![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
zouden meer bands met dit soort vunzige producties moeten komen ![]() |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
No heroes is geweldig, al is hier boven alles al gezegd ![]() ![]() |
|
en binnekort weer verkrijgbaar: de split met agoraphobic nosebleed ![]() |
|
quote: De nieuwe klinkt imo toch echt we iets fijner! harde en viese productie.. fokking geweldig gewoon! Wat is Last Light toch ook een niet leuk hard nummer, als ik ooit eens ga emo ga worden tijdens een band live zal het toch echt wel bij "THIS.. is... for.. the hearts.. still beating..." zijn! Godver! Kippevel!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
OMFG, wat was Converge vanavond in de 013 een feest. Wat een agressie, wat een sympathieke lui en wat een geweldig geluid. Een van de beste dingen die ik de afgelopen maanden gezien heb! ![]() Jane Doe als toegift ![]() ![]() |
|
Nieuw materiaal ![]() http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=54278301 [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 19-03-2009 11:25] ![]() |
|
siked voor de nieuwe plaat, nog steeds 1 van mijn favoriete bands ooit! ![]() |
|
Knakehard siked... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Leuke band maar na Jane Doe vind ik de platen steeds minder geworden. Split met Agoraphobic, When forever comes crashing, Petitioning the empty sky en Jane Doe zijn echt heerlijke platen die ze imo nooit meer zullen gaan toppen. ![]() |
|
Tja.. ik vind You fail me 1 van de beste... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Tsja, en ik vind No Heroes ook niet te versmaden. Dus... ![]() |
|
Dus...wereldband! Maar ik vind Jane Doe ook nog steeds de beste ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Nieuwe plaat Axe To Fall is te gek! Vertrouwd en verrassend. Kopuh!!! ![]() |
|
quote: Man wat een plaat,super!! ![]() En wat een geniale riff in Dark Horse die op 1:57 begint,die krijg ik niet meer uit mijn kop man! ![]() ![]() ![]() |
|
na jane doe de beste plaat! ![]() |
|
poeh, Axe To Fall is goe. Beter dan de vorige zo op eertse gehoor. Laatste twee nummers lekker rustig en sfeervol ![]() ![]() |
|
Tering wat is Axe to fall inderdaad geweldig zeg!! ![]() Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Ik heb nooit echt de moeite genomen om deze band te beluisteren, maar gezien de reacties in dit topic ben ik hier wel benieuwd naar. ![]() |
|
quote: Gave CD, ja. Ik vind alleen wel die laatste twee nummers wat uit de lucht vallen. Zeer vette nummers, maar waarom daar pas zulke stukken gebruiken? Ik denk dat het de eerste 11 nummers ook wel ten goede was gekomen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik vind hem mooi tegenvallen. Jane Doe, You Fail Me & No Heroes zijn allemaal een stuk beter imo. Ik mis een beetje het "Converge gehalte" op deze plaat, ik hoor meer andere bands dan juist Converge ![]() ![]() |
|
2 random shirts van Converge voor 12 dollar (excl. shipping, welke 12.26 is als je alleen de shirts haalt): http://kingsroadmerch.com/converge/view/?id=1442&cid=65 Samen met 2 CD's vorige week woensdag besteld, was maandag al binnen (gewone shipping!). Totaal 32 dollar plus 15 dollar verzendkosten, best schappelijk ![]() Ohja, en de random gekozen shirts zijn ook prima ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Yooo die bestelling ga ik ook ff zetten! Tnx voor de tip! ![]() |
|
Zit er nog steeds over na te denken, heb al bak aan Converge shirts kans dat er iets bijzit wat ik heb is vrij groot maar misschien toch maar ff doen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |