen wordt. SORRY! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Dat is tenminste wel legaal en normaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dan maken die kinderen ook niet meer uit. |
|
quote:Dat wel! Maar mijn avatar niet! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
AAAAAARRRRGGGHHHH! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
bah signature |
|
Wansmaak ten top, en daarvoor natuurlijk niets dan hulde. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hij vond het ook niets, maar hij had geen keus. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
signature |
|
Het is geeneens photoshop! Het is pure ouderwetsche cinematische trickery! |
|
Hypnos z'n neue: |
|
Echt iets voor Hypnos! |
|
Dit is ondertussen wel zo achterhaald, ik wo... ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD! |
|
ik krijg een hypnokick signature |
|
Hehe hypnotoad |
|
Ik word gewoon een beetje emotioneel. M'n ouwe goeie zwarte prachtige avatar. Weer terug. Ik doe de namen webblaster wim, wansmaak en oud vuil weer eer aan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Niet opdringerig. Stijlvol. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |