|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oftewel: koop gewoon een Wii met een ouderwetse controller FREEZE |
|
Precies. Maar ja, dan moet je er wel aan zien te komen |
|
Och... gewoon genoeg geld hebben en bestellen dan toch? FREEZE |
|
quote: Sjah, ik had mijn Kubus voor 70 euro inclusief 2 controllers, 4 games (Mario Kart, Zelda Wind Waker, SSX3 en Mario Smash Football) en een memorycard.. Daar heb je LANG geen Wii voor Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Vraagje aan de nerds. Mijn dochter heeft hier een stapel xBox games liggen maar mijn ex wil de xbox niet mee geven. Nou heb ik momenteel even geen geld zo'n ding te kopen en ik weet dat het geen ideale oplossing zal zijn, maar weet iemand een goede ( lees: correct werkende) emulator voor de pc (Pentium 4 met Windows XP Professional)? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo net een avondje bij een maat van me op de wii gespeeld, Wat is dat nieuwe rayman spel uber heerschend, Konijnen rammen, Koeien gooien geweldig |
|
quote: Ik zou als ik jou was toch eens op Marktplaats kijken enzo, een kale Xbox met controllers enzo moet je toch makkelijk voor 5 tientjes kunnen scoren.. Op de PC gamen is toch niet zo lekker als onderuit voor de TV! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
quote: Zusje van me vriendin heeft nog 1 en die wil er vanaf.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
|
|
Xbox 360! Vette shit dat ding! The trend is dead. |
|
quote: Ik ga dit weekend misschien ook eens een Wii aanschaffen. Verschijnen dit najaar leuke titels. |
|
Ben nog steeds heel erg benieuwd hoe de 1e-uur Wii-ers nu over het ding denken.. Is het toch voornamelijk een gimmick en is het een leuk-voor-met-vrienden-maar-verder-niet-bak, of is het toch een volwaardige console met geweldige games? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hm, niemand? Geen die-hard Wii-ers hier? Nouja, wel weer een mooi moment om mijn overstap van de PS2 en Gamecube naar de Xbox360 kenbaar te maken.. Wat een heerschapparaat! Zootje spellen erbij gekregen (2dehands set kopen 4tw), 2 controllers, kabels enzo, nu nog een hdd en ik ben klaar! Games: - Dead Rising (Zombies neermaaien in een winkelcentrum.. Heerschend!) - Rayman Raving Rabbids (DAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!) - Need for Speed Most Wanted - Pro Evolution Soccer 6 - Colin McRae: Dirt (Damn wat ziet dat er mooi uit, en wat speelt dat lekker..) - Call of Duty 2 - Moto GP '06 - Saints Row (Minste spel van de set, maar eens zien te ruilen..) Erg vet apparaat! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Dead Rising is zo heerschend. Heb hem hier ook! Tiefus, wat kan ik me daar mee vermaken. Zeker die Drillboor is vet, en die mokehamer haha! The trend is dead. |
|
Alleen al die game is eigenlijk een reden om het apparaat aan te schaffen, hehe, komtie echt niet uit op pc? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Heb hem nu twee weken. Erg gaaf apparaat. Ben niet een echte gamer, maar het is erg leuk om een potje te tennissen tegen elkaar. Dit weekend Call of Duty 3 gekocht, gave game. |
|
quote: Nope, ze gaan over een jaartje of 2 weer met Dead Rising 2 beginnen! The trend is dead. |
|
kheb een Wii sinds december, geweldig ding. Mijn vriend is meer van de hak-slash-spletter-dood en verdoemenis games, ik hou meer van Raving Rabbits en Brain Training. I love it. En met vrienden en een bak bier is het helemaal geniaal. You suck and that's sad |
|
quote: Godver, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Mass Effect is uit voor de 360 [exclusief]. En Ninja Gaiden Sigma, maar dat is NG in HD, exclusief voor de PS3. Nog even en dan Assassins Creed, echt een vette! |
|
Iemand Demo van BioSchock al gespeeld? ziet er best vet uit But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Op dit moment speel ik er nog vooral m'n oude Gamecube titels op. Het heeft zeker de potentie een geweldige console te zijn, maar dat komt er vooralsnog niet helemaal uit, hoewel het komende jaar al een stuk beter lijkt te gaan worden. Als de boel dan uiteindelijk net zo op gang gaat komen als met de DS gebeurde, gaan we nog mooie dingen zien. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ik zag vandaag het zwaardje en schildje liggen in de winkel hehe Plaatje: De Wii moet eigenlijk nog écht van start gaan met de Nintendo exclusive games zoals Super Mario Galaxy en Metroid corruption; dan gaat het wel lopen met de kwaliteit denk ik. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |