|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Die is het ook geworden, minder beknepen geluid dan de BeyerDynamic. Allemachtig, wat een fantastisch ding. Kan mijn geluk niet op. You have time. You are doing fine. |
|
Ik heb nu deze te leen. Op zich ideaal alleen jammer dat hij nergens naar klinkt. Totaal geen laag, veel te veel mid, jammer. |
|
Ik moet ook een nieuwe koptelefoon. Die bose in-ear plugs hebben een prima geluid, en zitten goed, maar houden mijn oren niet warm op de fiets. :') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Hehe heb hetzelfde, altijd is het de draadbreuk die een einde aan het luister plezier maakt. Maar mn Sennheiser hd 202 gaat nu wel erg lang mee. Ik heb hem ooit ingeruild op garantie van mn HD 201. Het kutte aan de 202 is de wind die behoorlijk versterkt wordt, terwijl de 201 al relaxed is om zonder geluid aan te hebben op de fiets omdat je echt geen zuchtje wind hoort. Op mn 202 heb ik het nu opgelost door zwart ducttape aan de voorkant te plakken, ziet er misschien vreemd uit, maar het haalt vrijwel al het wind geluid weg Ik ga niet beginnen aan veel duurdere modellen aangezien ik hem te vaak bij me heb en in mn tas en op de fiets in de regen is het toch neit handig met zo´n duur ding. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Sennheiser HD 515 basic maar ok signature |
|
quote: Na 2 jaar te hebben genoten van mijn Sennheiser HD 202 opnieuw dezelfde aangeschaft vanwege een draadbreuk. Wat een fijne en ook comfortabele koptelefoon met heerlijk geluid. Wat de wind betreft heb je wel gelijk, maar met dat ding op je hoofd fietsen is sowieso al niet zo veilig haha. Ik heb 'm op de fiets altijd zacht staan anders hoor ik helemaal niks meer. Ondanks de kink in de kabel gewoon opnieuw aangeschaft want hij kost geen drol en prijs/kwaliteit verhouding is subliem. Blijft alleen jammer van die 3 meter (DJ) kabel, was fijn geweest als er een versie zou zijn met anderhalve meter kabel. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik heb ook een hd 202 en ben er ook erg tevreden over. Die kabel mocht inderdaad wel korter zijn, maar als dat het enige minpunt is voor zo'n prijs mag je echt niet klagen. |
|
Knip --> straadje strippen --> nieuw stekkertje vast solderen is tegenwoordig geen bestaande optie meer? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als je weet waar de breuk zit misschien. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En weet hoe je met standaardhuisgerij moet solderen. Sorry, maar die MacGyver-skills heb ik tijdens m'n opleiding niet hoeven ontplooien. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik doelde in eerste instantie op het inkorten van die 3 meter kabel die irritant schijnt te zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Solderen kreeg ik nog op de middelbare school... Zo moeilijk is toch niet Black seeds of bunny! |
|
quote:Wel zonder soldeerbout is huis. Of is dat opeens zo gek. Daarnaast heb ik dat eigenlijk niet echt 'gehad' op de middelbare school, solderen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Een of twee middagen bij techniek, maar dat is niet veel op 6 jaar. Reken ik dat solderen van handenarbeid niet mee, dat was geen elektronica. Daarna ruimschoots goedgemaakt tijdens mijn studie. "Solderen, solderen, de MOSFET is kapot." [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 09-08-2012 11:20] |
|
Solderen van elektronica heb ik sowieso niet gehad. :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Of luister je voor t eerst blek met0l? When your people matter, menstrual health matters |
|
Heeft iemand toevallig ervaring met de koptelefoon(s) van Marshall? Ik vind het wel mooi en denk er hard over om er één aan te schaffen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: http://tweakers.net/productreview/64657/marshall-headphones-major-(zwart).html kan je misschien wat verder helpen? Op vlak koptelefoons is het beste nog steeds testen in de winkel, voor zover dat mogelijk is. Heb over die Marshallkoptelefoons nooit slechte dingen gehoord, hangt ervan af hoeveel geld je wilt geven aan koptelefoon denk ik? |
|
ben al lang blij met mijn Sennheiserken signature |
|
quote: Ik voorlopig ook, maar een dure koptelefoon gaat toch een van mijn eerste investeringen zijn wanneer ik werk. Kwestie van gure black metal met een rommelig geluid met de beste kwaliteit te beluisteren ^^ Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Bij BOL.com hebben ze op dit moment tot 30% korting op koptelefoons. Misschien heb je er wat aan. |
|
Heeft er iemand aanraders op het gebied van koptelefoons? Iets mobiels met toch een uitstekende geluidskwaliteit? Ik was zeer tevreden met mijn PX 200-II van Sennheiser, maar de mijne heeft het gisterenavond begeven, en het was al de tweede op enkele jaren tijd. Hoewel hij verder prima was heb ik geen zin om er nogmaals 80 euro aan te geven als hij dan over anderhalf jaar weer kapot is -.- Kent er iemand aanraders van andere merken met gelijkaardige prijs-/kwaliteitverhouding? Willekeur en dictatuur! |
|
+1 mijn HD 515 is door de verhuis in 3 stukken komaan, wat is een hele goeie tegenwoordig ik wil veel bas en veel mid signature |
|
quote: wat ben je dan voor VMBO-er IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |