![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
dat lijkt me wel ![]() |
|
quote:Het omvat zoveel, bijvoorbeeld algemene kennis, woordenschat, abstract redeneren, ruimtelijk inzicht, handelensgericht werken etc. En dat heeft natuurlijk wel met je hersenen te maken, maar veroudering van de hersenen zorgt niet voor achteruitgang op deze gebieden. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote: Even voor de duidelijkheid: Ongeveer vanaf je 23e begint je lichaam (en daar vallen je hersenen dus ook onder) langzaam met aftakelen (hetgeen dus zo langzaam gaat dat het in eerste instantie niet te merken is, alhoewel ikzelf nu op mijn 25e bijvoorbeeld al merk dat leren voor tentamens me toch wat moeilijker af gaat dan vroeger, maar misschien beeld ik me dat maar in... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Met een via die IQ test verkregen score van 135 schijn ik dus hoogbegaafd te zijn..YEAH RIGHT! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Had ik ook 118 ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Ja, idd. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 17-01-2004 18:14] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Heb jij dan een hoger iq, anders kun jij dit niet bevatten jochie ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Mijn IQ is 666 ![]() ![]() ![]() |
|
kheb geen IQ , ben gewoon een toffe gast ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Hoog IQ wil zeggen dat je zou kunnen denken, maar veel mensen doen dat niet dus heb je er als nog niets aan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Volgens mij ging jouw test heel slecht ![]() 113 trouwens.. ![]() |
|
quote: dit jaar niet mee gedaan, vorig jaar 120 (zie je hoe onbetrouwbaar de test is ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:De Mensa IQ-test gaat wel degelijk tegen tijd hoor, en die is toch vrij "echt" dacht ik zo? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Volgens een obscure test ergens op het net, heb ik een IQ van 143... MWHOEHAHAHA! Ik mag dan dom wezen, zo debiel om dit te geloven ben ik ook weer niet. ![]() Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
quote:Volgens de mensa test ben ik een genie. Overigens is de mensa test alleen gebaseerd op kennis van de exacte kan. In dit opzicht is de test naar mijn inzicht wel goed. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-01-2004 19:41] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ben intelligent genoeg om te weten dat een iq test tijdverspilling is. ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Ik moest het een keer van mijn ouders doen, omdat ik wat te weinig inzet toonde op school. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Oh? Heb jij je dan ook in hun krantje moeten voorstellen? ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Ik heb net 118 gescoord. Ik zal em over een tijdje nog eens doen, maar dan overdag en niet na 300 km snelweg, hehe. ![]() |
|
quote: Niet waar... quote: Klopt ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Zelthor en ik hebben zojuist met onze zatte kop de iq test van bnn gemaakt en we kwamen toch nog op 127 uit...mwah, grolsch is dus goed voor je ![]() ![]() |
|
Tja laat ik hem nu maar niet maken ![]() ![]() ![]() |
|
quote: geloof me, overdatum brand ook niet ![]() ![]() |
|
Wie heeft er vandaag nog meer meegedaan? ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |