![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Eén keer in de zoveel tijd mogen we ons gedragen als een 3-jarige kleuter die om aandacht schreeuwt! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Moet ik nou huilen of gaan lachen? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Triest mannetje. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Nou ja, de distinctie die je in deze moet maken is dat iets een mens kan corrumperen of dat het een van zich zelf labiele mens over de grens kan duwen dan wel het proces kan katalyseren. Metal behoort zeker tot die laatste categorie. Dat is echter geen reden om het te verbieden, misschien is het zelfs zo dat het meer mensen een uitlaatklep biedt waardoor die mensen niets vervelends doen dan dat het mensen over de grens duwt. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-09-2006 1:30] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Persoonlijke aanval nummer 1 ![]() |
|
quote: Dat zal mij geen hol interesseren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Wat ben jij een vuile, doortrapte homo. Dat gastje dat het aan de meester gaat vertellen als je fikkie zit te stoken achter de school. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Wat ben jij een paranoïde, hysterische relnicht. spectre zegt alleen dat jij niet inhoudelijk reageert, en jij begint te flippen! Vermijd dan gewoon dit soort discussies... edit: daarbij lult hij helemaal niets door aan wie dan ook. edit2: op dit moment dan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-09-2006 1:38] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Waar bemoei jij je mee? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
nummer 2 Ik betrap je enkel op je eigen stokpaardje 'jullie vervallen in persoonlijke aanvallen'. En in dit geval gaat het weer helemaal nergens over. ![]() |
|
quote: Oh god, niet dit weer. Dit is een forum, iedereen bemoeit zich overal tegenaan! En daarbij is spectre mijn holmaatje, dus moet ik wel achter hem staan! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik vind het allemaal prima. ![]() |
|
quote:Meeloper. ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Het is om te huilen :') ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Maar even serieus, laten we dit topic nu eens niet laten ontaarden in een persoonlijke strijd of vetes. Het ging ergens anders over, weten jullie nog? ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ik denk dat het voor 99% van de metalheads opgaat dat het een soort van uitlaat klep is voor evt irritatie, haat, whatever. (naast dat metal natuurlijk gewoon _de_ muzieksoort is ![]() Maar dat geld volgens mij voor elke soort muziek ![]() Then again, ik ben geen psygiater en weet dus niet wat er in het hoofd van een gemiddeld persoon omgaat. Ik weet echter wel en blijf erbij, als metal je over de schreef kan drukken bij het begaan van bijvoorbeeld een moord is er zowiezo al iets niet goed in je bovenkamer en had je er allang hulp voor moeten hebben. ![]() Volgens mij komen we gewoon bij hetzelfde uit alleen bekijken we het allebij vanuit een andere hoek. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door McKillem op 11-09-2006 1:46] ![]() |
|
quote: Nou denk ik zeker dat je bouwjaar ver voor '83 ligt! ![]() Maar inderdaad het ging ergens anders over. nuclearwarfare zei dat hij het huis van "de neger" intellectueler vond overkomend dan headbangers. Daar kan ik het wel mee eens zijn. Al zou ik liever bier drinken bij de laatste groep ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Haha, helemaal goed ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Nederlands was nooit mijn goeiste vak ![]() ![]() |
|
quote: Volgens mij was dat ook uiteindelijk de essentie van de reportage ![]() En, ik weet uit ervaring aardig zeker dat niet alleen externe factoren ervoor zorgen dat iemand een moord (of ander ernstig misdrijf) begaat. Het is vrijwel altijd een combinatie van beide factoren (dus ook interne). ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Persoonlijke aanval...Laat me niet lachen. Iemand voor hufter, homo, klootzak of smeerlap uitmaken is toch geen persoonlijke aanval? ![]() Wat jij doet met je subtitles enzo, dat is een persoonlijke aanval en bovendien van de lafste en laaghartigste soort. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ik vond die idioten die aan die varkenskop gingen trekken vrij belachelijk.. hehe. Dat vonden die lui van Mayhem zelf ook trouwens ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-09-2006 1:49] ![]() |
|
quote: ![]() Er moet er toch één moeder Theresa uithangen. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |