![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heel goed! Dan bewijzen ze gelijk dat ze net zo bevooroordeeld zijn als ieder ander. Mooi! Hopelijk zijn er legio fora op het net te vinden waar 'de normale, weldenkende mensch' zijn afkeer en walging uit inzake Death Metal en aanverwanten. Daar moet dan maar eens flink wat olie op het vuur gegooid worden om de vooroordelen levend te houden. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
quote: Ach, het kan toch niet eviler zijn dan CHD. Beetje jaren wachten met het uitbrengen van nieuw werk, klootzakken! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Nog niet begonnen, duurt lang! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
"You ask me if i'd like kids to kill christians because of my music? No.. I don't.. I want them to hate them! They should kill them later, when the time is right" Ehuh.. goed bezig Glen Benton ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Tsja, over belachelijke uitspraken met betrekking tot muziek kun jij wel een boekje open doen, he? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-09-2006 23:27] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hehe, het heeft je wel een beetje pijn gedaan he? ![]() Zometeen krijgen we Jon Nodtveidt te zien.. even allemaal een kaarsje aansteken voor onze onlangs heengegane held! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 10-09-2006 23:59] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Mooi, man, drugs enzo. ![]() Stelletje kinderen in die docu. ![]() |
|
quote: die gast heeft wel humor ![]() ![]() |
|
quote: Nee. Ik begrijp het wel hoor, vanuit jouw achtergrond. Ik uit mijn ongenoegen gewoon door te irriteren ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hehehehehehehehehehehe Die pa "HeLLL awaiiits di Slaaayer" Lachen reportage wel [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 11-09-2006 0:00] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Damn, waarom wil die docu mensen laten denken dat metal luisterende mensjes geen eigen keuze hebben... ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ik ben hem nu aan het kijken, maar ik vind het de zoveelste poging metal in zwart licht te zetten. Ik had eigenlijk ook niets anders verwacht. [Dit bericht is gewijzigd door McKillem op 11-09-2006 0:03] ![]() |
|
Dissection! En die Metal Monnik heerscht! ![]() ![]() Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! ![]() |
|
Wat een dooddoener zeg, volgens die docu is Elvis net zo evil als black metal ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Elvis is dan ook best Death Metal ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Het was uitgebreider als onlangs op Canvas. ![]() |
|
Hahahaha, ik voel me zo evil nu ![]() thank you sbs666! I am the 1%. ![]() |
|
quote:Hehe zekers ![]() quote: Nou, die vergelijking ging eigenlijk alleen om de vergelijking dat mensen hebben gezegd dat beiden muzieksoorten evil zijn. Ik denk dat we het erover eens kunnen zijn dat het satanistische karakter van Elvis niemand heeft bewogen om vrienden om te leggen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: "in the getto" ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Het is maar wat JIJ lachen vindt... ik denk dat de SGP c.q. CU er wel kamervragen over gaan stellen. ![]() ![]() |
|
quote: Ik vond hem vrij neutraal eigenlijk. Ze hebben veel verschillende mensen met sterk verschillende meningen aanhangende de invloed van metal aan het woord gelaten en er was geen overkoepelende conclusie die één van die mensen het gelijk gaf. Wat dat betreft zowel een beetje laf (want geen duidelijke uitkomst), maar wel goed omdat ze het aan de kijker overlaten om te bepalen wat de waarheid is / zou kunnen zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Mooi toch ![]() |
|
Ik vond het wel grappig dat Satyricon en Cradle of Filth in één zin werd gezegd. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |