|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zou idd een mogelijkheid moeten zijn om een hele lijst arikelen te kunnen invoeren die uiteindelijk wel apart en in het juiste genre terecht komen op de site. Dan pleur ik mijn hele lijst cd's er ook wel neer. Nu alles apart invoeren ben ik natuurlijk te lui voor. hehe Ik denk dat dit nog best wel eens zou kunnen gaan lopen. Veel reclame maken op fora en het iets gebruikvriendelijker maken zoals hierboven genoemd en ik denk dat je in no-time wel een groot aantal klanten kan hebben aangezien er verdomd veel getrade wordt(waarna je altijd wel met een zooi onruilbare artikelen blijft zitten) en miskopen gedaan worden in de metal scene. Ik wou dat ik het bedacht had hehe. |
|
Zeer goed initiatief ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik wou dat ík het bedacht had. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 25-10-2006 19:24] |
|
Nice! Ik zal binnenkort mijn stapel cd's eens doorspitten. Volgens mij kan 80% weg omdat ik het toch nooit meer draai hehe |
|
heey dat ziet er leuk uit |
|
quote:Als je doom hebt .. mail je me dan |
|
Ik geloof van niet. Vooral oude deathmetal en prog dat ik toch niet meer draai. Ben nooit zo van de doom geweest.. |
|
quote: Frames Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Gij heiden! |
|
Heiden's muzieksmaak heb ik zeker niet hehe |
|
quote: Wat is er mis met frames trouwens? |
|
quote: w3c......... Securiy gatenkaas en al jaren illegaal Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: O, geen idee. Het is al miljoen jaar geleden dat ik een website in elkaar heb gedraaid hehe. |
|
Bonnie; het is Hardcore, niet Hard Core ... |
|
quote: gewijzigd |
|
quote: helemaal mee eens. engine is nog een oud beestje haha. ach ja, marktplaats werkt er ook nog mee. dus waar hebben we het over. |
|
quote: Krijg ik voorrang? Je hebt namelijk nog best zooi liggen die ik leuk vind Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Ja, jezus, als je Pestilence hebt wil ik die! |
|
Hmmm werkt niet helemaal lekker .. kan in gothic categorie niks meer te koop aanbieden ... idem in death metal ..... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 25-10-2006 22:47] |
|
quote: Krijg je geen bevestigingsmail ? |
|
quote:Wel .. krijg ook melding dat advertenties geactiveerd zijn, maar ze verschijnen niet ... (eentje van The Ravenous en van Seventh Sun toegevoegd ..) |
|
kun je mij die twee bevestigingsmails even forwarden ? peter [et] metalplaza.nl thanks |
|
quote: Klinkt inderdaad als een zeer goed idee. Daarnaast, ik vind dat er veelste veel genre's vermeld staan. Normaliter ben ik een voorstander van een genrespecifieke indeling, maar aangezien er zat verkopers zijn die slecht geinformeerd of vluchtig zijn lijkt me een grover genreonderscheid makkelijker. En aangezien er toch geen miljoenen advertenties geplaatst zullen worden zal het overzicht niet snel verloren gaan. Goed en erg leuk initiatief verder. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Check your pr0n folder! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |