IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Vanavond 10 sept. SBS 6 Vorige pagina | Volgende pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-09-2006 1:28 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:25 schreef spectre het volgende:
Mijn god kevin, er moeten toch mensen headbangen!


Opzich wel, heb ik ook weer een reden om me beter en slimmer te voelen, over het paard getild kutknaapje die ik ben

Even voor de huilies en mensen met een IQ onder de 100: Headbangen per definitie is niet voor achterlijke dwazen maar de typische 'metal lifestyle' (lees: niks anders doen dan headbangen en heerschen en slayer gillen en je druk maken over je metal-imago) en aspecten die dat met zich meebrengt vind ik nogal droevig.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:29 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:25 schreef spectre het volgende:
Mijn god kevin, er moeten toch mensen headbangen!


Juist! Mensen gedragen zich al veel te vaak serieus, beschaafd en verstandig.

Eén keer in de zoveel tijd mogen we ons gedragen als een 3-jarige kleuter die om aandacht schreeuwt!


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 1:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:27 schreef Heiden het volgende:
Mooie ontwikkeling toch? Ik vind het veel gevaarlijker als het niet zou gebeuren en men vrolijk blijft verdergrappen over Satan en Lucifer.
De mensheid staat op het randje van gigantische rassenoorlogen en we leven in tijden van belangrijke keuzes en polarisatie. Mensen moeten langzaam hun kant gaan kiezen want straks gaat het los.
Moet ik nou huilen of gaan lachen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 1:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:28 schreef ZelThoR het volgende:
Je bent zelf een neger! Met je wiet!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-09-2006 1:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:23 schreef nuclearwarfare het volgende:
Oke, dan ga ik wel chillen met de 'neger'.

Even serieus, dat huis van die 'neger' en z'n familie is een discussieplatform voor intellectuelen vergeleken met het gemiddelde niveau op een metalfestival.. krijg al plaatsvervangende schaamte als ik naar die hersendode idioten kijk die met hun tong uit hun muil lopen te gillen als een peuter van 3.


Triest mannetje.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:28 schreef McKillem het volgende:
Ik denk dat ik moet rectificeren. Post is inderdaad ietwat tegenstrijdig.
Het zou inderdaad kunnen, wat ik eigenlijk probeer te benadrukken is dat er meer is dan metal wat mensen door kan laten draaien.
Ik zie echter dat daar bijna nooit aandacht aan geschonken word.
Metal is hard dus is het _de_ reden dat mensen doordraaien.
Daar vind ik gewoon geen zak van kloppen

Nou ja, de distinctie die je in deze moet maken is dat iets een mens kan corrumperen of dat het een van zich zelf labiele mens over de grens kan duwen dan wel het proces kan katalyseren. Metal behoort zeker tot die laatste categorie. Dat is echter geen reden om het te verbieden, misschien is het zelfs zo dat het meer mensen een uitlaatklep biedt waardoor die mensen niets vervelends doen dan dat het mensen over de grens duwt.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-09-2006 1:30]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 1:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:29 schreef Heiden het volgende:
Triest mannetje.
Persoonlijke aanval nummer 1


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-09-2006 1:33 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:29 schreef spectre het volgende:
Moet ik nou huilen of gaan lachen?


Dat zal mij geen hol interesseren.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-09-2006 1:36 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:31 schreef spectre het volgende:
Persoonlijke aanval nummer 1


Wat ben jij een vuile, doortrapte homo.
Dat gastje dat het aan de meester gaat vertellen als je fikkie zit te stoken achter de school.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:36 schreef Heiden het volgende:
Wat ben jij een vuile, doortrapte homo.
Dat gastje dat het aan de meester gaat vertellen als je fikkie zit te stoken achter de school.

Wat ben jij een paranoïde, hysterische relnicht.

spectre zegt alleen dat jij niet inhoudelijk reageert, en jij begint te flippen! Vermijd dan gewoon dit soort discussies...

edit: daarbij lult hij helemaal niets door aan wie dan ook.

edit2: op dit moment dan

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-09-2006 1:38]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-09-2006 1:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:38 schreef ZelThoR het volgende:
Wat ben jij een paranoïde, hysterische relnicht.

spectre zegt alleen dat jij niet inhoudelijk reageert, en jij begint te flippen! Vermijd dan gewoon dit soort discussies...

edit: daarbij lult hij helemaal niets door aan wie dan ook.


Waar bemoei jij je mee?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 1:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nummer 2

Ik betrap je enkel op je eigen stokpaardje 'jullie vervallen in persoonlijke aanvallen'. En in dit geval gaat het weer helemaal nergens over.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:39 schreef Heiden het volgende:
Waar bemoei jij je mee?

Oh god, niet dit weer. Dit is een forum, iedereen bemoeit zich overal tegenaan!

En daarbij is spectre mijn holmaatje, dus moet ik wel achter hem staan!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-09-2006 1:40 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:29 schreef Heiden het volgende:
Triest mannetje.


Ik vind het allemaal prima.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:41 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:40 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik vind het allemaal prima.
Meeloper.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-09-2006 1:42 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:41 schreef ZelThoR het volgende:
Meeloper.


Het is om te huilen :')


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:43 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:40 schreef ZelThoR het volgende:

En daarbij is spectre mijn holmaatje


Nu wilde ik dat ik niet zo'n visueel denkend persoon was.



Maar even serieus, laten we dit topic nu eens niet laten ontaarden in een persoonlijke strijd of vetes.
Het ging ergens anders over, weten jullie nog?


..."Hate can only create more hate"...


McKillem
Feuerschwanz
Usericon van McKillem
Posted 11-09-2006 1:44 by McKillem Wijzig reactieProfiel van McKillemQuote dit berichthttp://www.kevindebie.nl

quote:
Op 11 september 2006 1:30 schreef ZelThoR het volgende:
Nou ja, de distinctie die je in deze moet maken is dat iets een mens kan corrumperen of dat het een van zich zelf labiele mens over de grens kan duwen dan wel het proces kan katalyseren. Metal behoort zeker tot die laatste categorie. Dat is echter geen reden om het te verbieden, misschien is het zelfs zo dat het meer mensen een uitlaatklep biedt waardoor die mensen niets vervelends doen dan dat het mensen over de grens duwt.


Ik denk dat het voor 99% van de metalheads opgaat dat het een soort van uitlaat klep is voor evt irritatie, haat, whatever. (naast dat metal natuurlijk gewoon _de_ muzieksoort is ) Dus een eventueel verbod zou gewoon uit den boze zijn.
Maar dat geld volgens mij voor elke soort muziek .

Then again, ik ben geen psygiater en weet dus niet wat er in het hoofd van een gemiddeld persoon omgaat. Ik weet echter wel en blijf erbij, als metal je over de schreef kan drukken bij het begaan van bijvoorbeeld een moord is er zowiezo al iets niet goed in je bovenkamer en had je er allang hulp voor moeten hebben.

Volgens mij komen we gewoon bij hetzelfde uit alleen bekijken we het allebij vanuit een andere hoek.

[Dit bericht is gewijzigd door McKillem op 11-09-2006 1:46]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:43 schreef Immortella het volgende:
Maar even serieus, laten we dit topic nu eens niet laten ontaarden in een persoonlijke strijd of vetes.
Het ging ergens anders over, weten jullie nog?

Nou denk ik zeker dat je bouwjaar ver voor '83 ligt!

Maar inderdaad het ging ergens anders over. nuclearwarfare zei dat hij het huis van "de neger" intellectueler vond overkomend dan headbangers. Daar kan ik het wel mee eens zijn. Al zou ik liever bier drinken bij de laatste groep


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:44 schreef McKillem het volgende:
Then again, ik ben geen psygiater en weet dus niet wat er in het hoofd van een gemiddeld persoon omgaat. Ik weet echter wel en blijf erbij, als metal je over de schreef kan drukken bij het begaan van bijvoorbeeld een moord is er zowiezo al iets niet goed in je bovenkamer en had je er allang hulp voor moeten hebben.

Volgens mij komen we gewoon bij hetzelfde uit alleen bekijken we het allebij vanuit een andere hoek.

Haha, helemaal goed Behalve de spelvaudt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


McKillem
Feuerschwanz
Usericon van McKillem
Posted 11-09-2006 1:47 by McKillem Wijzig reactieProfiel van McKillemQuote dit berichthttp://www.kevindebie.nl

quote:
Op 11 september 2006 1:45 schreef ZelThoR het volgende:
Haha, helemaal goed Behalve de spelvaudt.


Nederlands was nooit mijn goeiste vak


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:44 schreef McKillem het volgende:

Then again, ik ben geen psygiater en weet dus niet wat er in het hoofd van een gemiddeld persoon omgaat. Ik weet echter wel en blijf erbij, als metal je over de schreef kan drukken bij het begaan van bijvoorbeeld een moord is er zowiezo al iets niet goed in je bovenkamer en had je er allang hulp voor moeten hebben.



Volgens mij was dat ook uiteindelijk de essentie van de reportage .

En, ik weet uit ervaring aardig zeker dat niet alleen externe factoren ervoor zorgen dat iemand een moord (of ander ernstig misdrijf) begaat. Het is vrijwel altijd een combinatie van beide factoren (dus ook interne).


..."Hate can only create more hate"...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-09-2006 1:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:39 schreef spectre het volgende:
nummer 2

Ik betrap je enkel op je eigen stokpaardje 'jullie vervallen in persoonlijke aanvallen'. En in dit geval gaat het weer helemaal nergens over.


Persoonlijke aanval...Laat me niet lachen. Iemand voor hufter, homo, klootzak of smeerlap uitmaken is toch geen persoonlijke aanval?

Wat jij doet met je subtitles enzo, dat is een persoonlijke aanval en bovendien van de lafste en laaghartigste soort.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 1:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vond die idioten die aan die varkenskop gingen trekken vrij belachelijk.. hehe. Dat vonden die lui van Mayhem zelf ook trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-09-2006 1:49]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:48 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:45 schreef ZelThoR het volgende:
Nou denk ik zeker dat je bouwjaar ver voor '83 ligt!






Er moet er toch één moeder Theresa uithangen.


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen