|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Yeah, weer nieuws. Metalplaza heeft vandaag z'n eerste metalstore geopend. The Rock Online heeft z'n winkel geopend op Metalplaza op deze link http://therockonline.metalplaza.nl/ We zijn druk bezig met meer winkels aan te sluiten aan metalplaza, binnenkort meer hierover |
|
quote: Opzich niet heel belangrijk, maar als je er echt wat van wilt maken moet je toch is wat aan de vormgeving doen. Het idee is erg leuk en website gaat de goede kant op maar dit ziet er wel erg triest uit. Niet helemaal van de website waard is zeg maar. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Een en ander is geheel met de eigenaar van betreffende webshop afgestemd. Hij heeft hierin de vrije hand gehad betreffende lay-out. |
|
" Je winkel-kar bevat 0 dingen." Het spijt me wel, maar... |
|
quote: Lay-Out? Ik zie geen lay-out. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
een marktplaats moet gewoon lelijk zijn, het gaat om de mooie dingen die erop staan. Winkelkar YEAH |
|
quote: Nee. Dit schrikt mensen gewoon af, je moet ,helemaal met dit soort thema's, de juiste sfeer weer geven en de producten dus mooi neer zetten. Bovendien is het niet alleen winkelkar maar is het ook erg beroerd om neer te zetten: dingen. Houd het een beetje professioneel en maak ervan: Artikelen of Producten. Is dit echt zo lastig? edit: dubbele zin [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 03-04-2007 21:33] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
|
|
quote: Nogmaals, een en ander opgezet met de eigenaar van betreffende webwinkel. Hij heeft hierin geheel de vrije keuze. Hij is tevreden met de LAY-OUT zoals die nu is. En natuurlijk smaken verschillen. |
|
quote: Wedden dat ie nog meer tevreden is met een echte layout? Zenial |
|
+1 vast nog nooit 1 bladzijde marketing gelezen Je moeder. |
|
quote: Bonnie begon er opnieuw over dus lichtte het even verder toe, het was maar advies. Doe er mee wat je wilt. En lay-out is opmaak en die zie ik niet. Dat bedoelde ik ermee, hehe. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
|
|
quote: maarja, de layout maakt of breekt de site. geen overzicht? de aandachtsspanne van de kalnt is weg in 2 seconden en hij gaat op zoek naar de volgende site Je moeder. |
|
quote: Ja, hehe. Ik weet er wel meer van, maar als er verder niks mee gedaan word wens ik ze veel succes met de huidige zooi. Je haalt alleen dus lang niet alles eruit wat erin zou kunnen zitten. Maar dat is de keus van de web-eigenaar, logisch. Wie wil er wel een goed lopende site Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Bedankt allemaal voor jullie advies |
|
tis idd gewoon goedbedoeld advies, niet om af te zeiken oid maar doe er wat mee!!!1 Je moeder. |
|
Hallo mensen! Metalplaza heeft wat verbeteringen aangebracht op de site. Have fun / enjoy http://www.metalplaza.nl |
|
Gisteren wat oude meuk eraf gemieterd (+- 3200 ads) en vandaag even een big bug in de zoekfunctie gefixed |
|
quote: 3150 daarvan waren zeker Displeased ads? Zolang jullie commerciële advertenties van bedrijven grotendeels van de site weren kan het nog wat worden, die Displeased-rotzooi op de site werd op een gegeven moment echt te sneu. Gevalletje van 'door de bomen het bos niet meer zien'. |
|
Nou niet helemaal, maar er waren wel heel veel ads van displeased en dat gaf inderdaad een onoverzichtelijk beeld. We gaan niet beloven dat er geen bedrijven op de site gaan / mogen posten. Wat we wel willen is, als het advertentie-aantal een probleem wordt, goeie filters inbouwen. Maar dat zien we dan wel weer |
|
Nee ok, maar zeg zelf, dat gespam van Displeased ging alle perken te buiten. |
|
quote:En over wat voor aantallen praten we dan? 3000 advertenties meer of minder zou met een goed gebouwde database niet zo'n verschil moeten maken. Dan heb je meer aan verplichte registratie oid. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |