|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
dank u dank u. De eerste opgestuurde cd-lijst is ingelezen er zijn ongeveer 150 advertenties toegevoegd. |
|
Zo... eindelijk weer wat nieuws Je kunt je nu registreren en inloggen zodat je sneller meerdere advertenties op de site kan zetten. Het is nog allemaal basis, maar het werkt Tot ziens op http://www.metalplaza.nl Bonnie |
|
Dat zijn gezochte artikelen knul Maar dat is idd een puntje, alles staat nu door elkaar heen ... zou mooi zijn als te kop en aangeboden apart staat ... |
|
quote: Heb ik verbeterd bedankt voor de tip |
|
quote: Thanks Ik kan er evt wel een filter boven zetten met [alle][aangeboden][gevraagd] |
|
quote: tsja... kon dus ind wel duidelijker Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Uhm, ik weet niet of er al over gesproken is, maar als een cd inmiddels verkocht is, dan staat hij nog steeds op de site. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. |
|
quote: De advertentie moet dan door degene die 'm geplaatst heeft verwijderd worden.... Als je me even zegt welke advertentie dat 't is dan verwijder ik 'm |
|
Ja, ik wil het zelf ook wel doen, maar ik wist niet dat dat kon. Het betreft cathedral - endtyme in het doom gedeelte dus. |
|
quote: In je mail om de advertentie te activeren zit ook een delete link Je kunt je vanaf vandaag ook registreren, en dan kun je advertenties erop zetten zonder losse mails. [edit] ik heb 'm, voor deze keer, voor je weggehaald [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 01-11-2006 22:40] |
|
quote: Damn. Niet op gelet en de mails al weggetieft. Sorry. Gelukkig heb ik geen 300 cd's geplaatst, hehe. |
|
quote: hehe lol dan had je ze via een account kunnen beheren |
|
Ik heb een klacht: Mijn minidiscspeler is nog steeds niet verkocht! |
|
Tja ... Is dat ding op usb aan te sluiten? Kost ie? Schijfjes bij? |
|
quote:Kwitnie. Zit geen USB poort op iig. Gewoon mini-jack uitgangen quote:Nieuw was hij zo'n 250 euro. Doe maar een fijn bod. quote:Ja hoor. Voorbespeeld weliswaar maar dat mag gewist worden tenzij belegen interviews met Danko Jones en MDB alsmede opnames van de ZM sessieband je interesseren. |
|
Ach zijn interessante apparaatjes, maar heb er niet veel geld voor over ... zal dus wel te weinig voor je zijn .. |
|
quote: Wij zullen uw klacht in behandeling nemen. LOL |
|
Hahahha |
|
Goed gedaan, altijd handig zo'n site als je naar bepaalde dingen op zoek ben of wil verkopen |
|
zeker weten in de gaten houden die hap zou ik zeggen |
|
over de 1400 advertenties toegevoegd vandaag op http://www.metalplaza.nl . De layout is een beetje verneukt, maar we gaan er aan werken. |
|
Large als klant? Displeased? iig iemand met een raar beeld van prijzen .. |
|
quote: Displeased |
|
Deze is ook wel humor quote: |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |