|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik geloof niet dat er op dit moment een IQ-test aanwezig is die ver genoeg gaat om mijn IQ accuraat te meten. Verder geloof ik ook niet dat er een EQ-test is die laag genoeg gaat om mijn EQ accuraat te meten... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: lol, met 10 vragen gemist te hebben kwam ik nog ergens rond de 130 uit... |
|
Ik heb deze keer niet meegedaan, de vorige keer had ik 120. Maar ja met zo'n test ............ |
|
quote: Heb de test ook ff gedaan, zat me toch te vervelen... Ik kwam tot 132, terwijl ik halverwege de test al bijna in slaap viel... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ben gewoon niet zo slim als de rest van jullie.... |
|
quote: heheh volgens mij was dat vorig jaar, toen ze hem 's ochtends uitzonden. Toen had ik 3 uur geslapen en veelste veel gezopen die avond. Met die enorme kater nog uitgekomen op iets van 127 ofzo |
|
Alweer zo'n test, ik heb na een aantal vragen al geen zin meer om de vragen te beantwoorden. Dus mijn score klopt nooit, ik doe er dus nu ook maar niet aan mee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Heb ook ff de test gedaan kwam uit op een IQ van 118 iets boven gemiddeld maar ja is een moment opname. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
delaatste keer dat ik mee deed, had ik iets van 80, toen durdfe ik daarna niet meer te kijken |
|
delaatste keer dat ik mee deed, had ik iets van 80, toen durdfe ik daarna niet meer te kijken |
|
106... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
130, maar het is inderdaad meer een geduldstest Zenial |
|
quote: nee, potverdomme! |
|
Mja ik 143... Kweet het.... ik geloof het ook niet helemaal.... "Sehnsucht" |
|
Geduldstest inderdaad! Met concentratie-bogen van 3 minuten en bovendien erg 'populaire' vraagstukken. De figuurtjes op de basisschool waren nog ingewikkelder. Anyway ik wilde eerst niet meedoen, maar ik had toch niets dringends..... 132 (net als op de basisschool), maar nu had ik vraag 6 gemist omdat ik geen pen kon vinden en de 'fotovragen' gingen erg moeizaam zonder mijn bril op.... Volgend jaar op naar de minder dan 4 fout (ipv van de 7 nu), tenminste als ik me verveel... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik had hem ook gedaan op papier en dan steeds door sms'en, kreeg ik een smsje terug:"u bent gezegend met een IQ van 76" dus ik later nagekeken met de tv mee, kwam het uit op 125. Foutje gemaakt met het intypen in de sms Maar der klopt geen reet van die dingen, denk ik. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Ach, zo'n test geeft in ieder geval aan dat er toch wel tekenen van intelligentie te bespeuren zijn (anders zou je helemaal geen vraag goed kunnen beantwoorden...). Verder is het wel vaag dat praktisch iedereen boven het gemiddelde scoort... hetgeen dus niet klopt met de wiskundige betekenis van "gemiddelde"... (Conclusie: test is te makkelijk om voor een representatieve IQ-test door te gaan.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hahahaha |
|
quote:Die conclusie hoeft niet juist te zijn, en kan in ieder geval niet zo maar getrokken worden. Want met het 'gemiddelde' waar ze het over hebben bedoelen ze het landelijke/mundiale gemiddelde en ik betwijfel eerlijk gezegd of een groep bij elkaar geraapte metalheads een representatieve afspiegeling daar van is. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
een nationale agressie test lijkt me een stuk zinvoller. al dat geleuter over je iq. word je gelukkiger van een hoog iq? pfrt. Oud Vuil. |
|
quote: Ik zeg niet dat mijn conclusie gerechtvaardigd is, maar als jouw bewering waar is, dan zijn metalheads schijnbaar de meest intelligente personen die onze maatschappij kent... En toch was die test veels te makkelijk... Om een voorbeeld te noemen waarom: Alle rekenvragen konden gewoon door middel van het proberen van de antwoorden (brute force) binnen de tijd gedaan worden... Je hoefde er eigenlijk helemaal geen rekenkundige aanleg voor te hebben... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee, want met mensen met een hoog iq hebben een laag eq... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: mja, ik weet niet of dat wel om te lachen is. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Nee hoor, want mensen als Panda, Accipiter en VUIG hebben de test niet gemaakt (of iig hun uitslag niet gepost) dus we missen blijkbaar wat compensatie quote:Ja, dat zei ik al! Ik had 'm dus alweer foutloos... edit: LOL! Dit post-nummer is hetzelfde als mijn IQ volgens BNN... nou, dan zal het wel kloppen.. dat kan geen toeval meer zijn! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 16-01-2004 21:49] I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |