|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Vind jij m niet heerlijk dan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Zeker wel |
|
Pas op he, niet te hard fappen dan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Net binnen. Ben benieuwd Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Now, downloading.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Heel goed weer, die nieuwe. |
|
Sluit hij aan bij de laatste? Morgen eens binnenhalen. |
|
quote: |
|
quote: +1, wel een stukje lastiger in te komen maar de beloning begint te komen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: |
|
Beste band van EMM 2009! Enne ik ben erg benieuwd naar die nieuwe plaat zeg! |
|
Heerlijke plaat die nieuwe, jaarlijst materiaal. Siked voor de nieuwe Gorguts ook! |
|
Ik denk dat ik The Destroyers of All nog beter vind dan Everything is Fire. Nog wat meer tempowisselingen en de nummers zijn iets langer, wat de sfeer ten goede komt. Het geheel klinkt net iets donkerder. quote: |
|
Gedownload, nog niet beluisterd, maar ik ben eigenlijk wel erg benieuwd. Dit was toch een tip van AG, niet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ook geluisterd dit, met dank aan de recensie op de FP. http://www.zwaremetalen.com/recensie/17699/Ulcerate-The-Destroyers-of-All.html Niks brutal tech deaths aan gelukkig. Dat kan wel uit de topictitel. |
|
quote: Het is brutal, tech en death, anders Vind het wel een goede omschrijving, is toch ook geen betere specifiekere omschrijving. Nou ja, DSO-death, misschien quote: Was dit een tip van mij? Ohja, in het ... topic... Denk, denk. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ben blij met dit plaatje. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Deathspell Omega? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja, dat denk ik ook. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nu aan het luisteren. Brutal is het in ieder geval niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Meh ik vind het niet slecht. Zitten een paar aardige stukken in enzo maar dat repeterende gitaarwerk vind ik gewoon echt irriterend. Volgens mij is dat ook waar het probleem voor mij bij DSO ligt. Qua zang is het ook gewoon niet meer dan gemiddeld helaas. Het drumwerk is op zich wel ok, maar ligt niet lekker in de mix wat mij betreft. Het is echt zo'n dichtgetimmerd geheel en daardoor lijkt het alsof de hele plaat één tempo is terwijl er juist heel veel tempowisselingen zijn. Nogmaals niet kut en en eigenlijk zijn de eindes van de meeste nummers, als de band op stoom lijkt, best tof maar een hele plaat lang hoeft voor mij niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hmja, misschien moet ik toch maar wel een tweede kans geven. Het heeft wel iets. Het doet me trouwens denken aan oude Morbid Angel, is dat vreemd? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Moet je zelf weten, jij bent hier de elitist. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |