|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hihihihi..... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Loop maar eens daadwerkelijk bij tien verschillende scholen binnen en kijk dan bij elke school even vluchtig bij een mavo klas naar binnen en een vwo klas voor je dat tegenspreekt. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Nope, jij leest niet goed. Ik draai helemaal niets om.... Ik ben daadwerkelijk bij meerdere scholen binnengelopen (voor de grap) om te kijken of die theorie niet nu al gestaavd kan worden... en wat ik zag (maar mischien ligt dat aan mijn definitie van mooi) was dat er in 9 van de 10 gevallen meer mooie mensen in de vwo klassen zaten. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
maakt het nu eens meetbaar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oefening baart kunst, hun belevingswereld is dermate anders dat het moeilijker gaat, of mischien wel op een compleet andere manier dan bij andere mensen, maar feit blijft dat je hersenen hetzelfde functioneren als spieren, die je dus ook kunt trainen. Veel lezen helpt, afzien van tv-kijken helpt (wetenschappelijk bewezen, mocht je het echt graag willen zoek ik er wel links bij zodat jullie het nog na kunnen lezen) het eten dat je naar binnen werkt heeft invloed op je intelligentie, het werk dat je doet heeft invloed op je intelligentie, de manier waarop je je leven leidt heeft invloed op je intelligentie. edit: Alles wat je doet of laat heeft invloed op je intelligentie, zo geeft geen enkele test een definitieve uitslag over je intelligentie, maar slechts een moment-opname. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 15-12-2006 16:53] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Hehehehe..... mooi is wel een subjectief begrip... maar het is wel algemeen aanvaard dat symmetrische hoofden mooi zijn, evenals andere eigenschappen. Maar het moet best te doen zijn om per school (zonder namen d'rbij uiteraard anders is het in strijd met privacy rechten) een foto met d'rbij welke opleiding die leerling volgt te krijgen als het om een dergelijk quasi wetenschappelijk onderzoek gaat. Het blijven statistieken en alle wetenschap benadert slechts de realiteit, geen enkele wetenschap heeft absolute informatie over de realiteit. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
iemand met een IQ van 60 (aangeboren) een IQ van 90 bezorgen door bovenstaande ideeën??? |
|
quote: Gewoon blijven trainen, komt het helemaal goed.. |
|
quote: Uiteraard kun je sommige dingen wel trainen, maar zo trainen dat men er slimmer door zal worden? Over hoeveel "slimmer" heb je het dan? Wanneer is iemand dan slim? Wanneer is iemand knap? En heeft elk mens een zelfde belevingswereld (op mensen met een verstandelijke handicap na). Hoe zit het dan met de psychiatrie, veel aandoeningen zorgen ook voor een andere belevingswereld. Maar waar ligt de grens dan? Welke belevingswereld is dan de juiste om een grotere kans op slimmer worden te hebben? Vertel, vertel, veeeerteeeel! |
|
en dan als je de antwoorden hoort, ze zeker maandag op je werk gebruiken hé MMayo??? hahaha... wel bronvermelding dan... ! |
|
quote: Nou nee, ik verwacht niet dat hij mij een antwoord kan geven. Bovendien, is dit geen onderdeel van mijn werk. |
|
Echt 95% wat hierboven staat is zo relatief als maar kan en wij er allemaal op in gaan |
|
Net alsof relativiteit iets met ongeschiktheid voor discussie te maken zou hebben... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
en zelfs dan nog! signature |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |