|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wow, lastig man. Ik kwam tot 124. Op het laatst zoeken ze het wel heel erg ver ja. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb een IQ van slechts 85 en ik ben daar volkomen tevreden mee. Meer moet dat niet zijn. Geluk is wat telt in het leven... en liefde... ... voor metal! mvg wk10 |
|
Ok, het is eindelijk officieel: ik ben DOM. Verdorie, nu moet ik mijn lifestyle gaan aanpassen aan de onderste laag van de bevolking. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik heb ook 124 gehaald, maar een paar kwam ik niet uit. |
|
quote:Klopt. Ik heb ooit een Engelse test gedaan en daar zaten ook hele andere vraagstukken bij. Maar dit kwam toch meestal weer neer op logica. De mate waarin je logisch kan nadenken is toch wel behoorlijk bepalend voor je IQ. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Leonardo da Vinci 220 Zal wel een waterhoofd gehad hebben zeker. mvg wk10 |
|
111, nahja weten we dat ook weer Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Bij de dk site had ik ook 111 en bij iqtest.com had ik 145? Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
ach, de eerste test leverde mij 142 op en deze test 123.. Nog 2 testen en ik schraap weer met de knokkels over de grond.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
ik kom met die dingen altijd tussen de 130 en de 145 uit no text supplied |
|
quote: Die vent was geniaal !! |
|
quote: Zeker weten! Bij Broese Utrecht ligt een zeer mooi exemplaar van een vrij recent boek over de man (en zijn werk), 'the complete paintings and drawings' , 600 pagina's, 9 cm dik, 32 cm breed en 50 cm hoog.. .. erg gaaf dus.. De Nederlandse vertaling komt rond deze tijd uit (of is net uit) en zal 150 Euro kosten.. |
|
|
|
hehe ik had een iq-test gedaan voor de poes, die kwam op 102 (als ik de uitslagen goed begreep tenminste) voor mezelf heb ik er nog nooit een gedaan eigenlijk |
|
quote:Echt niet, die test zuigt.. kan nooit kloppen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wat had je dan? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik weet het, ik vond het ook wat laag |
|
quote:Geen fouten... again Ik geloof niet echt dat ik een IQ van 150 heb I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik had 118 punten, havo niveau |
|
Fuck, ik hoop niet dat geduld ook bepalend is voor de score. Ik had in ieder geval niet het geduld om telkens op de volgende vraag te wachten. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Nee, dat probleem had ik ook al... Score was iig 123 Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
ie kuu? wasda? Oud Vuil. |
|
quote: Als je een laag IQ scoort kan dat betekenen dat je emotionele intelligentie wel heel erg goed ontwikkeld is, maar daar hoort geduld ook bij denk ik....dus ja.... |
|
..bij die BNN test was CONCENTRATIE het toverwoord, moeilijk was ie niet, je moest alleen geduldig en geconcentreerd blijven... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |