IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : 'Mensheid splitst zich in Übermensch en Untermensch Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2006 12:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 11:56 schreef Slechtheid het volgende:
Nu je het zegt, ga eens wat meer uren draaien kerel, m'n uitkering is onlangs gedaald. Hup hup!
Hahahaha en terecht, ik ben namelijk van 40 naar 32 uur gegaan!



@Chel: ik ben nooit hippie geweest, ik koop shampoo you know ..


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-10-2006 12:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:36 schreef Jenje het volgende:
Hahahaha en terecht, ik ben namelijk van 40 naar 32 uur gegaan!

Hmz, wordt je zwakker kerel? Dan weet je wat je te doen staat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2006 12:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:37 schreef Slechtheid het volgende:
Hmz, wordt je zwakker kerel? Dan weet je wat je te doen staat.
Nee hoor, ik neem mijn verantwoordelijkheden. Ik werk namelijk minder om goed voor mjin hond en mijn huis te zorgen, mijn vriendin heeft namelijk een betere baan gekregen waardoor zij daar minder tijd voor heeft.

De cashflow richting Casa Jenje is alleen maar gestegen, jammer genoeg daarmee ook de cashflow richting de zwakkelingen, maar ja, we kunnen niet alles hebben.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-10-2006 12:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:37 schreef Slechtheid het volgende:
Hmz, wordt je zwakker kerel? Dan weet je wat je te doen staat.



Ja. Infuus voor parasieten dichtdraaien zodat men zelf weer sterker wordt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-10-2006 12:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:40 schreef Chelman het volgende:
Ja. Infuus voor parasieten dichtdraaien zodat men zelf weer sterker wordt.
Nah, volgens zijn eigen visie zou hij dan zelfmoord moeten plegen.

Maar verder zijn we het eens, dood aan parasieten.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-10-2006 12:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:41 schreef Slechtheid het volgende:
Nah, volgens zijn eigen visie zou hij dan zelfmoord moeten plegen.

Maar verder zijn we het eens, dood aan parasieten.
Ik heb nergens iets over zelfmoord gelezen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-10-2006 12:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:43 schreef Misanthrope het volgende:
Ik heb nergens iets over zelfmoord gelezen.
quote:
Op 18 oktober 2006 11:53 schreef Jenje het volgende:
Zwak => dood
Als degene die dit roept zelf zwak is, rest hem toch niks anders dan zelfmoord?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2006 12:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:50 schreef Slechtheid het volgende:
Als degene die dit roept zelf zwak is, rest hem toch niks anders dan zelfmoord?
Hmm .. ik krijg geen geld van de maatschappij .. werk er zelf voor, betaal alleen maandelijks een bak geld voor luie donders, maar ach, ook die zijn nodig.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-10-2006 12:54 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:50 schreef Slechtheid het volgende:
Als degene die dit roept zelf zwak is, rest hem toch niks anders dan zelfmoord?
Hoezo? Hij kan uiteindelijk ook door z'n zwakte doodgaan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-10-2006 12:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:53 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. ik krijg geen geld van de maatschappij .. werk er zelf voor, betaal alleen maandelijks een bak geld voor luie donders, maar ach, ook die zijn nodig.
Natuurlijk zijn die nodig. Zonder untermenschen geen ubermenschen...of niet Jan.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2006 12:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:53 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. ik krijg geen geld van de maatschappij .. werk er zelf voor, betaal alleen maandelijks een bak geld voor luie donders, maar ach, ook die zijn nodig.


luie donders zoals het leger?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2006 12:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:53 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. ik krijg geen geld van de maatschappij


je hebt niet gestudeerd??? of zonder studiebeurs???


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2006 12:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:55 schreef Slechtheid het volgende:
Natuurlijk zijn die nodig. Zonder untermenschen geen ubermenschen...of niet Jan.
Klopt, als er geen maatstaf is kan ook niemand onder de maat komen. Maar waarom doe je nou zo verongelijkt?

Als mensen 120 gaan worden, en ze zullen waarschijnlijk niet veel langer productief zijn dan nu, dan is er dus VEEL meer geld nodig voor de verzorging van mensen die dus jarenlang in immense zwakte leven. Wat is daar de zin van? Eindeloos het leven verlengen tegen immense kosten met een belabberd leventje is geld over de balk gooien en denk niet dat de patient daarmee gedient is ..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2006 13:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:56 schreef attila_de_hun het volgende:
je hebt niet gestudeerd??? of zonder studiebeurs???
er staat KRIJG, tegenwoordige tijd ...

Natuurlijk heb ik stufi ontvangen, denk dat het momenteel onmogelijk is om alles zelf te bekostigen (ergo: wel altijd gewerkt tijdens studie)

Oh ik krijg nog 29 euro zorgtoeslag per maand (voor ons samen). Ik zal nu SP gaan stemmen ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2006 13:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:58 schreef Jenje het volgende:
Klopt, als er geen maatstaf is kan ook niemand onder de maat komen. Maar waarom doe je nou zo verongelijkt?

Als mensen 120 gaan worden, en ze zullen waarschijnlijk niet veel langer productief zijn dan nu, dan is er dus VEEL meer geld nodig voor de verzorging van mensen die dus jarenlang in immense zwakte leven. Wat is daar de zin van? Eindeloos het leven verlengen tegen immense kosten met een belabberd leventje is geld over de balk gooien en denk niet dat de patient daarmee gedient is ..


tenzij mensen ook langer gaan werken. dat lijkt me niet meer dan logisch eerlijk gezegd. ik vind sowieso dat dat volledig door mensen zelf gergeld zou moeten worden wanneer ze stoppen met werekn of niet (en zelf natuurlijk de verantwoordleijkheid moeten nemen voor de fuinnaciëring na het stoppen met werken)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-10-2006 13:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 12:58 schreef Jenje het volgende:
Klopt, als er geen maatstaf is kan ook niemand onder de maat komen. Maar waarom doe je nou zo verongelijkt?

Als mensen 120 gaan worden, en ze zullen waarschijnlijk niet veel langer productief zijn dan nu, dan is er dus VEEL meer geld nodig voor de verzorging van mensen die dus jarenlang in immense zwakte leven. Wat is daar de zin van? Eindeloos het leven verlengen tegen immense kosten met een belabberd leventje is geld over de balk gooien en denk niet dat de patient daarmee gedient is ..
Klopt helemaal. Daarom post ik 'hoe enorm rooskleurig'. Een ' ' was misschien duidelijker geweest.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 18-10-2006 13:08 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 18 oktober 2006 12:53 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. ik krijg geen geld van de maatschappij .. werk er zelf voor, betaal alleen maandelijks een bak geld voor luie donders, maar ach, ook die zijn nodig.

A: Je kreeg dus ooit wel geld van de maatschappij, en bovendien je ouders ook, om jouw poepluiers op tijd te kunnen vervangen
B:Je betaalt meer voor mensen die het echt nodig hebben dan voor mensen die misbruik maken van sociale zekerheid.
C: En wat als je op een dag zelf plotseling tot de zwakkeren behoort? Auto-euthanasie?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2006 13:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 13:01 schreef attila_de_hun het volgende:
tenzij mensen ook langer gaan werken. dat lijkt me niet meer dan logisch eerlijk gezegd. ik vind sowieso dat dat volledig door mensen zelf gergeld zou moeten worden wanneer ze stoppen met werekn of niet (en zelf natuurlijk de verantwoordelijkheid moeten nemen voor de fuinnaciëring na het stoppen met werken)
Hmm ik denk dat het onproductieve deel van een mensenleven alleen maar groter wordt, daar kun je op een gegeven moment gewoon niet meer voor werken (nu is je productieve tijd zo'n 40 a 45 jaar, en wordt de mens gemiddeld 73 ...)
.. dus dan zal de werkende bevolking gewoon veel en veel meer moeten betalen voor mensen die 50 a 60 jaar alleen maar geld kosten ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2006 13:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 13:08 schreef skarmoon het volgende:
A: Je kreeg dus ooit wel geld van de maatschappij, en bovendien je ouders ook, om jouw poepluiers op tijd te kunnen vervangen
Zie eerder antwoord, en ik kon op jonge leeftijd ook leker veel meebeslissen over mijn ouders, echt meteen uit de wieg schreeuwde ik al dagelijks, KAPPEN MET DIE UITKERING!
quote:
B:Je betaalt meer voor mensen die het echt nodig hebben dan voor mensen die misbruik maken van sociale zekerheid.
Als alle misbruik eruit gehaald zou worden zouden we allemaal er flink op vooruit gaan.
quote:
C: En wat als je op een dag zelf plotseling tot de zwakkeren behoort? Auto-euthanasie?
Tja dat zien we dan wel weer ... tot dusver betaal ik er voor, dus als ik het nodig zou gaan hebben kan ik mijn eigen centen weer terug vangen!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2006 13:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 13:09 schreef Jenje het volgende:
Hmm ik denk dat het onproductieve deel van een mensenleven alleen maar groter wordt, daar kun je op een gegeven moment gewoon niet meer voor werken (nu is je productieve tijd zo'n 40 a 45 jaar, en wordt de mens gemiddeld 73 ...)
.. dus dan zal de werkende bevolking gewoon veel en veel meer moeten betalen voor mensen die 50 a 60 jaar alleen maar geld kosten ...



ja maar als je langer gezond bent zal dat productieve deel ook worden " uitgerekt" dnek i zelf. Daarbij hebben vele mensen tegenwoordig "zittend" werk. voor enkele sectoren zoals de agrarische sector, de bouw etc zal het inderdaad wel een stuk lastiger zijn.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-10-2006 13:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 13:13 schreef Jenje het volgende:
Tja dat zien we dan wel weer ... tot dusver betaal ik er voor, dus als ik het nodig zou gaan hebben kan ik mijn eigen centen weer terug vangen!
Nee, dan zou je jezelf van kant maken, want zwakkeren moeten dood, zoals je zelf net postte.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2006 13:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 13:14 schreef attila_de_hun het volgende:
ja maar als je langer gezond bent zal dat productieve deel ook worden " uitgerekt" dnek i zelf. Daarbij hebben vele mensen tegenwoordig "zittend" werk. voor enkele sectoren zoals de agrarische sector, de bouw etc zal het inderdaad wel een stuk lastiger zijn.
Hmm in de zittende beroepen zjin anders meer ziektes en kwaaltjes te bespeuren ..... (las ik laatst in een agrarisch nieuwsblad)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2006 13:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2006 13:14 schreef Slechtheid het volgende:
Nee, dan zou je jezelf van kant maken, want zwakkeren moeten dood, zoals je zelf net postte.
Goh misinterpretatie is een sterk punt van je he ...


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 18-10-2006 13:18 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 18 oktober 2006 13:13 schreef Jenje het volgende:
Zie eerder antwoord, en ik kon op jonge leeftijd ook leker veel meebeslissen over mijn ouders, echt meteen uit de wieg schreeuwde ik al dagelijks, KAPPEN MET DIE UITKERING!


WAT! Hadden jouw ouders een UITKERING?? En dat heb je al die tijd dat we met elkaar omgingen voor me VERZWEGEN????!!!
zo. nu wil ik je niet meer kennen, hoor


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2006 13:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. kinderbijslag .. hebben jouw ouders ook gehad, meer als de mjine zelfs


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen