IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Converge Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 03-10-2012 19:12 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2012 19:36 schreef iPim het volgende:
AOTY
Beste Mastodonvibe af en toe.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-10-2012 19:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Beste album ooit sinds Axe To Fall


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-10-2012 19:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja.


I wish I was a butterfly


Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 03-10-2012 23:17 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-11-2012 15:13 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2012 19:14 schreef iPim het volgende:
Beste album ooit sinds Axe To Fall


Nee. Geen slechte plaat, maar ik word er niet echt enthousiast van.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-11-2012 16:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Je zit toch echt fout. Mijn (sinds deze week obtainde) 3000 scrobbles van Converge laten dat zien.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-11-2012 16:36 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik vond het live heel kut. Misschien moet ik eens een album luisteren, geloof dat ik onterecht een hekel aan deze band heb. Welke plaat moet ik hebben?


You have time. You are doing fine.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 02-11-2012 16:37 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 2 november 2012 16:36 schreef intothevoid het volgende:
Ik vond het live heel kut. Misschien moet ik eens een album luisteren, geloof dat ik onterecht een hekel aan deze band heb. Welke plaat moet ik hebben?

Jane Doe is een mooi begin



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-11-2012 16:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2012 16:36 schreef intothevoid het volgende:
Ik vond het live heel kut. Misschien moet ik eens een album luisteren, geloof dat ik onterecht een hekel aan deze band heb. Welke plaat moet ik hebben?


Ligt eraan waar je van houdt. Wil je progressief en technisch geneuzel dan moet je voor nieuwere platen gaan. Hou je van mathcore/aggresieve jaren 90' metalcore dan moet je een eerdere plaat pakken.

Jane Doe is de absolute favoriet, maar als je dat niks vindt kan je een andere plaat van hun beter harden. Of andersom.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-11-2012 16:59 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2012 16:50 schreef iPim het volgende:
Ligt eraan waar je van houdt. Wil je progressief en technisch geneuzel dan moet je voor nieuwere platen gaan. Hou je van mathcore/aggresieve jaren 90' metalcore dan moet je een eerdere plaat pakken.

Laat maar zitten.


You have time. You are doing fine.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-11-2012 18:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Probeer jij gewoon Jane Doe eens. Als die je niet ligt, kun je de band gewoon voor de rest van je leven laten tot ze Dopesmoker coveren


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-11-2012 18:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Jane Doe én Axe To Fall zou ik dan doen.


I wish I was a butterfly


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 02-11-2012 18:41 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Axe to Fall idd.
Kleine motivator: nummertje met Steve von Till




Argh
Usericon van Argh
Posted 14-11-2012 21:49 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-11-2012 21:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik kreeg hem ook binnen inderdaad, wel mooi


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-11-2012 13:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

http://hate5six.com/HDplayer.php?album=2155484

Onrealistisch vette show

Zaterdag in Brussel, anderhalve week daarna in Utrecht.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 20-11-2012 13:19]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-11-2012 13:29 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 20 november 2012 13:12 schreef iPim het volgende:
Onrealistisch vette show



Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-12-2012 20:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Gasten,

waarom hoor ik dit nu pas? Dit weekend kennis gemaakt met All We Love We Leave Behind. Erg vet. Toen Axe To Fall gecheckt. Wat een MO KER HAR DE band!! Geniaal dit.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


FrenkieB
Usericon van FrenkieB
Posted 16-12-2012 20:43 by FrenkieB Wijzig reactieProfiel van FrenkieBQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2012 20:36 schreef M. het volgende:
Gasten,

waarom hoor ik dit nu pas? Dit weekend kennis gemaakt met All We Love We Leave Behind. Erg vet. Toen Axe To Fall gecheckt. Wat een MO KER HAR DE band!! Geniaal dit.


Uhm....Converge bestaat al zo'n beetje 20 jaar!


Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-12-2012 20:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dankjewel hoor, nu voel ik me veel beter!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-12-2012 20:48 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

M. aan de kiddycore.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-12-2012 21:07 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Misschien ga ik het ook wel proberen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-12-2012 21:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2012 20:36 schreef M. het volgende:
Gasten,

waarom hoor ik dit nu pas? Dit weekend kennis gemaakt met All We Love We Leave Behind. Erg vet. Toen Axe To Fall gecheckt. Wat een MO KER HAR DE band!! Geniaal dit.


Ik dacht dat iedereen wel wist van het bestaan van de beste band ooit, aka Converge, met mij op het forum hier.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-12-2012 21:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik mag dat "ALLES MOET KAPOT" gevoel wel.

Vooral als het mensen van zo'n beetje mijn leeftijd zijn (Kurt Ballou is 4 jaar ouder) die hun uitgebreide competenties combineren met hun vernietigingsdrang. Heb hetzelfde met bv. een Michael Gira. Ouwe vent, maar nog steeds een enorme agressie en drive.

Ik vind het mooi.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-12-2012 21:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Al gewaagd aan wat ouder werk? Stukken minder melodisch, maar wel agressief.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen