IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waking the dead part VII 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-12-2006 13:33 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Jawel.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-12-2006 13:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2006 13:31 schreef Burzum het volgende:
Hoor ik daar Mental huilen?

Fuck the world and fuck you

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-12-2006 13:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Janken voor Satan!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-12-2006 13:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

bent u dan satan, mevrouw ?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-12-2006 13:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nee, ik ben Marjolein en je huilt niet voor mij. Ik hoef namelijk niet te huilen.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-12-2006 11:16 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Zo, dat was anders een geslaagde en erg gezellige avond.

Black Candle vond ik eigenlijk niks, beetje saai.

Negura Bunget...ik had er veel van verwacht, maar gezien ik het niet op plaat kende wist ik niet wat ik precies moest verwachten. Jammer dat ze de halve band misten, het geluid miste toch wel behoorlijk veel. Wel complimenten aan de band; toch een redelijke show terwijl ze met z'n drieën waren.

Vargsang was perfect. [Ja Sander, dat getuigt inderdaad van mijn wansmaak. ] Maar fuck, dat was bruut! Had toch niet verwacht dat het live net zo overtuigend of overtuigender was als/dan op plaat.

Die laatste act vond ik behoorlijk bizar, maar was achteraf eigenlijk toch wel een behoorlijk aparte ervaring. Weet er niet zoveel over te zeggen, zelfs.

Dus.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 25-12-2006 11:16]

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 25-12-2006 11:36 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Speelden er bands dan?
Het was wel weer een gezellige avond

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-12-2006 11:37 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2006 11:36 schreef Digerdoden het volgende:
Speelden er bands dan?
Het was wel weer een gezellige avond

Vargsang had je niet moeten missen, lul-in-pak.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-12-2006 11:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Black Candle was zeker niet slechts maar overbodig.

Negura Bunget kwam totaal niet uit de verf. Zal wel iets te maken hebben met missende bandleden. En misschien stond ik in de verkeerde hoek maar de instrumenten klonken totaal niet in elkaar geintegreerd.

Vargsang kon mij echt niet interesseren; Saai.

Die laatste act was tof maar ik had geen zin in ritual/drone spul.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-12-2006 13:04 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik vodnt Negura Bunget jusit wle enorm ve tklinken.. misshcien omdat ik achteraan rond de bar stond, daar is het geluid meestal prima..

erg geslaagde avond!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-12-2006 13:08 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik vond Negura Bunget ook prima, Vargsang en Black Candle wat minder.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-12-2006 13:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2006 13:04 schreef irritante klootzak het volgende:
ik vodnt Negura Bunget jusit wle enorm ve tklinken.. misshcien omdat ik achteraan rond de bar stond, daar is het geluid meestal prima..

erg geslaagde avond!
Volgende keer maar es ergens anders gaan staan dan want Lunar Aurora klonk daar ook al niet al te best.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-12-2006 14:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik vond de bands sowieso weinig aan maar het bier smaakte prima.En het was zowaar gezellig.

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 25-12-2006 18:41 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Negura Bunget was zeker goed, zwaar de moeite!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 25-12-2006 18:45 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

De foto's staan nu online op: http://www.metalshots.com

Bla

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 26-12-2006 0:06 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Hehehe, was een gezellig feestje, alleen trein gemist

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 26-12-2006 0:21 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Ik heb drie uur over de treinreis gedaan
Ben er nu definitief uit dat de nieuwe dienstregeling niet zo fijn is.

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 26-12-2006 0:23 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

LOL

Wij hebben uiteindelijk maar een taxi genomen...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 26-12-2006 0:25 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2006 0:23 schreef Doomy het volgende:
LOL

Wij hebben uiteindelijk maar een taxi genomen...

haha, hoeveel was je kwijt? had je niet beter een hotel kunnen pakken?

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-12-2006 0:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2006 0:21 schreef Digerdoden het volgende:
Ik heb drie uur over de treinreis gedaan
Ben er nu definitief uit dat de nieuwe dienstregeling niet zo fijn is.
Aids, dan staat me morgen nog wat te wachten, damn

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 26-12-2006 0:53 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2006 0:25 schreef Digerdoden het volgende:
haha, hoeveel was je kwijt? had je niet beter een hotel kunnen pakken?
Ja...eigenlijk wel

hehe ik had ook wel nachtje willen doorhalen, maar ja ik was niet alleen

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-12-2006 2:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-12-2006 13:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

is dat satan ?

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-12-2006 13:55 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-12-2006 13:58 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Dan heb ik Satan gezien.

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com