![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Goede zaak ! ![]() Ik heb er ook even wat tussen gezet. De komende week gooi ik er meer bij, ik had toch al een hele lading geselecteerd voor de verkoop. lampje ![]() |
|
![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik heb een logingedeelte gemaakt om advertenties te onderhouden. Er moet nog vanalles aan gebeuren (bijvoorbeeld een registratieform, en nog wat controledingetjes), maar wie interesse heeft kan mij een mail sturen peter [et] metalplaza.nl. Ik maak dan z.s.m. een account voor je aan. Bedankt voor jullie steun en feedback! ![]() ![]() ![]() |
|
Nog een update : Voor diegenen die een hele lijst hebben met cd's en materiaal waarvan ze helemaal geen zin hebben om die meuk 1 voor 1 op de site te gooien kunnen met mij mailen voor hoe dat in z'n werk gaat en een layout om een bestand in te lezen. Groeten Bonnie van metalplaza ![]() [edit] mijn mailadres is peter [et] metalplaza.nl [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 26-10-2006 17:27] ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 26-10-2006 17:27] ![]() ![]() |
|
quote: Zekers, bel me maar volgende week. ![]() |
|
quote:Ik hou me ook wel aanbevolen denk ik ![]() ![]() |
|
He Cummie, heb jij die doos met 300 T7 demo's nog? hehe ![]() |
|
quote: Wordt op z'n vroegst volgende week dat ik tijd heb om e.e.a. uit te zoeken hehe. U merkt het wel. ![]() |
|
quote:Uitstekend. Ik ook niet zo dat het geld hier uit de lucht komt vallen. ![]() |
|
quote: oeps, net mn hele lijst in één advertentie getiefd ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: doen ik, moesten toch nog wat afspreken ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote: LOL ja.... zal eens online pleuren hahahah ![]() |
|
quote: Zag het al ja hahahah...... Mail anders Bonnie even voor een account ![]() ![]() |
|
doe ik ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
trouwens, misschien wel handig om die optie groot op de pagina te zetten. maar dan als soort van standaard zeg maar. en een lijstje van andere dingen die dezelfde verkoper heeft, is mnisschien ook handig, ala ebay. scheelt dat je dan makkelijker meer bij dezelfde besteld (ivm verzendkosten oa) iig gaaf idee zo'n site ![]() Je moeder. ![]() |
|
... ik ben nu megabezopen. Dus ik zal het e.e.a. morgen oppikken. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hehe beter dan ![]() Je moeder. ![]() |
|
Hey, Bonnie.. kom je buiten spelen? húhúhú. ![]() |
|
Kijk! Eerste cd van me is alweer verkocht. ![]() ![]() |
|
Mooi om te horen ![]() ![]() ![]() |
|
Bij mij ook ![]() ![]() |
|
Ik zie dit topic nu pas, leuke site. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |