|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
From Epitaph.com: Converge’s new full-length album No Heroes will hit stores everywhere on Oct. 24. A masterpiece of raw emotion and adrenaline frenzy, No Heroes brilliantly combines the textural sonics of You Fail Me with the brutal assault of Jane Doe. The intensity of opening track "Heartache" will simply peel the paint from the walls. You will have to wait for the full assault, but check back to this page often, because we will be posting mp3's to satiate the obsessed... Here is the tracklisting: 01. Heartache 02. Hellbound 03. Sacrifice 04. Vengeance 05. Weight Of The World 06. No Heroes 07. Plagues 08. Grim Heart / Black Rose 09. Orphaned 10. Lonewolves 11. Versus 12. Trophy Scars 13. Bare My Teeth 14. To The Lions The CD will hit stores October 24th worldwide via Epitaph. The LP will hit stores October 24th worldwide via Deathwish. http://www.epitaph.com http://www.convergecult.com http://www.deathwishinc.com http://www.myspace.com/deathwishinc Yes!!! Good news good news!! Kom maar op met die schijf, ik ben zeer benieuwd! Converge - Jane Doe is een van mijn favoriete platen. Supergave eigenzinnige band. Meer liefhebbers? |
|
Ik heb hier al jaren liggen "when forever comes crashing". Luister het nooit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Luisteren dan! Jane Doe is tegeeeekkk idd, En you fail me vind ik ook erg cool, nummers als when eagles become vultures en Last Light zijn pareltjes, metname het eind van last light! Eerrrrrgggg benieuwd naar de nieuwe plaat! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Een nieuw Converge album! Vet! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
You Fail me is wel wat minder dan Jane Doe , maar ik zet hem regelmatig op. Het blijft een geweldige plaat. Ik geloof dat ik vrijwel alles van ze heb. De gitarist (Kurt geloof ik) produceert vanaf Jane Doe hun platen. Wat een wereld producer! Alles is te horen en het klinkt tegelijkertijd heerlijk ongepolijst, lomp en errug live. Hopelijk komen ze weer deze kant op. Ik heb ze enkele jaren geleden in Arnhem gezien en dat was te gek! |
|
bah, wat vind ik dit vieze muziek... net zoals Coalesce of zo signature |
|
maar wel lekker vies, ook vette live shows! |
|
Dat smerige is juist het vette! Godver wat een heftige band! En live is het inderdaad al helemaal allesvermorzelend Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
super! hopelijk wordt deze cd een stukje vetter als die vorige! |
|
quote: Ja, Kurt Ballou is dat. Hij heeft ook de albums van Beecher geproduceerd, geweldige mathcoreband uit Engeland die helaas vorig jaar is opgeheven. Hmm, Beecher al een tijd niet gedraaid, vanavond maar weer eens doen |
|
Stelling: op basis van Jane Doe is Converge de beste hardcoreband van de laatste 10 jaar. Vinnik dan. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
gdvr ik zit op m'n werk. Vanavond ff luisteren Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wat een godenband! Staat voor mijn op een gedeelde nummer 1 met Neurosis, er is mijn optiek geen band die zulke woedende harde tergende aggresieve muziek kan maken. Ik vind al hun werk goed van de eerste tot de laatste. Ik vind ze ook de beste hardcoreband die er bestaat (als ze dat zijn in ieder geval). Ik ben ontzettend benieuwd naar de nieuwe plaat en koop em dan ook direct als ie uit is als iemand hem op mp3 heeft hoor ik het graag. Wat een band woorden schieten hier voor mij tekort. Jane Doe is een klassieker en iedereen die van intense eerlijke harde sfeervolle muziek houdt zou die plaat moeten hebben! |
|
ik heb inmiddels nieuwe tot mijn beschikking als je de link wilt moet je ff mailen naar Mart_wijnholds@hotmail.com |
|
the broken vow! |
|
Moordende plaat, Jesus Lizard invloeden zijn wel op te horen hehe, des te beter. |
|
echt een ruige plaat, die nieuwe |
|
Zeer gave plaat! Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen dus heb ik hem gedownload. Deze ga ik zeker halen als ie uit is. Typisch Converge met een geweldige productie. |
|
Ja, hij is weer superbruut en smerig! Wat een productie ook weer! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die productie slaat alles idd, dat basgeluid.. allerjezust zeg. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Deze gaat hoog eindigen in mij top weet-niet-hoeveel. |
|
eerste nummertje klinkt veelbelovend....wederom ook weer fantastisch passend artwork |
|
eens even wat mp's geluisterd maar die ene van jane doe is idd vet! die laatste volgens de site vind ik wat minder qua sound. nu dat nieuwe spul eens luisteren. hm nee, janedoe klonk gaver Je moeder. |
|
het nummer Grim Heart - Black Rose is tegek! begin deze plaat zeker al te waarderen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |