|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan je ook sorteren op prijs? Zo nee, zou dit toegevoegd kunnen worden? Zo kan ik de 2e hands cds niet vinden tussen de complete displeased catalogus :-S Zenial |
|
quote: Er wordt gewerkt aan een splitsing tussen 2e hands en nieuw, zodat je gemakkelijk advertenties kunt scheiden. Daarbij gaan we wat kleine cosmetische veranderingen doen, zodat de site wat makkelijker werkt. Dit gaan we nog doen, voordat we de hele displeased winkel gaan inlezen. |
|
Kan je als Belg ook spullen aanbieden op metalplaza.nl? De verzendingskosten liggen uiteraard iets hoger dan, mr zou op zich ook wel interessant zijn om wat dingen proberen te verkopen... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Tuurlijk kan dat Ook voor de zuiderburen is Metal Plaza toegankelijk. |
|
quote: Top! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik vind het nogal beschamend dat Di$plea$ed de site gelijk zo erg overspoelt dat hun rotzooi op z'n minst 95% van de totale hoeveelheid geplaatste advertenties inneemt. Maar dat lag wel enigszins in de lijn der verwachting. |
|
quote: Hehe eerst was mijn zooi nog 95% van wat erop stond Loopt vrij aardig trouwens, meer reacties dan ik hier erop krijg |
|
We hebben een scheiding gemaakt tussen nieuwe en 2de handse advertenties (vooral voor de vrienden van Displeased ). Het is nogal basic, maar het werkt, en we gaan morgen vrolijk verder. |
|
quote: Hehe inderdaad, volgens mij heb ik nog wat van je gekocht! Bedankt er voor! (Last Action Hero OST ) |
|
heeft displeased de site nu al verziekt.. tering wat een lamballen ik zou die zaandamn'rz schorsen, wat een pleurislullen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Gewoon op het knopje 2e hands drukken. |
|
goeie zaak freddie! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
brute handel? moet ik me hierbij oosterse importbruiden voorstellen speciaal voor rockers en metaalhoofdjes ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als je die zoekt |
|
Ik heb een accountje aangevraagd en verkregen, maar het plaatsen van de advertenties wil niet lukken? Je moet toch gewoon inloggen, advertentie beschrijven, dan versturen en klaar is kees...toch? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Waarom zou je displeased gratis op je site laten verkopen terwijl dit helemaal niet de doelstelling van deze site is.. Iedere metalhead weet displeased zelf wel te vinden en zij 'vervuilen' op deze manier een leuk initiatief voor mensen om hun 2de hands meuk kwijt te raken aan medeliefhebbers. Gewoon bannen die eikels. |
|
quote: Normaal gesproken moet dat zeker lukken. - groep, rubriek, titel en omschrijving moeten gevuld zijn. Misschien dat er een raar teken in je advertentietekst staat of het de afbeelding is te groot. (kan maar 180 kb zijn) Grtz Peter http://www.metalplaza.nl |
|
quote: Bedankt voor het delen van je mening. 2e hands en nieuw zijn makkelijk te scheiden. We zijn nog bezig met features om het NOG makkelijker te maken . Onze doelstelling is om DE centrale plaats te worden voor metal en rock liefhebbers. [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 20-11-2006 19:48] |
|
quote:Dat is Lords of Metal al |
|
quote: ok correctie : "DE marktplaats voor rock en metal" |
|
Of intgreren met elkaar: bij een te koop aangeboden cd een link naar de review en onder de review een link om hem te kopen op MP. Maar goed, dat kost een boel werk en tijd en die heb ik niet op dit moment |
|
quote: moeten we wel een keer over babbelen . |
|
quote:Laat ik daar toevallig nu net niet over gaan. Beleidszaken worden door onze chef bepaald alhoewel alle suggesties welkom zijn |
|
quote: bij deze een suggestie net trouwens een nieuwe feature gelanceerd. random advertenties |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |