|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb ik zelf ook ja! Geweldig geluid zit daar in; veel bas en toch erg helder. Dat ik vaker over mijn koptelefoon dan over mijn, toch al niet misselijke, stereoset zegt wel wat. Ik heb hem gekocht voor ong 120 pleuro. Één nadeel: de demping naar buiten zou beter kunnen. Maar verder ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: hangt heel erg af op wel volume je wilt luisteren... alsk me Ipod op 60% volume zet dan lekt ie idd wel aardig.. (aka.. je kunt het op 1m afstand wel horen dat er muziek aan staat, maar niet herkenbaar) maar aan de andere kant heb ik op dat volume na een uurtje wel koppijn Als je echt rete hard muziek wil draaien moet je toch zo'n lompere koptelefoon nemen (al is mijn ervaring dat er best veel van die grote koptelefoons zijn die je als speakers aan je pc kan gebruiken zoveel geluid lekt er). De Sennheiser PMX 200 ziet er ook veel belovend uit, heb er echter geen ervaring mee. "De PMX200 is een gesloten, dynamische hoofdtelefoon welke een transparante geluidskwaliteit produceert met extra bas-accent. " maja.. ik ben nou eenmaal een nekban-koptelefoon fan kwaliteit > kwantiteit |
|
quote: Heb ergens een review gelezen van 5 stuks en schijnt dat 4 helemaal niet hielpen en de ene die wel heel goed werkte bijna onbetaalbaar was. (Bose ofzo) [edit] Het valt mee... Even opgezocht: http://frontpage.fok.nl/review/4385/8 [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 05-10-2006 13:50] |
|
quote: Oh jammer dat die Sennheiser niet getest is. Raar dat ze niet mee wilden werken eigenlijk. Schept al niet veel vertrouwen hehe. Zenial |
|
dude, ROFL! ik kon mijn kopftelefÖn niet vinden net. Dat maakt me echt boos, boxen zijn zo anders Luister bijna niet via boxen, en ik hoor de telefoon dan niet. Dat is vet. Suck my piss |
|
Koffie? Het is 0:14... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gebruik al enige tijd een Beyerdynamic DT 770. Niks te klagen over, zit goed en geluid is (zo goed als) perfect (afgesloten oortjes). En komt met een kleine plug die voorzien is van een "adapter" voor de grote gaatjes. Extra makkelijk voor bijvoorbeeld de discman of laptop. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 09-10-2006 0:49] |
|
aaaaaaaaaaaargh, ik word gek van die zoem op mijn koptelefoon in de pc, ook de stereo heeft zo een irritante buzzzzzzzzzzzzz kun je daar iets aan doen? signature |
|
Aarding? |
|
moet ik hem begraven??? signature |
|
Hebben jullie geen geaard elektriciteitsnet in België? Klinkt alsof je installatie niet geaard is, en dat kan een irritante zoem, piep, ruis, name it, tot gevolg hebben. |
|
oja, ik dacht eerst idd dat er een kortsluiting op zat of zo ja, maar het is niet zo en ik heb het alleen als de muziek via de pc verloopt signature |
|
even controleren of je stekkerdoos wel die aardingen heeft, en soms helpt het ook om je geluidsinstallatie op een andere groep aan te sluiten. Bij mij is het meestal een kabelbreuk of connector die niet zo lekker meer werkt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
stekkerdoos aardigen? die die ion de muur zit? signature |
|
de aarding is het koper wat je aan je stopcontact ziet, dit zorgt voor een 3e draadje dus in veel goedkkope of oude stopcontacten heb je dit niet. Je moet hem in je stopcontact hebben maar ook in je stekkerdozen. Het is een extra draadje die bij je meterkast een paar meter de grond in. Als er een lekstroom is dan kan deze een schok geven, maar door een aarde aan te sluiten op de stalen onderdelen(frame) van het apparaat gaat de lekstoom liever via de grond dan via jou. Ook kleine lekstroompjes(die voor de zoem zorgen) gaan zo naar de grond ipv in je speaker. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 17-09-2009 17:16] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
thanx! ik kijkes signature |
|
ik beschik over een PX 200-II van Sennheiser op zich ben ik wel tevreden over dit toestel (erg mooi geluid), maar ik overweeg over te stappen naar een groter model (deze px 200-II is een kleine hoofdtelefoon en hierdoor heb je vooral op bussen enzo wel wat omgevingsgeluid) graag zou ik ook wat meer bass willen hebben (ik ben voornamelijk liefhebber van post-metal, doom, sludge enzo) ik ben vandaag in de Saturn geweest en daar een verkoper aangesproken, prijs/kwaliteit gezien kon hij me de HD 202 aanbevelen is dit volgens jullie een goed toestel of hebben jullie toestellen die veel beter zijn (zonder dat ze heeeeeel veel meer kosten) ik zou toch zeker onder de 100€ willen blijven |
|
Sennheiser HD 535 hier: klinkt lekker smeuiig The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
AKG K272 HD Neutraal & zeer detailistisch. Bevalt me veel beter dan de opgepompte bas geluiden waar Sennheiser's meestal mee gepaard gaan. |
|
http://www.thomann.de/nl/vic_firth_sih1_kopfhoerer.htm onlangs gekocht en echt ultiem relaxed geluid en bijna 100% demping naar buiten. Ook voor muziek luisteren hoef je hem niet hard te zetten omdat hij al het geluid van buiten afsluit. |
|
kopfhoerer.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik hou me wel lekker bij mn roze Skullcandy Ti's En oud model, dus geen fluff! Black seeds of bunny! |
|
Daar gruwel ik altijd zo van. Hier Ultimate Ears 700 [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 11-12-2010 0:05] |
|
Bose in ear earplugs. Volgens vele dikke stront, maar stiekem toch best ok. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |