|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
'The Destroyers of All' heb ik als geheel nog niet zo vaak beluisterd maar er staat in ieder geval één nummer op, Cold Becoming, waarop sfeer en agressie op een een onnavolgbare manier samensmelten. Het balanceert de hele tijd tussen harmonie en dissonantie, verschillende ritmes en maatsoorten en mondt uit in een verwoestende finale die al even meeslepend als chaotisch is. De opbouw is echt geniaal. Je voelt dat de verschillende stukken ergens naartoe werken maar op de juiste momenten wordt gas terug genomen en de spanning opgevoerd. Een heel album lang is dat nogal vermoeiend (voor mij althans) maar dit nummer word ik niet gauw zat. Schitterende intensiteit. |
|
Grote zeurkousen. CD van het jaar. |
|
|
|
Gaaf! Best wel heen, enzo. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Te laat ontdekt, die laatste plaat. Wat een beest, heerlijk! "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Meesterwerk. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Godverdomme, jongens, wat vet! Zo uniek! Geen touw aan vast te knopen hoe het in elkaar zit, en het luistert zoooo organisch weg terwijl het niets anders doet dan enige hoop op redding en leven te vermorzelen... Echt, vet. Een drummervriendje van mij, BVT, vindt het maar niks. Terwijl hij wel veel moderne death goed trekt. Kan me het voorstellen, de drummer geeft ook geenszins de structuur aan zoals normaal. Maar wie dan wel? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Heerlijke band, dien je maat maar enkele stokslagen toe wegens onzinnige praat |
|
Durf ik niet Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het nieuwe album genaamd Vermis komt op 13 september uit via Relapse Records. 1. Odium 2. Vermis 3. Clutching Revulsion 4. Weight of Emptiness 5. Confronting Entropy 6. Fall to Opprobrium 7. The Imperious Weak 8. Cessation 9. Await Rescission |
|
Hele hoge verwachtingen! Ik kan niet wachten! |
|
Hier nog één. Waarschijnlijk een van de weinige pre-orders van dit jaar. edit: ware het niet voor het feit dat relapse belachelijke verzendkosten vraagt (evenveel als album zelf). [Dit bericht is gewijzigd door adeia op 12-07-2013 11:42] |
|
Vet! Gorguts en Ulcerate in een jaar! |
|
quote: Zelfs in 2 weken! Gorguts komt namelijk op 30 augustus uit en Ulcerate op 13 september. Zouden samen een mooie tour kunnen vormen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 12-07-2013 19:47] |
|
quote:Goed nieuws. |
|
quote: Jammer dat ze geen Europese partner hebben. |
|
Hammerheart records doet distributie Europa voor oa Relapse! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Hebben nu niks van Ulcerate in de store, anders! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Que? Heb de cd's in de kast staan joh! :D Was je weer stoned maat? |
|
The Coming of Genocide en Of Fracture and Failure zijn mijn favo ploaten. |
|
Ik vind juist het nieuwere werk gaver omdat ze zich daar meer onderscheiden naar mijn mening. Het laatste werk is mijn favoriet, des te meer reden dus uit te kijken naar de komende plaat. |
|
quote: Ik weet niet meer wat hier precies de aanleiding voor was, jaar geleden, man Denk omdat je The Destroyers of All wat minder vond wegens de drum, en dat ik me daar over aanstelde hier. Gezien je al die tijd niet reageerde was dat dus nutteloos Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
Jummie! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |