IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wii, PS3 of Xbox 360? Vorige pagina | Volgende pagina
rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 01-09-2008 23:32 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

Assassin's creed kan wel maar je moet de knoppen zelf even instellen anders kloppen ze voor geen meter.
Maaruh zou je nou weer ut met een xbox controller willen spelen??!?!?
Het grote voordeel van dat soort games op de pc is JUIST dat je met de muis kan spelen!


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-09-2008 23:43 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

UT weet ik nog niet; Oblivion lijkt me anders ook een kandidaat

Hopelijk binnekort ook in Europa:

Microsoft opent aanval op Playstation
Uitgegeven: 4 september 2008 14:56
Laatst gewijzigd: 4 september 2008 14:56

AMSTERDAM - Met een forse prijsverlaging van zijn spelcomputer Xbox 360 hoopt Microsoft marktaandeel te veroveren op concurrent Sony, fabrikant van de Playstation 3. Europa profiteert voorlopig echter niet mee.

In de Verenigde Staten verlaagt het bedrijf de adviesprijs van het goedkoopste model, de Xbox 360 Arcade, met 80 dollar naar 199,99 dollar. Daarmee is de console goedkoper dan Nintendo's Wii, die 249 dollar kost.

De twee andere modellen worden 50 dollar goedkoper: de 'gewone' Xbox 360 gaat daarmee 299,99 dollar kosten, en de Xbox 360 Elite 399,99.

Japan

Eerder deze week werd bekend dat Microsoft ook in de belangrijke Japanse consolemarkt onder de prijs van de Wii duikt. Daar gaat de Arcade 19.800 yen kosten, tegen 25.000 yen voor Nintendo's paradepaardje.

Volgens Microsoft wordt 75 procent van de consoles verkocht als de prijs onder de 200 dollar zakt. Het bedrijf verwacht daarom dat miljoenen potentiële klanten hun kans schoon zullen zien.

Sony

Toch opent Microsoft met de prijsverlagingen vooral de aanval op Sony. Van de verschillende Xbox 360-modellen werden in de VS in juli iets meer van 200 duizend exemplaren verkocht, tegen 225 duizend voor Sony's Playstation 3. Nintendo's Wii lijkt met een maandverkoop van ruim 550 duizend stuks voorlopig niet te achterhalen.

Wel kampt Nintendo in de Verenigde Staten nog altijd met bevoorradingsproblemen. Mogelijk kan Microsoft daarvan met de nieuwe prijsstelling gemakkelijker profiteren.

Een woordvoerster laat namens Microsoft Nederland weten dat het bedrijf in Europa op dit moment geen prijsverlagingen plant.

quote:
Op 16 september 2008 14:02 schreef Mutilator het volgende:

Zo, dat begint erop te lijken:

Xbox 360 krijgt ook in Europa prijsverlaging

In navolging van de Amerikaanse editie zal ook de Europese uitvoering van de Xbox 360 in prijs gaan zakken. De prijsdaling zal met ingang van 19 september in de winkels terug te zien zijn.
De Xbox 360 Arcade zal voor 179,99 euro over de toonbank gaan en wordt geleverd met een geheugenkaart en vijf XBLA-games. Mocht je een treetje hoger willen in de pikorde, dan kun je voor 239,99 euro kiezen voor de Xbox 360 Pro-uitvoering. Deze wordt geleverd met een 60GB HDD en een HD AV-kabel. Als zelfs dat niet genoeg is voor je, dan is de Xbox 360 Elite ook nog een mogelijkheid. Deze wordt met 120GB HDD geleverd voor 299,99 euro.

Naast deze prijsdaling heeft Microsoft voor de Benelux nog een aardigheidje in petto. Vanaf 19 september kun je namelijk een coupon downloaden van de website van Microsoft. Als je deze coupon instuurt voor 31 december 2008 krijg je van Microsoft een deel van je aankoopbedrag terug.
Als de Arcade-uitvoering hebt gekocht krijg je 30 euro terug, voor de Pro-uitvoering 40 euro en als je de Elite-versie hebt gekocht mag je 50 euro op je bankrekening terugverwachten van Microsoft.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-09-2008 21:29]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-10-2008 9:31 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Nintendo komt aanstaande donderdag met Wii HD

Bekend was dat Nintendo morgen perconferenties geeft in Tokyo en San Francisco en dat daar mogelijk een nieuwe Nintendo DS met camera getoond wordt. Volgens verschillende geruchten zal een nieuwe Wii één van de hoogtepunten zijn tijdens deze persconferenties. De nieuwe 'Wii HD' zal betere graphics krijgen, backwards compatible zijn en krijgt interne opslagruimte. De nieuwe Wii zal volgens de geruchten niet voor 2011 verschijnen. We zijn zeer benieuwd waar Nintendo donderdag mee zal komen: is het alleen de nieuwe DS, alleen de nieuwe Wii HD of misschien dat er van beide apparaten een opvolger wordt aangekondigd?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


JFK
The 35th president of the US of A
Usericon van JFK
Posted 08-10-2008 22:30 by JFK Profiel van JFK

Ik speel al een aantal jaren vrij weinig op spelcomputers (en al helemaal niet op de pc) maar zit er nu toch over na te denken een xbox 360 te halen.
Ben altijd een typische nintendogamer geweest, avonturenspellen, platformermers met veel fantasie, puzzels, blije beestjes etc maar zie daar op de wii weinig van terug. Op de xbox 360 daarentegen is Kameo er al een tijd en daar komen binnenkort Fable 2 (vond deel 1 al kicke) en een nieuwe Banjo Kazooie (geniaal op de n64) bij. Ook gezien de lage prijs die de xbox nu heeft is dat mijn duiten wel waard denk ik.


Ich bin ein Berliner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-10-2008 22:35 by Schaep Profiel van Schaep

Ik ben na de Sega Megadrive ook altijd een 'aanhanger' van Nintendo geweest en op de Wii zijn een aantal gave games uitgekomen, maar hij hapt stof sinds ik een Xbox 360 heb. Doen dus.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-10-2008 22:55 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

De Wii heeft nu de laatste paar maanden een gebrek aan titels uit Nintendo's eigen stal..waar zijn de nieuwe games met de kwaliteit van Metroid Corruption en Mario Galaxy?

Ik las ergens zelfs dat ze oude Gamecubemeuk gaan upgraden om vervolgens te porten naar de Wii...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-10-2008 18:02]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-10-2008 23:18 by Schaep Profiel van Schaep

Die komen later. The Wind Waker en wat andere games komen inderdaad ook naar de Wii.


JFK
The 35th president of the US of A
Usericon van JFK
Posted 08-10-2008 23:27 by JFK Profiel van JFK

Matige shit man. Er zijn zeker wel wat goeie titels uitgekomen voor de gamecube, 2 zelda's, starfox advertures, 2 pikmins, fire emblem, donkey kong jungle beat, paper mario, beyond good and evil (hoewel die er ook voor andere consoles was), mario kart double dash en meer wat ik nou ff vergeet. die console verkocht voor geen reet, net als de n64 met nog meer kicke spellen. ik noem: goemon, 2 zelda's, mario 64, 2 banjo kazooie's, donkey kong 64, goldeneye, conker's bad fur day. en nu gaan ze al die shit gewoon opnieuw uitbrengen om er alsnog mee in te cashen.
en nou hebben we die wii, met een nieuw besturingssysteem dat een kwartiertje lachen is met een paar gimicky gezelschapsspelletjes en dat ding verkoopt als een trein. ik snap er geen zak van. zoals ik ook niet begreep dat die lappe psx zo goed verkocht.


Ich bin ein Berliner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-10-2008 0:01 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 8 oktober 2008 23:27 schreef JFK het volgende:
Matige shit man. Er zijn zeker wel wat goeie titels uitgekomen voor de gamecube, 2 zelda's, starfox advertures, 2 pikmins, fire emblem, donkey kong jungle beat, paper mario, beyond good and evil (hoewel die er ook voor andere consoles was), mario kart double dash en meer wat ik nou ff vergeet. die console verkocht voor geen reet, net als de n64 met nog meer kicke spellen. ik noem: goemon, 2 zelda's, mario 64, 2 banjo kazooie's, donkey kong 64, goldeneye, conker's bad fur day. en nu gaan ze al die shit gewoon opnieuw uitbrengen om er alsnog mee in te cashen.
en nou hebben we die wii, met een nieuw besturingssysteem dat een kwartiertje lachen is met een paar gimicky gezelschapsspelletjes en dat ding verkoopt als een trein. ik snap er geen zak van. zoals ik ook niet begreep dat die lappe psx zo goed verkocht.


Vergeet Super Paper Mario, Fire Emblem: Radiant Dawn, Mario Kart Wii en Super Mario Galaxy niet, als je het over die series hebt. Dat neemt natuurlijk niet weg dat er op de Nintendo 64 en de Gamecube wat mij betreft tot nu toe inderdaad meer gave games zijn uitgebracht. De PSX was gewoon een opgefokte Playstation 2 en werd niet goed verkocht. Met de Wii kan iedereen overweg, daarop zijn veel games afgestemd en daardoor verkoopt hij ook heel goed, zeker bij de casual gamers.


JFK
The 35th president of the US of A
Usericon van JFK
Posted 09-10-2008 0:03 by JFK Profiel van JFK

Nee psx, gewoon de eerste playstation, noemden ze ook de psx.


Ich bin ein Berliner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-10-2008 0:09 by Schaep Profiel van Schaep

Ah, ik dacht aan de Playstation Extreme, maar de eerste Playstation had tenminste nog gave RPG's en Castlevania.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 14-10-2008 16:27 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Misschien binnenkort de volgende bundel halen. Lijkt me een prima deal, helemaal omdat ik de kosten met mn broertje deel en er zelf geen scherm bij hoef te kopen (die heeft hij dus al)

http://www.bol.com/nl/p/games/xbox-360-fanatieke-gamer-voordeelbundel/1004004006281243/index.html


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2008 17:18 by Mark Profiel van Mark

370 pleuro??

Tering wat zijn die consoles duur in Nederland, zeg Niet te filmen man. Kom dan gewoon een keer naar Engeland, zelfs met de vlucht erbij heb je je geld er dan nog uit.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-10-2008 17:26 by Schaep Profiel van Schaep

Voor dat pakket is het best netjes hoor.

In Engeland is het inderdaad goedkoper geworden dan in Nederland, maar dat is ook echt nog maar sinds kort.

Voor 150 euro heb je al wel een Xbox 360 Arcade, maar dat wil je niet.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 14-10-2008 17:34 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

€ 370,- voor de Xbox Pro met GTA IV, Halo 3, Far Cry 2 en Gears of War 2 is volgens mij best netjes of niet?

Oh, en er gaat ook nog € 40,- van af met die actie van dat geld terug van Microsoft. Zit je dus op € 330,- voor de Xbox pro inclusief 4 topgames. Lijkt me dus een prima deal, of niet?


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-10-2008 17:50 by Schaep Profiel van Schaep

Zeker, de pro is nu te krijgen voor 200 euro, en 130 euro voor die vier extra spellen is een goede aanbieding. Mits je tenminste twee van die titels sowieso wel zou kopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-10-2008 17:50]


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 14-10-2008 18:26 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

quote:
Op 14 oktober 2008 17:50 schreef Schaep het volgende:
Zeker, de pro is nu te krijgen voor 200 euro, en 130 euro voor die vier extra spellen is een goede aanbieding. Mits je tenminste twee van die titels sowieso wel zou kopen.

Zeker weten! Ga er wel plezier van krijgen denk op dat 32" scherm van mn broertje!


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


SQT
Usericon van SQT
Posted 09-11-2008 11:35 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Godver. Weet iemand of en hoe het mogelijk is om Xbox Live Games te krijgen zonder Xbox Live te hebben, aangezien ik daar geen interesse in heb (en er dus ook niet voor ga betalen). Of is het voor downloads wel een kwestie van je internetkabel erin pluggen en gaan?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-11-2008 14:59 by Schaep Profiel van Schaep

Volgens mij moet je wel wel een online profiel aanmaken. Een Silver-account is gratis en daarmee kan je gewoon de Xbox Live Marketplace gebruiken.


SQT
Usericon van SQT
Posted 09-11-2008 15:17 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Oke, relaxed, dan gaan we daar binnenkort maar eens wat games vandaan trekken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-11-2008 15:19 by Schaep Profiel van Schaep

Even wat gave games noemen:

Braid
Rez HD
Castlevania: Symphony of the Night
Ikaruga
Geometry Wars: Retro Evolved
Geometry Wars: Retro Evolved 2
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
Mega Man 9 (heb ik nog niet maar moet wel vet zijn)



SQT
Usericon van SQT
Posted 09-11-2008 15:25 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 9 november 2008 15:19 schreef Schaep het volgende:
Even wat gave games noemen:

Braid

Hell Yeah!
quote:
Rez HD
Castlevania: Symphony of the Night
Ikaruga

Ken ik niet
quote:
Geometry Wars: Retro Evolved
Geometry Wars: Retro Evolved 2

Ik heb daarstraks wat filmpjes van deel twee zitten kijken, die zou hier zeker niet misstaan.
quote:
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords

Ken ik niet, maar puzzle games zijn altijd interessant. Wat houdt dit in?
quote:
Mega Man 9 (heb ik nog niet maar moet wel vet zijn)
Oldskool hè. Ik heb hier nog een emulatortje met bakken oldskool games waaronder verschillende Megaman delen, dus die laat ik nog even liggen. Neemt niet weg dat die ook erg vet kan zijn.

Verder ben ik ook nog benieuwd naar Castle Crashers en Alien Hominid.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-11-2008 15:47 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Weet iemand hoe het zit met Elder scrolls oblivion? Ik wil deze voor de PS3, en zie op verschillende fronten gezien dat die er ook gewoon is/moet zijn. Ik ben bij verscheidene zaken geweest, maar hij is zelfs niet te bestellen. Was er geen europese release voor de ps3 oid? Zelfs op bol.com hebben ze hem niet, en hij staat ook nergens in de bestellijsten van windows.



SQT
Usericon van SQT
Posted 09-11-2008 15:56 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Er staan er genoeg op Marktplaats.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-11-2008 17:03 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 9 november 2008 15:25 schreef SQT het volgende:
Hell Yeah!

Ken ik niet

Ik heb daarstraks wat filmpjes van deel twee zitten kijken, die zou hier zeker niet misstaan.

Ken ik niet, maar puzzle games zijn altijd interessant. Wat houdt dit in?
Oldskool hè. Ik heb hier nog een emulatortje met bakken oldskool games waaronder verschillende Megaman delen, dus die laat ik nog even liggen. Neemt niet weg dat die ook erg vet kan zijn.

Verder ben ik ook nog benieuwd naar Castle Crashers en Alien Hominid.


Puzzle Quest: Challenge of the Warlords is een kruising tussen een puzzlegame en een RPG. Vooral in het begin vond ik het erg verslavend, maar op een gegeven moment vond ik de singleplayer te makkelijk worden.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=75377

Rez HD:



Castlevania: Symphony of the Night:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=74447

Ikaruga:



Die Newgrounds-games zijn ook wel leuk inderdaad, maar niet echt mijn ding.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-11-2008 17:04]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen