IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Sollicitatie vragen Vorige pagina | Volgende pagina
grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 12-10-2006 15:48 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Ik heb mijn MBO gehaald dus ik heb wel wat om terug te vallen


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-10-2006 15:48 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Op fulltime basis neem ik aan.
Ik verdien minder maar werk gemiddeld zo'n 32 uur.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 12-10-2006 15:49 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

40 uur


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-10-2006 15:49 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 12 oktober 2006 15:44 schreef El Chulo het volgende:
Vergelijk eens op www.loonwijzer.nl ofzo, zou ik zeggen.
Per maand € 1969 geeft ie. Verdien ik ook te weinig. Maar dat wisten we al. Interessante site..

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-10-2006 15:50]


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-10-2006 15:51 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 12 oktober 2006 15:49 schreef grindcore het volgende:
40 uur
Nou ff goed over dat salaris praten uiteindelijk, of misschien dealtje dat ze je rijbewijs betalen oid


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 12-10-2006 15:52 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

als ik 1400 zou vragen zou dat redelijk zijn? Want er word t ook niet vermeld wat er gaat gebeuren indien ik die MCSE modules haal.

[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 12-10-2006 15:53]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-10-2006 15:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 oktober 2006 15:52 schreef grindcore het volgende:
als ik 1400 zou vragen zou dat redelijk zijn? Want er word t ook niet vermeld wat er gaat gebeuren indien ik die MCSE modules haal.
Lijkt me met een MBO diploma niet meer dan normaal. Ik zou zelf als ik jou was op 1550 inzetten, heb je altijd nog wat speling als ze je minder bieden.



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-10-2006 15:55 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Lijkt mij heel redelijk...

Maar ja, ze kunnen ook anderen kiezen die het misschien voor minder doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-10-2006 15:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Volgens mij komen uit die loonwijzer echt veels te lage bedragen uit. Ik kom op 2785 uit met de volgende gegevens:

adviseur, consulent, consultant, voorlichter ---> organisatie-adviseur, -consulent (niet technisch, incl planning en begroting) met Universiteit, 6 jaar ervaring, leidinggevende positie, meeste mannen, wel promotie gemaakt en een bedrijf van 100-500 man.

Vaag. Ik ken niemand in een dergelijke functie die zo weinig verdient.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 12-10-2006 15:58 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 15:55 schreef FRNK het volgende:
Lijkt mij heel redelijk...

Maar ja, ze kunnen ook anderen kiezen die het misschien voor minder doen.
Ja, maar dan ik net zo goed productie werk doen voor dat salaris... Maar dan nog ik denk dat zij er handig gebruik maken vanwege het feit dat het een eerste baantje is en ik duidelijk geen verstand heb van de hoogte beloning omdat het in de IT ook het aantal certificaten en ervaring ook meetelt

[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 12-10-2006 16:01]


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 12-10-2006 16:07 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Ben weer weg.. tot morgen


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 12-10-2006 16:38 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Wellicht kun je een betalingsregeling treffen of bij een familielid geld lenen??


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-10-2006 18:00 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 15:57 schreef Chelman het volgende:
Volgens mij komen uit die loonwijzer echt veels te lage bedragen uit. Ik kom op 2785 uit met de volgende gegevens:

adviseur, consulent, consultant, voorlichter ---> organisatie-adviseur, -consulent (niet technisch, incl planning en begroting) met Universiteit, 6 jaar ervaring, leidinggevende positie, meeste mannen, wel promotie gemaakt en een bedrijf van 100-500 man.

Vaag. Ik ken niemand in een dergelijke functie die zo weinig verdient.


Dat lijkt me bruto inderdaad wat aan de lage kant...
Maar er staat weer geen bedrijfstak bij he


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-10-2006 18:01 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 15:58 schreef grindcore het volgende:
Ja, maar dan ik net zo goed productie werk doen voor dat salaris... Maar dan nog ik denk dat zij er handig gebruik maken vanwege het feit dat het een eerste baantje is en ik duidelijk geen verstand heb van de hoogte beloning omdat het in de IT ook het aantal certificaten en ervaring ook meetelt


Niet ook. Je opleiding is geen ruk waard in 90% van de gevallen.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-10-2006 18:03 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 15:43 schreef grindcore het volgende:
Alle op Microsoft gebasseerde certificeringen worden voor 100% vergoed. Ook CCNA en CCNE


Met of zonder al dan niet gefaseerde terugbetaling indien je uit dienst gaat?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-10-2006 18:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 18:00 schreef Argus het volgende:
Dat lijkt me bruto inderdaad wat aan de lage kant...



Netto ook....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 12-10-2006 18:05 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 18:00 schreef Argus het volgende:
Dat lijkt me bruto inderdaad wat aan de lage kant...
Maar er staat weer geen bedrijfstak bij he
damn, had ik maar doorgeleerd...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 12-10-2006 18:07 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Werk nu ook bij een ICT detacheringbureau en zou full time ruim 1800 netto verdienen (zonder enig diploma etc., nouja m'n P, maar daar koop je niks voor), dus 1100 is heel wat aan de lage kant lijkt.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 12-10-2006 18:09 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

1800 netto...hmmm, en ik maar elke dag om 4 uur mijn bed uit en m'n rug naar de kanker werken voor ruim minder

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 12-10-2006 18:10]


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-10-2006 18:16 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 18:03 schreef Chelman het volgende:
Netto ook....


Hmm voor loondienst denk ik wat aan de hoge kant hoor. Je bent nog 'jong' he


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-10-2006 18:17 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 18:09 schreef Doomy het volgende:
1800 netto...hmmm, en ik maar elke dag om 4 uur mijn bed uit en m'n rug naar de kanker werken voor ruim minder


Ehh ja ... leren he...
Ik zou daar netto al niet wakker voor worden

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 12-10-2006 18:17]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 12-10-2006 18:19 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Tja


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-10-2006 18:27 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

...en ik ben nog een junior ook in wat ik doe....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-10-2006 20:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 15:44 schreef El Chulo het volgende:
Vergelijk eens op www.loonwijzer.nl ofzo, zou ik zeggen.

Haha, mijn tak van sport staat er niet tussen (ook niet een beetje). Actuariaat bij een verzekeraar, zo obscuur is dat toch ook weer niet.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 12-10-2006 20:39]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


watery black
Usericon van watery black
Posted 12-10-2006 20:55 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 20:39 schreef M. het volgende:
Haha, mijn tak van sport staat er niet tussen (ook niet een beetje). Actuariaat bij een verzekeraar, zo obscuur is dat toch ook weer niet.


*Argus*

Sja, die van mij ook niet 'exact' maar je kan vast wel iets verzinnen wat in de buurt komt.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 12-10-2006 20:56]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen