![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
SHIT IS MOTHERFUCKING AAN :D:D:D:D:D!!!!!! 05/20: Baltimore, MD @ Otto Bar w/ Trap Them, Burning Love, and more 05/21: Philly, PA @ Broad Street Ministry w/ Dropdead, Trap Them, Burning Love, and more 05/22: Cambridge, MA @ The Middle East (All Ages Matinee) w/ Dropdead, Trap Them, Burning Love, and more 05/23: TBA @ TBA w/ Trap Them, Burning Love, and more 05/24: Syracuse, NY @ Lost Horizons w/ Trap Them, Burning Love, and more 05/25: New York City @ Santo's Party House w/ Trap Them, Burning Love, and more 05/26: TBA @ TBA w/ Trap Them, Burning Love, and more 05/27: TBA @ TBA w/ Trap Them, Burning Love, and more 05/28: TBA @ TBA w/ Trap Them, Burning Love, and more 05/29: Braddock, PA @ Unsmoke Systems w/ Dropdead, Trap Them, Burning Love, and more 05/30: Chicago, IL @ Reggies w/ Trap Them, Burning Love, and more 05/31: St. Louis @ Fubar w/ Trap Them, Burning Love, and more 06/01: TBA @ TBA w/ Trap Them, Burning Love, and more 06/02: Austin, TX @ Chaos in Tejas w/ Trap Them, Burning Love, Touche Amore, Title Fight, and more 06/03: TBA @ TBA w/ Trap Them, Burning Love, and more 06/04: TBA @ TBA w/ Trap Them, Burning Love, and more 06/10: Interlaken, Switzerland @ Greenfield Festival w/ Foo Fighters, Social Distortion, Frank Turner, and more 06/12: Franconville, France @ Furia Festival w/ Apocalyptica, Jon Spencer Blues Explosion, and more 06/13: Koln, Germany @ Undergournd w/ Rise And Fall, Oathbreaker, and more 06/14: London, UK @ O2 Academy Islington w/ Pettybone, 33, and more 06/15: Antwerpen, Belgium @ Trix w/ Rise And Fall, Oathbreaker, and more 06/16: Eindhoven, Holland @ Dynamo w/ Rise And Fall, Oathbreaker, and more 06/17: Scheeel, Germany @ Hurricane Festival w/ Foo Fighters, Portishead, Arcade Fire, and more 06/18: Clisson, France @ Hellfest w/ Scorpions, Thin Lizzy, Bolt Thrower, Bad Brains, and more 06/19: Neuhausen ob Eck, Germany @ Southside Festival w/ Foo Fighters, Portishead, Arcade Fire, Band Of Horses, and more Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
SHIT IS MOTHERFUCKING AAN ![]() ![]() ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
2x present sowieso ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
ik denk dat het eindhoven gaat worden ![]() |
|
Knalhard in de examens natuurlijk. Maar goed, Converge zal ik sowieso wel nog eens live zien. ![]() |
|
Als ze hier nou ook met Trap Them zouden komen, maar dat doen ze niet. Eens kijken hoeveel dat in Eindhoven gaat kosten. ![]() |
|
Vertrek die dag helaas naar Hellfest maar misschien haal ik het om naar de Trix te gaan. Ik hoop wel dat ze beter zijn dan op de vorige tour, vond het op Ieperfest best tegenvallen. Sowieso beetje wisselvallige liveband eigenlijk, ene keer super vet (De Helling in '07 & Sugar Factory in 2008, of 2009?) en andere keer (Ieperfest '11, Dour '07) weer tegenvallend... ![]() |
|
Misschien is het geen degelijke festivalband? Ik neem even aan dat die tweede goede concerten niet op een festival waren. ![]() |
|
Converge moet je in een zaal zien! En dat gaat twee keer gebeuren, YESYESYESYES Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Paar jaar terug op Groezrock gezien maar dat viel (mede door het bagger geluid) vies tegen. Maar eens kijken of ik naar Eindhoven kan tegen die tijd. ![]() |
|
Op Brutal Assault was het prima vorig jaar. Maar toen was ik ook voortdurend in een bijzonder goede bui, dat hielp misschien ![]() Anyway, Eindhoven ga ik niet bij kunnen zijn denk ik ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Volgens MA is dit geen metal. Eens checken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Heb ze in 2004 gezien in een donkere, zweterige, tot de nok toe gevulde Goudvishal. BRUUT! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Metal Archives moet z'n bek houden, als ze al kneuzen toelaten die minder dan een 90% aan Maranatha geven ben je toch niet meer serieus te nemen... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
En Opeth misgunnen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote:Minder dan 110%. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Opeth is dan ook sero-positief. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
MA heeft klote richtlijnen als het om toelaten van bands gaat. Als Converge geen metal is, wat is het dan wel? Hard rock? Jazz? I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! ![]() |
|
quote:Kiddiecore. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Metal voor kinderen? Denk niet dat mijn neefjes Converge zo leuk gaan vinden. Of wel natuurlijk en dan heb ik mijn werk goed gedaan. ![]() I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! ![]() |
|
quote: DRIE PILLEN IN ME MAAG JA. ![]() |
|
En nog eens Jane Doe aan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Welk nummer horen we daar? ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |