IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Sollicitatie vragen Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-05-2008 13:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2008 10:59 schreef Rotzak het volgende:
representatief overkomen ja, aanpassen omdat die debielen zo fan zijn van jezus, nimmer nooit niet.

Same difference, idioot.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-05-2008 13:51 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2008 11:23 schreef Julia het volgende:
klopt, maar zoals ik al schreef gaat het om een tijdelijk project en niet om mijn verdere werkzame leven.

én ben ik niet echt in de positie om tegen mijn werkgever te zeggen: ja sorry hoor, zoek maar een ander project voor me want ik ga niet tussen gristen-tuig werken...


Ik hoop voor je dat het werk verder niet lijdt onder de ogenschijnlijke bekrompenheid van deze regio... Je aanpassen aan die mensen en tijdelijk niet zo'n leuk team hebben en wat minder kunnen ouwehoeren is een ding, maar op het moment dat je ook beslissingen moet nemen waar je eigenlijk niet achter staat omdat dat daar nou eenmaal zo gaat is nog een stuk vervelender.. Ik weet dat Liesbeth ooit stage liep in Nunspeet, bij zo'n Jongeren informatie Punt. Daar werd stelselmatig van de door de instelling voorgeschreven lijn afgeweken uit geloofsoverwegingen. Zo liggen er in zo'n instelling normaliter bijvoorbeeld allerlei folders voor jongeren, over sexuele voorlichting, drugs, etc. Een groot deel daarvan werd dan na binnenkomst meteen verwijderd 'omdat het niet door de beugel kon'


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 26-05-2008 13:55 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

ik zie het wel...

het is iig een interessante afwisseling met amsterdam


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-05-2008 14:00 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Tijd voor een lichtpuntje.

Niet alle mensen uit Rijssen zijn zwaar Christelijk.


Net zoals niet alle mensen uit Staphorst echte Staphorsters zijn. Sommigen zijn best lief


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 26-05-2008 14:06 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2008 14:00 schreef Nix het volgende:
Tijd voor een lichtpuntje.

Niet alle mensen uit Rijssen zijn zwaar Christelijk.


Net zoals niet alle mensen uit Staphorst echte Staphorsters zijn. Sommigen zijn best lief
dat weten we



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-05-2008 14:08 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Pfieuw


Succes in ieder geval


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-05-2008 14:22 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Rijssen, the horror
Succes ja, wees blij dat het voor bepaalde tijd is....
(en ja; natuurlijk zijn er uitzonderingen)

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-05-2008 14:23]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2008 14:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 mei 2008 14:00 schreef Nix het volgende:
Tijd voor een lichtpuntje.

Niet alle mensen uit Rijssen zijn zwaar Christelijk.




??


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-05-2008 14:26 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik ga zó niet happen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2008 14:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

anders word je zwaar antichristelijk?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-05-2008 14:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik ben niet antichristelijk.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2008 14:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wel zwaar?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-05-2008 14:34 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Nou nou nou! Valt allemaal best mee!

Topic spuitelf!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 28-05-2008 9:42 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 26 mei 2008 13:40 schreef ZelThoR het volgende:
Same difference, idioot.


Nee hoor, aidshoer!


Against God and Government


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-05-2008 9:55 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2008 11:10 schreef 0Tolerence het volgende:
Soliciteren en aagenomen worden is een ding, maar je moet er dan gaan werken tussen al dat christentuig. Als je daar niet tussen past, kun je beter nu al je conclusies trekken en daar niet gaan werken.


amen


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-05-2008 11:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2008 9:42 schreef Rotzak het volgende:
Nee hoor, aidshoer!

Dat is het wel.

Je past je in beide situaties aan om aan te sluiten bij het bedrijf en knaken binnen te kunnen harken. Same fucking difference, dus.

Dat je het in het ene geval niet zou doen omdat het om christenen gaat is ronduit hypocriet. Waarom in dat specifieke geval wel de toffe rebel uithangen en in het algemene geval niet?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 29-05-2008 15:57 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

ik vind het hypocriet en blijk geven van weinig openminded-heid en/of tolerantie om niet voor of met mensen te willen werken die een andere geloofsovertuiging of levensovertuiging hebben dan jijzelf.

ik heb ondertussen (goed en prettig) gewerkt met en voor Amsterdammers, orthodox joden, mensen van het Goois Matras, ambtenaren, Moslims en zelfs hiphoppers.
Dan zijn Twentenaren misschien wel eens een leuke afwisseling en in ieder geval een interessante manier om je horizon te verbreden.

Maar goed, de uitkomst: ik heb het project dus in tha pocket tot in ieder geval eind juli. 2 dagen per week op het gemeentehuis Rijssen (tijden/uren zelf in te plannen) en 16 uur per week thuis werken.
Reistijd valt grotendeels onder werktijd omdat ik in de trein voor een groot deel kan werken.



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 29-05-2008 20:54 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

Heb volgende week vrijdag mijn allereerste sollicitatiegesprek.
Kan iemand mij vertellen wat er zoal van je wordt gevraagd e.d.?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-05-2008 20:58 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Je lievelingsgerecht, maar dat is een instinker.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 29-05-2008 21:01 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Welke cupmaat je hebt.



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 29-05-2008 21:02 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 20:54 schreef Dodo het volgende:
Heb volgende week vrijdag mijn allereerste sollicitatiegesprek.
Kan iemand mij vertellen wat er zoal van je wordt gevraagd e.d.?


hoeveel je kost


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 29-05-2008 21:06 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

oh dat ben ik natuurlijk vergeten te melden, ik solliciteer niet bij een bordeel


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-05-2008 21:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het ligt aan de functie. Dus waar solliciteer je naar?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 29-05-2008 21:09 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 29 mei 2008 21:06 schreef Dodo het volgende:
oh dat ben ik natuurlijk vergeten te melden, ik solliciteer niet bij een bordeel


Oh, als wat wel dan?

Men vraagt naar je kennis, hoe je je opstelt t.o.v. anderen en dergelijke. Ik heb ook al eens een rollenspel meegemaakt, dat was wel lachen.

Neem bewijzen van je kennis mee, en wees jezelf!



Dodo
Usericon van Dodo
Posted 29-05-2008 21:10 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 21:07 schreef Snaack het volgende:
Het ligt aan de functie. Dus waar solliciteer je naar?


Microbiologisch analist bij een huisartenlaboratorium


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen