IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Converge Vorige pagina | Volgende pagina
holysjit
Usericon van holysjit
Posted 04-01-2012 20:31 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Massachusetts-based hardcore/metal band CONVERGE has set "All We Love We Leave Behind" as the title of its new album, tentatively due late spring/early summer via Epitaph.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-01-2012 20:48 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Nu al een toppertje dus.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 04-01-2012 20:52 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Mokersiked voor de nieuwe plaat!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-01-2012 21:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Converge gaat akoestische emo-punk, komt goed!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-01-2012 21:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2012 21:40 schreef BenKnuckles het volgende:
Converge gaat akoestische emo-punk, komt goed!


Dat doen ze al jaren, flikker.



Zoek de verschillen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-01-2012 21:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Eerste verschil: het is niet akoestisch.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-01-2012 21:53 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2012 21:48 schreef BenKnuckles het volgende:
Eerste verschil: het is niet akoestisch.


Zeer sterk opgemerkt.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-01-2012 21:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik heb dat moeten inoefenen voor mijn ingangsexamen om hier redacteur te worden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-01-2012 21:58 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2012 21:55 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik heb dat moeten inoefenen voor mijn ingangsexamen om hier redacteur te worden.


Oh? Ik niet?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-01-2012 22:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik weet niet wat jouw ingangsexamen was. Bart moest bvb in een jaar tijd 350 topics van onbekende bands openen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-01-2012 22:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Sheiiit. Denk dat mijn muzieksmaak al te subliem voor de HR was.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 04-01-2012 23:43 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2012 22:06 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik weet niet wat jouw ingangsexamen was. Bart moest bvb in een jaar tijd 350 topics van onbekende bands openen.





holysjit
Usericon van holysjit
Posted 23-01-2012 19:04 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Massachusetts-based hardcore/metal band CONVERGE will enter guitarist Kurt Ballou's Godcity studios in Salem, Massachusetts today (Monday, January 23) to begin recording its new album, tentatively titled "All We Love We Leave Behind", for a late spring/early summer release via Epitaph.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-01-2012 19:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2012 22:06 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik weet niet wat jouw ingangsexamen was. Bart moest bvb in een jaar tijd 350 topics van onbekende bands openen.

Moet iemand hem dan niet zeggen dat hij het ondertussen al wel een keer gehaald heeft
quote:
Op 23 januari 2012 19:04 schreef holysjit het volgende:
Massachusetts-based hardcore/metal band CONVERGE will enter guitarist Kurt Ballou's Godcity studios in Salem, Massachusetts today (Monday, January 23) to begin recording its new album, tentatively titled "All We Love We Leave Behind", for a late spring/early summer release via Epitaph.

Ben benieuwd!

En: *fapfapfapfap*


Quis moderabat ipsos moderatores?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-04-2012 17:39 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

TWEE NIEUWE NUMMERS LIVE GESPEELD, HOLYSHITMOKERRRRRRRSYYYYYYKED IK KAN NIET WACHTEN OMGOMGOMG





Ik wil de studio-versie horen


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-04-2012 12:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Kutband!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-04-2012 12:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2012 17:39 schreef iPim het volgende:
TWEE NIEUWE NUMMERS LIVE GESPEELD, HOLYSHITMOKERRRRRRRSYYYYYYKED IK KAN NIET WACHTEN OMGOMGOMG





Ik wil de studio-versie horen

Klinkt als een greep terug naar het oude materiaal. Dat kan vet zijn, maar ik zou verder experimenteren ook wel vet vinden

Of een plaat met alleen maar 'samenwerknummers' zoals de laatste 2 op Axe to Fall


Quis moderabat ipsos moderatores?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-04-2012 21:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

''Deathwish records has announced that metalcore heavyweights Converge will be teaming up with grind icons Napalm Death for a split 7" later this year. A release date is not yet known, but Napalm Death will be contributing two new songs ”Will By Mouth” and ”No Impediment To Triumph (Bhopal)” and Converge's side will consist of the new song "No Light Escapes" and a cover of Entombed's "Wolverine Blues" featuring Tomas Lindberg (At the Gates), Aaron Turner (ISIS), Kevin Baker (The Hope Conspiracy), and Brian Izzi (Trap Them).''

Ik ben dus even heel erg benieuwd naar die cover. At The Gats? ISIS? The Hope Conspiracy? Trap Them?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-05-2012 11:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Haha, vet!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 02-05-2012 17:01 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Hipstersiked



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-05-2012 23:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



700 dollar per stuk, maar ik heb er een gekocht.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-06-2012 16:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

http://hate5six.com/HDplayer.php?album=1965921

Multi-cam edit van een show in New York waar Rorschach ook speelde. Daar komt nog een mult-cam edit van ook!

Wat is die drummer toch een beest. Rond de 13e minuut een nieuw nummer.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 08-06-2012 16:17]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 09-06-2012 15:54 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ben zo moeilijk siked voor de nieuwe plaat! Wat een band!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-06-2012 16:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2012 15:54 schreef DrDoom het volgende:
Ben zo moeilijk siked voor de nieuwe plaat! Wat een band!


Ik ook! Gewoon godverdomme de beste band ooit!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 09-06-2012 18:21 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Als Neurosis er niet was zeker!


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen