![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was een neger! Dat viel mij op ![]() En de ouders waren blank, dat was op zijn minst dubieus [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-09-2006 0:49] ![]() |
|
Blurgh, ik haat dat volk dat negers adopteert enzo. Geitewollen sokken. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Voor een dertienjarig kereltje kwam 'ie nog aardig welbespraakt over, vooral aangezien Engels niet z'n moedertaal is, en hij nam zichzelf niet te serieus. Nee, dat knaapje is stukken beter dan die sneue slayer roepende, bierdrinkende dwazen die alleen maar moeten 'heerschen' en 'headbangen' die je op dat beeldmateriaal bij festivals zag. ![]() |
|
quote: ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Precies ![]() Die ma heerst trouwens ook flink, ondanks wat Heidon claimt ![]() |
|
quote: Inderdaad, precies de goede pedagogische instelling! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Rijpe vrouwen heersen. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik denk dat een heleboel 'laat-opblijvende-en-SBS6-kijkende-papa's en mama's-van-metalliefhebbende-tieners' zich vanavond helemaal de tering zijn geschrokken. Maar fijn dat het zelfs 'wetenschappelijk' bewezen blijkt dat niet de heavy metal muziek kinderen naar de klote helpt, maar andere factoren ![]() Edit: En die ma was idd stoer ja, lekker nuchter ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 11-09-2006 1:12] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Daar gaat mijn image ![]() |
|
quote: Ach, metal is gewoon een van de vele zaken waarmee ouders en opvoeders mooi de schuld ergens anders kunnen plaatsen. Overigens klopt het mijns inziens wel volledig dat metal een kind wat de aanleg al heeft kan laten ontsporen. Ik zou het ook in de gaten gaan houden als mijn (nog niet bestaande) kind opeens naar metal zou luisteren en te veel over satanisme begint te babbelen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik vind de neiging naar NS een stuk gevaarlijker dan Satan binnen metal. ![]() |
|
quote: Goed punt. Nog een reden om het in de gaten te houden ![]() Ik bedoelde dan ook niet zozeer Satan, maar het daarbij komende gevoel wat die Italiaanse leipo's hebben uitgedragen/uitgevoerd. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik wil eerst wel eens zien of zo'n over het paard getild kutknaapje het langer kan volhouden dan tot zijn zestiende. Ik geef hem weinig kans. Dan ben ik liever een sneue, Slayer roepende, bierdrinkende dwaas die alleen maar moet 'heerschen' en 'headbangen'. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
*proest* ![]() |
|
quote: *Agree* @Zelthor: Inderdaad, ik zou ws. hetzelfde doen bij mijn (tevens nog niet geboren) kind. Metal luisteren, prima. Maar al te raren dingen doen/zeggen, dat zou ik toch in de gaten gaan houden. En, mijn ouders weten intussen gelukkig beter, maar als zij deze (of soortgelijke) documentaires hadden gezien toen ik 12/13 was en flink met death/black metal luisteren begon, waren ze ook wel ff geschrokken denk ik ![]() Ik denk dat het voor heel wat ouders (zeker de niet zo ruimdenkende) een schok kan zijn. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ik vind/denk niet dat metal specifiek een trigger is voor mensen met een verminderde mentale stabiliteit. Dit kan net zo goed getriggerd worden door bijvoorbeeld een nieuwsbericht over de zoveelste bomaanslag in bagdad. Correct me if im wrong ![]() Derhalve kan je metal niets, maar dan ook helemaal _niets_ verwijten. Hetgeen wat dus wel gebeurd... Majah doorgaans wel door mensen die niet verder kijken dan hun neus lang (of de bijbel dik) is dus daar kan ik ook niet echt om rauwen als ik heel eerlijk ben. ![]() |
|
@Immo: ![]() quote: Dat kun je dus wel! ![]() Dat het "net zo goed" door iets anders getriggerd kan worden doet niets af aan het feit dat metal dus een slechte invloed kan hebben. Daarbij neem ik aan dat ook jij meer vervoerd raakt van metal dan van een nieuwsbericht ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Oke, dan ga ik wel chillen met de 'neger'. ![]() Even serieus, dat huis van die 'neger' en z'n familie is een discussieplatform voor intellectuelen vergeleken met het gemiddelde niveau op een metalfestival.. krijg al plaatsvervangende schaamte als ik naar die hersendode idioten kijk die met hun tong uit hun muil lopen te gillen als een peuter van 3. ![]() ![]() |
|
Mijn god kevin, er moeten toch mensen headbangen! ![]() ![]() |
|
Ik begrijp niet waar dat "over het paard getild" vandaan komt. Ik zag een uiterst bescheiden jongentje met een mooie dosis zelfkennis en intelligentie. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Mooie ontwikkeling toch? Ik vind het veel gevaarlijker als het niet zou gebeuren en men vrolijk blijft verdergrappen over Satan en Lucifer. De mensheid staat op het randje van gigantische rassenoorlogen en we leven in tijden van belangrijke keuzes en polarisatie. Mensen moeten langzaam hun kant gaan kiezen want straks gaat het los. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
@ Z: psst.. neger [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-09-2006 1:27] ![]() |
|
quote: Ik denk dat ik moet rectificeren. Post is inderdaad ietwat tegenstrijdig. ![]() Het zou inderdaad kunnen, wat ik eigenlijk probeer te benadrukken is dat er meer is dan metal wat mensen door kan laten draaien. Ik zie echter dat daar bijna nooit aandacht aan geschonken word. Metal is hard dus is het _de_ reden dat mensen doordraaien. Daar vind ik gewoon geen zak van kloppen ![]() Edit: In dat perspectief vind ik dat metal dus niets te verwijten valt. [Dit bericht is gewijzigd door McKillem op 11-09-2006 1:29] ![]() |
|
quote: Je bent zelf een neger! Met je wiet! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |