|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
mp3: Becoming the Lycanthrope mp3: Martyr of the Soil En wat vinden we van deze nummers? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-07-2012 23:22] |
|
Behoorlijk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Drummer met 60 liter koffie op ofzo? Leipe shit dit |
|
Teringherrie edit: Doordat het zo opgefokt klinkt, doet me denken aan Crowpath. Klinkt lekker! [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 27-08-2006 16:14] |
|
Klinkt lekker hectisch en "neurotic." |
|
klinkt wel lekker, zeker erg technisch, maar ik zou er geen geld aan willen besteden. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Downloaden zeker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gaat Ulcerate dat album nog een keer releasen? of heb ik dingen gemist? Ik kan die cd iig nergens vinden... |
|
mn eerste gedachte bij de topictitel was dat andreV weer eens dronken een topic postte argh [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-01-2007 22:27] Je moeder. |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
aids Je moeder. |
|
toch bereband dit Nieuw Zeeland? signature |
|
Scheduled for an early 2009 release, Ulcerate's second full-length album further refines and expands their work on 2007's 'Of Fracture and Failure'. Punishing, churning dissonance mixed with their trademarked sense of melody and textured rhythm work, coupled with a greater foray into mood and atmosphere. An entirely bleaker effort than anything ever realised by the band, guitar lines swirl and evolve into one another, percussive patterns work in and around the melody lines while the band further develops the linear style of writing they've come to be known for. Frantic, desolate and emotive, 'Everything is Fire' straddles the divide between pure chaotic density and raw, natural tones, marking a breath of fresh air in the climate of over-produced, stagnant and clinical metal. 'Everything is Fire' represents a band with a wholly unified musical and aesthetic direction. 'Everything is Fire' tracklist: 01 Drown Within 02 We Are Nil 03 Withered and Obsolete 04 Caecus 05 Tyranny 06 The Earth at its Knees 07 Soullessness Embraced 08 Everything is Fire We're also very proud to announce our new second guitarist, Mr Oliver Goater who replaces Mike Rothwell... Weer een kanshebber voor de jaarlijst. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
signature |
|
Post het dan ook gelijk in het forum. Want wie leest de frontpage nou? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
signature |
|
Wat een briljante band! Verslaafd aan de laatste 2 albums! |
|
Idd fucking vet bandje |
|
Wat is die laatste gaaf ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik luister nu hun nieuwe plaat Everything Is Fire. Vette plaat! Voor fans van Hate Eternal en Origin. |
|
Allejezus, wat beukt dit |
|
quote: Absoluut mee oneens. Nou ja, ze zullen er ook wel wat mee kunnen en het waarschijnlijk kunnen waarderen maar dit suggereert dat Ulcerate sterk op die bands lijkt en dat is gewoonweg niet zo. Veel sterkere songs, veel meer afwisseling en als geheel gewoon veel betere muziek Dat "Everything is Fire" is echt fucking gaaf! Voor mij klinkt het ongeveer als de death-metal-variant van Deathspell Omega. Het heeft een zelfde soort verwrongen sfeer met die vuige dissonante akkoorden en slepende passages. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Everything Is Fire is leuk ja. |
|
quote: Nouja, meningen verschillen zullen we maar zeggen [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 08-08-2009 12:12] |
|
Doet mee eerder aan Gorguts denken dan aan Hate Eternal of Origin, heerlijk plaat die laatste, ben benieuwd hoe het live gaat zijn! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |