![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Juist. Minder, zeg. Top gear is een geweldig programma, maar om er nou voor te sterven. ![]() |
|
Levenslang voor Belgische sms-moord anp | Gepubliceerd op 20 september 2006, 16:51 Laatst bijgewerkt op 20 september 2006, 16:57 ANTWERPEN - Een 46-jarige Belgische vrouw en haar 24-jarige zoon zijn woensdag in Antwerpen veroordeeld tot levenslange gevangenisstraffen voor de moord op de studente Stefanie De Mulder. Het dossier werd in België bekend als de sms-moord. De moord werd twee jaar geleden opgelost doordat het 18-jarige slachtoffer er tijdens haar doodsstrijd in slaagde een sms'je naar haar vader te sturen. Dat redde haar niet, maar leidde de politie uiteindelijk wel naar de daders. Maura van Lommel en haar zoon Andy Hermans hadden een hekel aan hun stiefdochter en stiefzus Stefanie, een studente met een mooie toekomst voor zich. Stefanie was de lievelingsdochter van Gilbert, de vriend van Maura. Maura was jaloers en Andy was afgewezen door Stefanie. De twee bereidden de moord gedurende twee jaar voor. Op een avond in augustus 2004 vielen ze Stefanie aan op haar zolderkamer bij haar vader thuis in Mechelen. Ze sloegen haar met een honkbalknuppel en wurgden haar met een broekriem. Hoe koelbloedig ze te werk gingen, bleek onder meer uit het feit dat toen ze vader Gilbert aan de telefoon kregen, ze hem geruststellend lieten weten dat Stefanie vredig lag te slapen SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Man slikt honderd bolletjes cocaine Uitgegeven: 20 september 2006 21:17 Laatst gewijzigd: 20 september 2006 21:17 SANTO DOMINGO - Een Nederlandse man is maandag in de Dominicaanse Republiek aangehouden met honderd bolletjes cocaïne in zijn maag. Dat heeft een woordvoerder van de DNCD, de Dominicaanse antidrugseenheid, woensdag laten weten. De man werd gearresteerd op het vliegveld Punta Cana, vanwaar hij naar Amsterdam wilde vliegen. Hij is overgebracht naar het ziekenhuis, waar de bolletjes uit zijn maag zijn verwijderd. De Dominicaanse politie onderzoekt welke drugsbende achter de vele cocaïnetransporten richting Nederland zit. De Dominicaanse Republiek heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot doorvoerhaven voor drugs vanuit Colombia naar Europa. ![]() |
|
quote:Wow minder ... Top Gear heerscht en idd een uniek presentatie-team .. ![]() |
|
quote: Waarom las ik dat er een hond cocaïne bolletjes in z'n maag had? ![]() ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Ik begin me nu ook zorgen om je te maken ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Dat is heel aardig van je maar ik heb leren omgaan met mijn geesteziekte. ![]() Ohja, ik weet niet of deze al geplaatst is, maar ik vind het ronduit schandalig!: Leeuwen sterven in dierentuin India na experiment Een experiment in een dierentuin in India is zo verkeerd gelopen, dat 21 leeuwen op sterven liggen. De Chhatbir-dierentuin in de Noord-Indiase stad Chandigarh kruiste in de jaren 80 Aziatische leeuwen met Afrikaanse circusleeuwen, waardoor een halfbloedras ontstond. Binnen enkele jaren bleek al dat het experiment uiterst zwakke dieren had opgeleverd. De koningen der dieren konden amper lopen, laat staan rennen, omdat hun achterpoten te zwak waren. Later bleek ook dat hun immuunsysteem ernstige gebreken had. Toch staakte de dierentuin het fokprogramma pas in het jaar 2000, toen al zeventig tot tachtig halfbloedleeuwen waren geboren. De laatste twintig van de zwakke leeuwen worden in een apart deel van de dierentuin verzorgd, waar ze zich niet hoeven verdedigen tegen andere dieren. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 21-09-2006 8:43] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ja die had ik van de week al gelezen... triest ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Bron: http://frontpage.fok.nl quote: Bron: www.nu.nl [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 21-09-2006 14:49] ![]() |
|
No more donner ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Ja, zonde inderdaad. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Niet iets om blij mee te zijn. Ik hoop dan ook dat hij na 22 november gewoon terugkeert. Is de echte schuldige eigenlijk al standrechtelijk ge-executeerd? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Jaja, eindelijk van Donner af ![]() Stuur die man naar een jaren 50 reservaat! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
De geenstijl poll is weer erg droog, maar o zo terecht. 'Wie is er schuldig aan de schipholbrand: - Dekker - Donnert - De brandstichter ' Dekker heeft geen brand gesticht, Donnert ook niet, dus me dunkt dat er maar 1 schuldige is. Maarja, dat is natuurlijk een zielig en knuffelbaar allochtoontje, dus wij boze Nederlanders zijn schuldig! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Je weet natuurlijk prima waarom het wel op zijn bord valt. Niet omdat hij de lucifer vast hield. Los daarvan is het gewoon top dat Donner weg is ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: In dit geval is het een domme poll. De brandstichter is schuldig aan de brand. De verantwoordelijke ministers zijn VERANTWOORDELIJK (lees: niet schuldig) voor slechte toepassing van maatregelen NA het uitbreken van de brand waardoor wat een gewone brand had kunnen zijn een ramp is geworden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik wed dat er op een gemiddelde school minder zorg aan het omgaan met brand wordt besteed dan in dat schipholcomplex. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Als dat zo is dan is het des te meer een probleem dat op hun bordje terechtkomt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Welke onderdelen van zijn beleid ben je eigenlijk mee oneens? Welke specifieke maatregelen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Precies ja. Het zal wel een prachtminister zijn ofzo maar HIJ ZIT VAST IN EEN TIMEWARP. EIKEL! ![]() |
|
quote: Ik vind het gewoon een flapdrol ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:En denk je dat het onder andere ministers anders zal zijn? En wie was er verantwoordelijk voor dat de beste azielzoekert de benodigde spullen had om die brand te kunnen stichten? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Donner dus. Als je de lijn maar ver genoeg volgt. Hij bepaalt het beleid waarbinnen dit mogelijk is. Maar dit lijkt me weer een mooi onderwerp voor het eventueel eens te openen politiek discussie subforum Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |