![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Azough zal haar werk als kamerlid echt niet beter gaan doen als ze haar Marokkaanse paspoort zal opgeven. Die discussie heeft ze ook al eens gevoerd met Michiel Smit en laatstgenoemde werd compleet van tafel geluld door haar. ![]() |
|
Ze heeft een voorbeeldfunctie als kamerlid zijnde .. dan dien je alleen een Nederland paspoort te hebben ... klaar .. Al dat dubbele gedoe, belachelijk imho .. in de kamer dien je de Nederlandse Staat, daar dien je dan voor de volle 100% voor te gaan, en dat aan te tonen door alleen een Nederlands paspoort te hebben. Verdonk for pres! ![]() |
|
Efteling zit zonder Roodkapje KAATSHEUVEL - De Efteling in Kaatsheuvel zit sinds woensdagochtend zonder Roodkapje. Het sprookjesfiguur werd uit het Sprookjesbos gestolen, aldus de directie van het attractiepark. Er is aangifte gedaan. De diefstal werd woensdagochtend door medewerkers ontdekt. ,,We kunnen op deze dierendag wel grappen dat ze door de boze wolf is opgeslokt, of dat ze voor de start van de Kinderboekenweek bij de kabouters is gaan voorlezen, maar eigenlijk vinden we het heel vervelend'', aldus directeur Olaf Vugts. ,,We gaan ervan uit dat Roodkapje na sluiting van het park is weggehaald, omdat het onmogelijk is om zoiets te doen als het park open is.'' Roodkapje is met geweld van haar sokkel getrokken. Haar klompje is afgebroken en blijven staan, meldde een woordvoerster. ,,De dieven hebben snel gehandeld. We hopen dat het een grap is en dat ze snel weer terugkomt.'' Roodkapje werd al eens eerder gestolen, in augustus 1998. Ze werd toen twee dagen later teruggevonden in Tiel. awwwwww ![]() ![]() |
|
Ja best sneu voor dat wijffie, vooral als ze door een studentenvereniging mee is genomen, moet ze bier leren drinken in plaats van dr boswandeling. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Misschien heeft de PNVD haar wel ontvoerd .. ![]() |
|
quote: ojee, als ze maar heel blijft.. ![]() ![]() |
|
Dat word dan een rood mutsje ![]() ![]() |
|
nee joh, ze was al een muts. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: vind ik ook. of ten minste niet gaan lopen bleren over je dubbele "identiteit" quote: dat vind ik dan weer niet een goed idee ![]() |
|
Wat is nou eigenlijk het voordeel van zo'n dubbel paspoort? Dat je ook in het andere land kunt gaan wonen bv? ![]() |
|
quote:Als je een bekeuring krijgt kun je die naar dat andere land later opsturen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Stemmen in beide landen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote:Je bent Nederlander, of niet. Nu is ze Nederlander en Marokkaan. Je kunt je dus afvragen waar haar prioriteiten liggen. Ik kan er behoorlijk pissig om worden als iemand in de 2e kamer met een niet-Nederlands paspoort loopt te zwaaien om te verkondigen dat ze Marokkaan is. Vind je het trouwens raar dat de samenleving polariseert als mensen een wij-zij gevoel creeeren door Marokkaan te blijven? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Gestolen Roodkapje teruggevonden KAATSHEUVEL - Roodkapje is terecht. Ze werd donderdagochtend teruggevonden bij een bejaardenhuis in Kaatsheuvel. Dat heeft een woordvoerder van de Efteling gezegd. Medewerkers van het attractiepark ontdekten woensdag dat het spookjesfiguur was gestolen. Nu.nl Journaal op de radio: medewerkster:"Misschien was ze koekjes brengen." De politie onderzoekt dit nog. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
thank god! ![]() ![]() |
|
De oudjes hadden een verzetje nodig?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: Uitgaansverbod voor Nederlandse mariniers Uitgegeven: 5 oktober 2006 07:23 Laatst gewijzigd: 5 oktober 2006 07:37 DEN HAAG/HAMMERFEST - Defensie-commandant Dick Berlijn heeft de Nederlandse mariniers in Noorwegen een uitgaansverbod opgelegd. De Commandant der Strijdkrachten besloot tot deze maatregel na de massale vechtpartij tussen mariniers en de lokale bevolking in een discotheek in het Noorse plaatsje Karasjok. Het uitgaansverbod geldt tot het einde van de oefening op 13 oktober. Berlijn liet tegenover lokale media weten de zaak te betreuren. De hoogste militair in Nederland benadrukte dat Noorwegen al sinds jaar en dag Nederland zeer ter wille is. "Met name de mariniers trainen er al jaren. Dit is de slechtste manier om onze dankbaarheid te tonen." De mariniers maken deel uit van een groep van tweehonderd tot 450 man die op oefening is in het noorden van Noorwegen. Het zijn het eerste mariniersbataljon en wat kleinere eenheden. Doktersbehandeling Volgens berichten van zondag op de internetsite van de Noorse krant Finnmark Dagblad moesten vier mannen en een vrouw zich onder doktersbehandeling stellen na het incident. Ze hebben slechts lichte verwondingen opgelopen, citeerde de krant de politie. Het is niet bekend of er aangifte is gedaan. De uitbater van de discotheek, Klement Turi, zegt in het lokale dagblad dat de mariniers al een probleem vormen sinds ze in het gebied zijn. "Ze kwamen drie weken geleden voor het eerst bij ons en het eerste dat ze deden was op de dansvloer pissen." De eigenaar heeft de Nederlandse militaire politie meteen laten weten dat de mariniers niet meer welkom waren. Gazastrook Zaterdagavond waren ze echter terug en na sluitingstijd brak volgens getuigen voor de discotheek ruzie uit. "Het was daarbuiten erger dan op de Gazastrook. Mensen lagen gestrekt en het was volledige chaos", aldus Turi. "We hebben besloten alle militairen de toegang tot onze zaak te weigeren. We accepteren niet dat de VN hier troepen heen sturen om op de bevolking te oefenen." Excuses Berlijn heeft woensdag zijn excuses aangeboden aan zijn Noorse collega Sverre Diessen. "Ik vind het erg wat er is gebeurd en neem de zaak hoop op. Dit soort gedrag is niet te tolereren, zeker niet van militairen", aldus Berlijn in een persverklaring. De Koninklijke Marechaussee onderzoekt het incident maar volgens Berlijn is nu al duidelijk is dat "mensen hier goed in de fout zijn gegaan." HAHAHAHAH Suck my piss ![]() |
|
quote:..of aan de andere kant er gesommeerd wordt in niet mis te verstane bewoordingen dat men nu ineens MOET integreren. Dat wij-zij gedoe werkt absoluut 2 kanten op en de toonzetting van beide kanten bevalt mij in elk geval voor geen meter. Polarisatie is er en zal er blijven. Van beide kanten uit. Kamp Nederland heeft middels Theo van Gogh haar gezicht verloren maar er staan er genoeg klaar dat van hem over te nemen en aan de andere kant blijft het sinds Theo's dood opvallend stil van de kant van Abou Jahjah. ![]() |
|
quote: Ook gehoord, de reactie op Studio Brussel was wel goed ![]() ![]() Als je het mij vraagt is ze ervandoor met de grote boze wolf ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 05-10-2006 12:33] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: En dan wij zeiken dat Moeslums snel op hun pik getrapt zijn ...!?!.... Wat een zever zeg. maakt niet uit wat je doet, er is altijd wel een teer zieltje 'gekwetst'... homoland ![]() |
|
quote:Emigreer! ![]() |
|
Jongetje (3) rijdt weg in auto van ouders Uitgegeven: 6 oktober 2006 11:48 Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 12:18 STADSKANAAL - Een 3-jarig jongetje uit Stadskanaal is met de auto van zijn ouders bijna in een kanaal gereden. Hij ontsnapte op het nippertje aan de dood. Hij was er in geslaagd de auto te starten en weg te rijden, meldde de politie vrijdag. Het jongetje pakte donderdag de sleutels van de auto van zijn ouders en stapte in. Eerst zette hij een kindercd op en startte vervolgens de auto. Hij reed dwars door een hek, stak de H.J. Kniggekade over en kwam half in de berm en half in het water tot stilstand. Een oplettende getuige zag de auto hangen, trof de peuter achter het stuur aan en haalde hem uit de auto. Het jongetje werd aan zijn moeder overgedragen en kreeg van de politie een troostbeer. Een bergingsdienst zette de auto weer op de kant. Een troostbeer? EEN TROOSTBEER?? OPSLUITEN DIE HAP! MOEST IK 'S FLIKKEN! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Damn. Dat lijkt Frankrijk wel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Een troostbeer, haha allemachtig ![]() ![]() Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |