![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zag die 'dt' wel hoor, Chelmanski. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik ben een Rotterdammert he? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Er wordt gezegd dat haar vriend de vader van het kind is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:ik acht de kans vanzelfsprekend groot dat het waar is wat jij roept maar zolang dat niet is bewezen doe ik persoonlijk daar geen uitspraken over. maar goed dat is de discussie hier niet. quote: dat is natuurlijk een enorme triest attitude ja, maar dat was ik al met je eens. ![]() |
|
quote:Ooow, vandaar jouw optimisme over onze Noord-Afrikaanse biculturele medelanders! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Wat een mongool dan, het hadden Finnen kunnen zijn ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: ik lees er vast overheen en kan dat berichtje niet vinden in datgene wat ik heb gepost (ik ben nu opgewonden in de meest negatieve zin en lees dan wat sneller en zal er vast overheen lezen) ![]() ![]() |
|
quote: Ik moet helaas toegeven dat je daar ook ontwikkelde en beschaafde exemplaren tussen hebt zitten. Toegeven, die halen het nieuws niet, maar toch.. ![]() |
|
quote: Volgens mij eerder Berbers dan Mocro's. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Berbertjes zijn de originele Mocro's. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: OK. Maar als een Hollander een meisje op Aruba openscheurt wordt er ook van een Nederlander en niet van een Drent gesproken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Oi, nou maak je Jenje aan het huilen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Jenje kan weinig opescheuren. *houdt een gebogen rechterpink omhoog* KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Pff no more for chellie! ![]() |
|
quote: Pardon my ignorance maar wat betekent dit gebaar? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Er zijn Mikeee de laatste jaren wel veel grappen ontgaan dan ![]() Nooit Pinkeltje gelezen? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
When in doubt, pinky out! ![]() |
|
Sorry guys, the joke might be on me but I still don't get it. ![]() |
|
quote: Denk: KLEINE PIEMEL. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
D'OH!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
YOU'RE IN DENIAL! YOU'RE IN DENIAL ÍT'S NOT JUST A RIVER IN EGYPT! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Doet Mikeee het met Zenial? ![]() ![]() Dit topic had vroeger toch minder schokkend nieuws... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Dus jij bekijkt de topic tegenwoordig met Argus ogen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |