Leuk nieuws trouwens over Assasins Creed:
quote:
One of the most talked about features of the game is the ability to get around the game world. Influenced by the Parkour phenomenon and its freedom of movement, the player will be able to grab onto and climb "any object that sticks out more than 2 inches", which means exploration of the cities, rooftops, etc. will be possible on a greater scale than in any previous game. The game will also be completely free-roaming, which has led to comparisons with Grand Theft Auto, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Shadow of the Colossus, and other games.
FAPFAPFAP!!
^En geen gezeik, dit is 100% ingame.
Dit noemt de ontwikkelaar “social stealth”; de massa kan je helpen, maar ook hinderen. Tijdens de X06 demonstratie werd een groepje priesters gebruikt om ongezien bij je slachtoffer te komen. Dit was mogelijk omdat de priesters er redelijk hetzelfde uitzagen als Altair. Na de moordaanslag ontaardt de stad in chaos en kan Altair makkelijk tegen de grond geslagen worden als hij niet uitkijkt. Als dat gebeurt kunnen de achtervolgers hem makkelijk inhalen en oppakken.
Naast de verhoogde interactiviteit is er nog een ander in het oog springend feature. Je hebt namelijk de mogelijkheid om overal in de spelwereld te komen.
Elk object dat meer dan vijf centimeter uitsteekt kun je vastpakken en erop klimmen. Dit houdt in dat steden en daken geheel toegankelijk zijn.
Je moet, voordat je je moordaanslag kunt uitvoeren, natuurlijk eerst je doel vinden. Dit doe je door op onderzoek uit te gaan en de stad te ontdekken. Je kunt bijvoorbeeld zakkenrollen in de hoop aanwijzingen te vinden. Als je drie van die aanwijzingen hebt gaat het spel in de “assassin”-fase en moet je door middel van de massa bij je doel zien te komen. Er zullen ook subquests in het spel zitten, je kunt allianties sluiten en geheimen ontdekken.
Iets minder is dit:
quote:
Fiscal Fourth quarter line-up update:
. Ubisoft today announces the launch in the fiscal fourth quarter of Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter™ 2, which will capitalize on the first episode's success (more than 2.4 millions copies sold).
. This launch will take the place of Assassin's Creed™ and Brothers In Arms Hell's Highway™, which will now strengthen fiscal year 2007-08.
Het fiscale jaar van 2006-07 eindigt op 31 maart. Dat betekent dus dat Assassins Creed pas daarna zal verschijnen. Hoe dan ook, dit is er absoluut een om in de gaten te houden!