IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Sollicitatie vragen Vorige pagina | Volgende pagina
grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 17-10-2006 13:27 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

KUT, ik stuur er nog 1 want die ik heb gestuurt is niet volledig kwa persoonlijke gegevens


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-10-2006 13:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 12:58 schreef Chelman het volgende:
Sowieso vind ik het een vaag verhaal, wie de neuk neemt een minimumloner in dienst voor een functie wat bijna per definitie tijdelijk is (call centre meuk) en geeft hem een leaseauto mee?


Juist.. Als je op een callcentre zit heb je geen auto nodig, me dunkt.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 17-10-2006 13:31 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 13:29 schreef Snaack het volgende:
Juist.. Als je op een callcentre zit heb je geen auto nodig, me dunkt.
Ik zou gedetacheerd worden. Daarvoor was de auto nodig.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-10-2006 13:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 13:31 schreef grindcore het volgende:
Ik zou gedetacheerd worden. Daarvoor was de auto nodig.


Detachering en dan zo'n kutsalaris.. Nee, dat klopt voor geen meter dude.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 17-10-2006 13:37 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 13:34 schreef Snaack het volgende:
Detachering en dan zo'n kutsalaris.. Nee, dat klopt voor geen meter dude.
Weet ik, en daarom ga ik er niet meer mee in zee.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 17-10-2006 13:39 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 12:23 schreef Illusione het volgende:
Als je je CV opstuurt naar m'n e-mailadres (zie profiel), kan ik kijken of je wellicht niet bij ons terecht kan.


Grindcore, doet dat anders ook eens naar argus at orange dot nl ?
Dan leg ik het bij ons ook wel neer.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 17-10-2006 13:45 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

considder it done


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 17-10-2006 13:56 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Okiedo. Je hebt nog wel mail terug


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 17-10-2006 14:00 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

CV nu wel opgestuurt.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 17-10-2006 14:10 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Dit is wat ik zou willen doen..
GEWOON een helpdesk functie van het een of ander.
Liefst iets met LINUX/UNIX maar het is geen pré want ik wil mijzelf liever multi-platform werken.


renYek
Usericon van renYek
Posted 17-10-2006 18:07 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 12:01 schreef grindcore het volgende:
Verder hebben ze bij de bedrijfsauto een fiscale berekening erbij gedaan die als volgt gaat: werknemersdeel = nieuwwaarde auto/100*22% == van dit deel is hetzelfde percentage als de loonheffing... Nu weet ik niet wat een nieuwe Seat kost maar ik heb gevoel dat ik me blauw ga betalen.


Dat is vanuit de overheid zo bepaald. Over een lease-auto waarmee je privekilomerters rijdt, betaal je dat deel aan belasting wat je zelf al beschreef.

Alleen per 1-1-2006 is het zo dat ((nieuwwaarde auto)*0,22)/12 bij je brutosalaris wordt opgeteld en daar betaal je dus belasting over. Het enige verschil met voorheen is dat je het nu iedere maand 'voelt' ip achteraf met je belastingaangifte.

Verder moet je ook rekening houden met bv een berperking van het aantal privekm (dat je bv boven de 10.000 km prive per jaar een X bedrag p/km bij moet dokken of dat men sowieso al een vergoeding voor de privekm's rekent.
Dat verschilt per bedrijf.

Ik las al dat je de baan niet neemt, maar dan heb je er wellicht wat aan voor een volgende keer

Sterkte verder



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2006 22:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 13:07 schreef grindcore het volgende:
Zij wilde gewoon geld uitbesteden en toch groeien. En dat gaat niet. Tenzij je aan outsourcing doet of Polen neemt(KUCH) Maar dit gaat niet.


Wat bedoel je met 'geld uitbesteden en toch groeien'? Hoe kan je nou geld uitbesteden?

quote:

Trouwens, hoe denk je dat ik die belasting kan betalen als het oploopt richting de duizenden euro's als ik niet uitkijk.
Daarvoor moet je bij de belastingdienst zijn. ELKE leaserijder krijgt een bijtelling ter hoogte van 22% van de kataloguswaarde. Daarover betaal je dan belasting. Als je daar niet mee eens bent dan moet je het niet doen, simpel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2006 22:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar wat doe je nu dan?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2006 22:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 22:37 schreef Jenje het volgende:
Maar wat doe je nu dan?
Ikke?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2006 22:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee jij zet poolse "naaivrouwtjes" af

grindkoor


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-10-2006 12:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Volgens mij zit Grindocre zoals gewoonlijk te zwetsen en klopt zijn verhaal voor geen meter.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 18-10-2006 13:23 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 22:37 schreef Jenje het volgende:
Maar wat doe je nu dan?
Verder zoeken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2006 13:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 13:23 schreef grindcore het volgende:
Verder zoeken.
Detacheringscontract of nie? Tja, je zit dan wel onder de pannen met mogelijkheid tot meer ...


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 18-10-2006 13:29 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 13:24 schreef Jenje het volgende:
Detacheringscontract of nie? Tja, je zit dan wel onder de pannen met mogelijkheid tot meer ...

Ik wil wel met een detacheerder in zee. Maar geen centenneuker.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2006 19:12 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Maar als je eerst werk hebt, wordt je ook eerder aangenomen bij een ander bedrijf ipv bankzitter uit te hangen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


renYek
Usericon van renYek
Posted 18-10-2006 19:22 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Je kunt er ook natuurlijk ook voor kiezen om die lease-auto niet prive te rijden, dan kost ie je niks.
Je moet dan wel een sluitende kilometeradministratie bij houden.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-10-2006 17:52 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Hey Dennis dude ons mooie inwerkchickie in Zwolle kent je (Sandra Daemen)

Maarreh iemand nog behoefte om Projectmanager in Emmeloord te worden? Kreeg er een uitnodiging voor een gesprek voor, maar geen zin in.


renYek
Usericon van renYek
Posted 19-10-2006 23:06 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2006 17:52 schreef FRNK het volgende:
Hey Dennis dude ons mooie inwerkchickie in Zwolle kent je (Sandra Daemen)

Maarreh iemand nog behoefte om Projectmanager in Emmeloord te worden? Kreeg er een uitnodiging voor een gesprek voor, maar geen zin in.


LOL! De wereld is klein Ik ken 1 sandra maar ik ken dr achternaam niet, maar als het de vriendin van Susan L. is weet ik genoeg! Doe dr de groeten terug!

[edit] en als ze dat niet is ben ik heel benieuwd welke sandra het dan wel is! (zeker als ze mooi is hehehehehe)

[Dit bericht is gewijzigd door renYek op 19-10-2006 23:07]


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-10-2006 23:37 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

haha Vriendin van je zus zei ze geloof ik, idd mooi meiske, 27,vrolijke blondie [edit]en ze woont ook in Blerick (maar heeft net 2,5 week een vriend hehe Ene Virgil.)

(en verder @ kleine wereld, ik kreeg laatst ineens de groeten van Roel op het werk lol. Een andere griet die we inwerkten, Marjon Helden, woont bij Roel/Ruud in de straat. En verder hebben ik dagelijks mailtjes/aanvragen van collega Nick Hameury, enneuh Renate te Baerts (-Sijbers), kent de Van Heldens ook weer.. ut houdt niet op lol )

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-10-2006 23:50]


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-10-2006 23:40 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 19 oktober 2006 23:37 schreef FRNK het volgende:
haha Vriendin van Jezus zei ze.


hihi



Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen