|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hmz, wordt je zwakker kerel? Dan weet je wat je te doen staat. |
|
quote:Nee hoor, ik neem mijn verantwoordelijkheden. Ik werk namelijk minder om goed voor mjin hond en mijn huis te zorgen, mijn vriendin heeft namelijk een betere baan gekregen waardoor zij daar minder tijd voor heeft. De cashflow richting Casa Jenje is alleen maar gestegen, jammer genoeg daarmee ook de cashflow richting de zwakkelingen, maar ja, we kunnen niet alles hebben. |
|
quote: Ja. Infuus voor parasieten dichtdraaien zodat men zelf weer sterker wordt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Nah, volgens zijn eigen visie zou hij dan zelfmoord moeten plegen. Maar verder zijn we het eens, dood aan parasieten. |
|
quote:Ik heb nergens iets over zelfmoord gelezen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: quote:Als degene die dit roept zelf zwak is, rest hem toch niks anders dan zelfmoord? |
|
quote:Hmm .. ik krijg geen geld van de maatschappij .. werk er zelf voor, betaal alleen maandelijks een bak geld voor luie donders, maar ach, ook die zijn nodig. |
|
quote:Hoezo? Hij kan uiteindelijk ook door z'n zwakte doodgaan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Natuurlijk zijn die nodig. Zonder untermenschen geen ubermenschen...of niet Jan. |
|
quote: luie donders zoals het leger? |
|
quote: je hebt niet gestudeerd??? of zonder studiebeurs??? |
|
quote:Klopt, als er geen maatstaf is kan ook niemand onder de maat komen. Maar waarom doe je nou zo verongelijkt? Als mensen 120 gaan worden, en ze zullen waarschijnlijk niet veel langer productief zijn dan nu, dan is er dus VEEL meer geld nodig voor de verzorging van mensen die dus jarenlang in immense zwakte leven. Wat is daar de zin van? Eindeloos het leven verlengen tegen immense kosten met een belabberd leventje is geld over de balk gooien en denk niet dat de patient daarmee gedient is .. |
|
quote:er staat KRIJG, tegenwoordige tijd ... Natuurlijk heb ik stufi ontvangen, denk dat het momenteel onmogelijk is om alles zelf te bekostigen (ergo: wel altijd gewerkt tijdens studie) Oh ik krijg nog 29 euro zorgtoeslag per maand (voor ons samen). Ik zal nu SP gaan stemmen ... |
|
quote: tenzij mensen ook langer gaan werken. dat lijkt me niet meer dan logisch eerlijk gezegd. ik vind sowieso dat dat volledig door mensen zelf gergeld zou moeten worden wanneer ze stoppen met werekn of niet (en zelf natuurlijk de verantwoordleijkheid moeten nemen voor de fuinnaciëring na het stoppen met werken) |
|
quote:Klopt helemaal. Daarom post ik 'hoe enorm rooskleurig'. Een ' ' was misschien duidelijker geweest. |
|
quote: A: Je kreeg dus ooit wel geld van de maatschappij, en bovendien je ouders ook, om jouw poepluiers op tijd te kunnen vervangen B:Je betaalt meer voor mensen die het echt nodig hebben dan voor mensen die misbruik maken van sociale zekerheid. C: En wat als je op een dag zelf plotseling tot de zwakkeren behoort? Auto-euthanasie? |
|
quote:Hmm ik denk dat het onproductieve deel van een mensenleven alleen maar groter wordt, daar kun je op een gegeven moment gewoon niet meer voor werken (nu is je productieve tijd zo'n 40 a 45 jaar, en wordt de mens gemiddeld 73 ...) .. dus dan zal de werkende bevolking gewoon veel en veel meer moeten betalen voor mensen die 50 a 60 jaar alleen maar geld kosten ... |
|
quote:Zie eerder antwoord, en ik kon op jonge leeftijd ook leker veel meebeslissen over mijn ouders, echt meteen uit de wieg schreeuwde ik al dagelijks, KAPPEN MET DIE UITKERING! quote:Als alle misbruik eruit gehaald zou worden zouden we allemaal er flink op vooruit gaan. quote:Tja dat zien we dan wel weer ... tot dusver betaal ik er voor, dus als ik het nodig zou gaan hebben kan ik mijn eigen centen weer terug vangen! |
|
quote: ja maar als je langer gezond bent zal dat productieve deel ook worden " uitgerekt" dnek i zelf. Daarbij hebben vele mensen tegenwoordig "zittend" werk. voor enkele sectoren zoals de agrarische sector, de bouw etc zal het inderdaad wel een stuk lastiger zijn. |
|
quote:Nee, dan zou je jezelf van kant maken, want zwakkeren moeten dood, zoals je zelf net postte. |
|
quote:Hmm in de zittende beroepen zjin anders meer ziektes en kwaaltjes te bespeuren ..... (las ik laatst in een agrarisch nieuwsblad) |
|
quote:Goh misinterpretatie is een sterk punt van je he ... |
|
quote: WAT! Hadden jouw ouders een UITKERING?? En dat heb je al die tijd dat we met elkaar omgingen voor me VERZWEGEN????!!! zo. nu wil ik je niet meer kennen, hoor |
|
.. kinderbijslag .. hebben jouw ouders ook gehad, meer als de mjine zelfs |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |