![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
dank u dank u. De eerste opgestuurde cd-lijst is ingelezen er zijn ongeveer 150 advertenties toegevoegd. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zo... eindelijk weer wat nieuws ![]() Je kunt je nu registreren en inloggen zodat je sneller meerdere advertenties op de site kan zetten. Het is nog allemaal basis, maar het werkt ![]() Tot ziens op http://www.metalplaza.nl Bonnie ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dat zijn gezochte artikelen knul ![]() Maar dat is idd een puntje, alles staat nu door elkaar heen ... zou mooi zijn als te kop en aangeboden apart staat ... ![]() |
|
quote: Heb ik verbeterd ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Thanks ![]() Ik kan er evt wel een filter boven zetten met [alle][aangeboden][gevraagd] ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Uhm, ik weet niet of er al over gesproken is, maar als een cd inmiddels verkocht is, dan staat hij nog steeds op de site. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. ![]() |
|
quote: De advertentie moet dan door degene die 'm geplaatst heeft verwijderd worden.... Als je me even zegt welke advertentie dat 't is dan verwijder ik 'm ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, ik wil het zelf ook wel doen, maar ik wist niet dat dat kon. Het betreft cathedral - endtyme in het doom gedeelte dus. ![]() |
|
quote: In je mail om de advertentie te activeren zit ook een delete link ![]() Je kunt je vanaf vandaag ook registreren, en dan kun je advertenties erop zetten zonder losse mails. [edit] ik heb 'm, voor deze keer, voor je weggehaald [/edit] ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 01-11-2006 22:40] ![]() ![]() |
|
quote: Damn. ![]() Niet op gelet en de mails al weggetieft. Sorry. Gelukkig heb ik geen 300 cd's geplaatst, hehe. ![]() |
|
quote: hehe lol dan had je ze via een account kunnen beheren ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb een klacht: Mijn minidiscspeler is nog steeds niet verkocht! ![]() ![]() |
|
Tja ... Is dat ding op usb aan te sluiten? Kost ie? Schijfjes bij? ![]() |
|
quote:Kwitnie. Zit geen USB poort op iig. Gewoon mini-jack uitgangen quote:Nieuw was hij zo'n 250 euro. Doe maar een fijn bod. quote:Ja hoor. Voorbespeeld weliswaar maar dat mag gewist worden tenzij belegen interviews met Danko Jones en MDB alsmede opnames van de ZM sessieband je interesseren. ![]() |
|
Ach zijn interessante apparaatjes, maar heb er niet veel geld voor over ... zal dus wel te weinig voor je zijn .. ![]() |
|
quote: Wij zullen uw klacht in behandeling nemen. LOL ![]() ![]() ![]() |
|
Hahahha ![]() ![]() |
|
Goed gedaan, altijd handig zo'n site als je naar bepaalde dingen op zoek ben of wil verkopen ![]() ![]() |
|
zeker weten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
over de 1400 advertenties toegevoegd vandaag op http://www.metalplaza.nl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Large als klant? Displeased? iig iemand met een raar beeld van prijzen .. ![]() |
|
quote: Displeased ![]() ![]() ![]() |
|
Deze is ook wel humor ![]() quote: ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |