![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tjah, is RE5 PS3 exclusief? En zoja, voor hoelang? ![]() De 360 kon 1,5 jaar eerder wat de PS3 nu kan voor E200 meer. Er moeten echt vette KILLER exclusives komen voor de PS3 wil die nog potten gaan breken. ![]() |
|
Ik was een tijdje niet heel erg blij met m'n x360.. Maar! nu dat games goedkoper worden en er echte vette games komen vind ik 'm echt geweldig! I am the 1%. ![]() |
|
Wat ik al een dag probeer te posten: Er liggen bij de intertoys te veenendaal een paar wii's te koop. Bel en reserveer en haal meteen op, voor diegene die zo'n ding willen hebben en de boot gemist hadden. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 23-12-2006 13:14] ![]() |
|
![]() ^ ![]() What the Cell is going on? quote: Lees hier verder alles over de PS3. @Stoomfiets: Sinds ik mijn XBOX360 softwarematig geflashed heb ben ik een uiterst gelukkig en zeer diverse games spelend gamer. ![]() ![]() |
|
Mezelf een xbox360 voor de kerst cadeau gedaan ![]() Echt een tof ding Gears of War is echt top! Nu nog zorgen dat ik online niet de hele tijd afgeknald wordt hehe But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Haha, ja Gears of War is echt DE BOM! @kwelgeest: ja dat heb ik met mijn normale xbox, vind 't nog iets te vroeg om te gaan vogelen met m'n x360.. zometeen verneuk ik het ;P I am the 1%. ![]() |
|
Ik wilde een Wii maar aangezien ik deerste maand geen kans maak op een Wii heb ik maar een XBOX 360 gekocht want er moet toch gegamed worden in de kerstvakantie. Tof ding mooie graphics, maar ja dat is na een uur spelen niet meer zo van belang. denk dat ik volgend jaar toch nog een geupgrade Wii (met HD DVD) ga halen want ik mis Zelda, Mario Kart en Metroid enorm. dat neemt niet weg dat call Of Duty 3 en Far Cry ook zeer toffe games zijn! ![]() |
|
quote: Zo slecht zijn e gfx op de Wii niet hoor, en ik ben zelf een XBOX360 bezitter, overigens zijn graphics leuk voor de eerste 5 minuten dat je er aandacht aan besteed maar daarna gaat het toch echt om de gameplay. En die is ook de XBOX prima in orde, maar de Wii voegt wel degelijk iets toe IMO. ![]() |
|
Gewoon pc de beste Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
Op de bank zitten is toch veel relaxter man. ![]() |
|
Consoles hebben zo een hoge FUN factor, datik nu bijna geen pc games meer speel ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote: Ik kan helemaal niet relaxt gamen, laat staan tegelijkertijd op een bank zitten, hehe. ![]() |
|
quote: Je speelt gewoon de verkeerde games ![]() I am the 1%. ![]() |
|
Ik speel alleen shooters, hehe. En oude consoles. Vroeger speelde ik natuurlijk wel supermarioland vanaf de bank. En er dan vanaf vallen vanwege in een kuil vallen. ![]() |
|
Hahaha, herkenbaar, maar het is maar net hoe relaxed je het voor jezelf maakt! ![]() |
|
Hmm, maar ik ben van mezelf al helemaal niet relaxed. En van gamen raak alleen maar nog meer a-relaxed, hehe. ADHD voor twee! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 24-12-2006 23:10] ![]() |
|
Hahahaha, ach het heeft ook zijn voordelen lijkt me! ![]() |
|
Adhd? Ja, ik verveel me niet snel, daar ben ik te druk voor. Maar verder? ![]() |
|
Nee, ik bedoelde meer dat gestrest gamen ook wel tof kan zijn. ![]() ![]() |
|
Ik weet eigenlijk niet beter. ![]() Ik game meestal ook niet al te lang, hooguit een half uur. Dan heb ik wel weer lang genoeg op 1 plek gezeten. ![]() |
|
Ah, dat lijkt me dan wel weer minder. Maar vandaar ook de shooters denk ik, langdradige RPG's gaan hem dan niet echt worden. ![]() ![]() |
|
Ik heb net een PS2 en daar ben ik ook blij mee. Stomme games allemaal ![]() ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: RPG's niet nee. En moeilijke shooters met sluipen en tactisch gedoe trouwens ook niet. Gewoon knallen en rennen doe ik het liefst. ![]() |
|
quote: Hm, ik speel al 25 jaar gitaar, daar heb ik geen ps2 voor nodig. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |