![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat klinkt iig niet als een shooter, hehe, dus nee. ![]() |
|
Ik vond Mariokart al behoorlijk da gheyness toen ik de demo in de winkel zag. ![]() |
|
Xbox 360 heb ik al, ben er erg tevreden mee. En ben van plan de Wi ook te halen. Zowiezo Nintendo exclusive titels en de nieuwe controller lijkt me te gek! ![]() |
|
quote: En het is nog een communist ook, met dat rode pakje van hem. ![]() |
|
quote:Maar hij lijkt wel op Ron Jeremy. Dus vertegenwoordigt het heteropr0n en hollywoodkapitalisme! [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 21-08-2006 23:53] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik heb een 360. Misschien nog een Wii. De PS3 zeker niet, simpelweg omdat ik de 360 al heb. Buiten God of War is er eigenlijk geen enkele PS3 exclusive [wat heet trouwens nog 'exclusive' anno 2006?] die ik wil spelen. Verder vind ik de controller een gemiste kans, de prijs veel te hoog en denk ik dat niet Blu-Ray maar HD-DVD de standaard gaat worden. ![]() |
|
Speel je ook met je 360 online dan. Dan moet je toch betalen? Ik ga dan voor de PS want dat is gratis. Verder anno 06 heb je geen spellen meer wat compleet nieuw is. Alles is al gedaan. Maar er komen echt wel meer leuke spellen dan alleen GOW op de ps uit. Die controller hmmm ja ok..kon beter. Ik vind die Wii controller niks tenminste ik weet dat het niks is voor mij. Ik prefeer liever een vaste dan zo 1 op beweging. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ach, zo dachten veel mensen ook over de mogelijkheden van DS, maar hij doet het wel verreweg het beste van alle handhelds en consoles, ik denk dat Nintendo met de Wii die lijn gaat voortzetten. quote: Nee dus. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-08-2006 15:18] ![]() |
|
quote: Maar jij bent dan ook een Nintendo liefhebber. Ik denk dat iemand die altijd PS of xbox heeft gespeeld zo bewegingscontroller maar irritant vind. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ![]() quote: Voor mijn Gamecube heb ik ook geen bewegingscontroller hoor. ![]() ![]() |
|
ben benieuwd naar de Wii. Van het weekend heeft mijn vriend een XBox 360 aangeschaft, maar ik vind dat ze er niet echt hele vette spellen voor heben tot nog toe...ach wat niet is kan nog komen. Toch? ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
quote: Dan hebben jullie Hitman: Blood Money niet zeker.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
nee, iets van ''oblivion'' en tafeltennis en nog wat meuk....zit niet echt iets bij wat ik te gek vindt ![]() Geef mij maar de Nintendo DS met Animal Crossing: wild world ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
om 10:00 of 10:15 begint de persconferentie van nintendo op de GC2006 http://wii.ign.com/articles/727/727276p1.html Voor een real time text verslag ![]() ![]() |
|
Owwww.....keeeeeej..... Olli is pas écht geobsedeerd met de Wii ![]() ![]() |
|
Net ff gelezen maar helemaal niks nieuws. Ennuh Mikeeee: NOU EN?!?! ![]() ![]() |
|
quote: Ik vond Prey toch tamelijk vet... vooral op HD!! ![]() ![]() |
|
quote: Helemaal niks! ![]() Maar je bent wél hot for Wii ![]() ![]() |
|
quote: Een spel als Oblivion op een concole lijkt me echt helemaal niets. Ff naar je inventory gaan etc. lijkt me veel lastiger en de combat lijkt me helemaal crap.. ![]() |
|
quote: Wel dus, ik had het over spellen..niet over controllers SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Bullshit. Totaal geen problemen mee gehad. En als die er al waren, waren me die na 190 uur spelen echt wel opgevallen. ![]() ![]() |
|
quote: jij speelde toch ook Blood Money? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Daar heb je geen xbox voor nodig, ik speelde het op de PC ![]() Mass Effect: http://www.ferrago.com/portal/cluster/518596 "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Nee. Speel het ook niet. Ik kan me nooit identificeren met kale hoofdrolspelers. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |