|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
kut, vergeten! nu heb ik maar 90 gehaald Je moeder. |
|
Haha, ik had 115. Ik ben wel heel slim, maar ik denk wat traag. |
|
ik hat 40 |
|
Krijg je hè, als je druk bent. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ben benieuwd wat ik nu zou scoren, al jaren niet meer zoiets gedaan... Je moeder. |
|
Mijn IQ is 666, dat is duidelijk. Zenial |
|
IQ-testen zijn kut. |
|
laatmaar [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 24-01-2008 0:02] |
|
quote: We nog wel. Een spiegel bijgepakt ja? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: quote: |
|
William James Sidis breekt alle records: zijn IQ wordt tussen de 250 en 300 geschat. Op de leeftijd van 18 maanden las hij de New York Times, op tweejarige leeftijd leerde hij zichzelf Latijn en een jaar later kreeg hij het Grieks onder de knie. Tegen de tijd dat hij volwassen was, sprak hij meer dan 40 verschillende talen en dialecten. Gedurende zijn leven had hij alleen onbeduidende baantjes. |
|
quote: Wat? Impliceer je nu dat ik niet origineel zou zijn? Zenial |
|
quote: haha daar dacht ik ook nog over, ik vatte karni's uitspraak op zoals hij het zei nl. Maar geen spiegels hoor maar da's offtopic! IQ? ooit es 153.. later 137. staat me bij. nu 40 ja. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-01-2008 0:04] |
|
quote: Nee, ik vind het gewoon een erg bijzonder toeval. |
|
quote: quote: Copycat! Edit: iek leez un beetjuh traag vandagh/. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-01-2008 0:48] |
|
De test zal binnekort ook wel op bnn.nl staan Eens kijken wat ik voor IQ heb Het is de lichtinval ;') |
|
Bij Bnn scoor ik wat lager, die heb ik aantal keren gedaan, tussen de 115 en 125 geloof ik. Ik heb 1x zo'n test gedaan die niet van BNN was, en ik zat rond de 135 daarbij. Bovengemiddeld in ieder geval, jammer dat ik er zo weinig mee doe [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 24-01-2008 7:54] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik begin er niet eens aan. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik had vanochtend nog 140 op de teller. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Vanmorgen een test van 60 minunten: score van 145. En ik maar denken dat ik een volslagen uilskuiken ben. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
125 volgens die test. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |