![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:In jouw wereld inderdaad. ![]() ![]() |
|
quote: Nou, inderdaad. Maar dat vond ik al toen ik ze voor 't eerst zag op Dynamo, toen de zanger het nodig vond om in zichzelf te gaan snijden e.d. Bahbah. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Wat onhygiënisch ook, met al die varkenskoppen ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Die gozer in de docu van SBS doet wel vaker het spreken. Zoals ook in de duco: Metal: A Headbangers Journey. Daar was hij behoorlijk aangeschoten zal ik maar zeggen, maar volgens mij spoort hij niet helemaal. Ik heb het over mayhem dus ![]() [Dit bericht is gewijzigd door McKillem op 11-09-2006 1:54] ![]() |
|
quote: Jij bent echt een achterbakse flikker. Ga alsjeblieft snel dood. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Hm, is 't 'pest-Immo-nacht' ofzo? Laat me met rust! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
@H: Ik stuur je een kaartje als het zo ver is ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-09-2006 1:55] ![]() |
|
quote: Nee. Ouwe feeks! (Geen persoonlijke aanval, hoor...) Ik zou natuurlijk leukere "-Immo-nacht"en kunnen bedenken maar dan gaat mijn vriendin een stuk minder lief worden, ben ik bang. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Doe je geen moeite. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: ![]() Ook dat is niet waar het topic oorspronkelijk over ging hoor. Laten we mijn seksleven even lekker in het midden houden. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Dus jij gaat in het midden ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben nog jong, ik mag ongepaste opmerkingen maken. Zeker op internet, de ultieme plaats om stoer te doen met consequentieloos gebrabbel! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Nou, inderdaad. Wacht maar tot je 23 wordt! Over en uit met de pret, dan moet je je gaan gedragen als een respectabele burger! Ook op het internet! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Precies, kijk maar naar mij ![]() |
|
Maargoed, ik ben blij dat deze discussie toch nog enig maatschappelijk nut heeft gekregen. Welterusten mannen ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Dan moet ik nog vet lang wachten ![]() ![]() edit: weltrusten, en bedankt voor het vermaak ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-09-2006 2:06] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Weer mislukt ![]() |
|
![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Om nog even terug te komen op dat mannetje van 13, als wat meer 13 jarige kiddos zich zo zouden gedragen zou de metalscene niet in het zwarte licht staan zoals het nu doet. Ik vond ook die monnik erg gaaf, lekker brullen op 't podium met z'n habbijt aan ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote: Bwah, candlemass rip-off ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
anyway... ik had het dus getaped en ga straks maar eens even kijken... En verder denk ik dat wanneer mensen een mening over metal en haar fans willen krijgen, ze vooral niet op dit forum moeten komen lezen, gezien de achterlijke reacties zo nu en dan :D En mbt mijn mening over de diverse bestaande algemene docu's over metal: die geven de kijker die verder geen ervaring met metal en haar fans heeft, vaak een heel verkeerd beeld. Heel vaak is dit ook te wijten aan de mensen die eraan meewerken; om de een of andere manier moeten mensen die met hun hoofd op tv komen (vooral als je met een camera spontaan ergens binnenkomt), een beetje debiel doen... Logisch dat mensen denken dat je dan op z'n minst niet deugt :D Maar goed... gelukkig hebben " wij " metalfans wel een dikke huid :D Ik moet me (nog steeds) geregeld zo'n beetje verdedigen als er weer eens iets mafs op tv is geweest. Mijn kat overleed en er waren serieus mensen die dachten dat ik hem heb geofferd... ach ja... da's gewoon de hokjesgeest, zullen we maar denken. If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
quote: "de maatschappij" hoeft wat mij betreft ook niet precies te weten hoe de metal scene in elkaar steekt. Het zou inderdaad alleen wel handig zijn dat je kat dood kan gaan zonder dat mensen denken dat je hem hebt geoffert. Ik heb hetgeen wat jij zegt ook wel eens, gelukkig komen dat soort opmerkingen doorgaans uit mensen die zelf niet helemaal sporen. ![]() |
|
quote:Juist wel, dat is toch de metalfan? ![]() |
|
er is een verschil tussen metalfans bij concerten en metalfans online he ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |