|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
... [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 21-12-2006 19:31] |
|
quote: het staat gaaf als je inside information hebt he Je moeder. |
|
hey lullo, anders mail je me even ipv alles op een publiek forum te zetten... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: |
|
quote: misschien moet je hem even mailen dat hij op moet houden ermee hehe Je moeder. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
er kotm GEEN vervanger voor HAILSTORM... fijn dat mensen die niks met de organisatie te maken hebben altijd denken te weten hoe en wat er aan de hand is.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gaan de deuren later open oid? Nmlk weinig zin weer es een uur daar te staan verkleumen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Broederlijk staan verkleumen buiten de GvH is TR03! Niemand die wat zegt behalve de tweelingen. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 21-12-2006 20:28] |
|
quote:Jij ook daar? |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
zoals eht er nu uit ziet zullen de deuren gewoon eerder open gaan.. geen probleem dus, want er zijn ook meerdere dj's die polaten zullen draaien... en nu kunnen de bands eventueel langer doorspelen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
toch jammer, ik had Hailstorm graag willen zien. Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
quote: Nee, ik ben kansloos blut met alle kosten voor het verbouwen in me nieuwe stekkie. Helaas, want ik had er wel graag bij willen zijn. |
|
Het is bijna zo ver! an evil incarnation of DEATH! |
|
See you there! Bla |
|
quote: Hoe herken ik je dan? Ben je in het zwart gekleed toevallig? an evil incarnation of DEATH! |
|
Haha, ik ben die aso die een camera in je snuffert duwt als je je net dronken aan het misdragen bent... Bla |
|
quote: Misdragen? Dronken? Ikke? Nooit! an evil incarnation of DEATH! |
|
We hebben dit statement ook op Punx.nl geplaatst. "De aantijging van een anonieme antifa aanhanger uit Oostenrijk dat er een nazi concert plaats vindt in de Goudvishal is pertinente onzin. Van de bands die op ons jaarlijkse Black Metal Festival (dit jaar de 7e editie) wordt de band Vargsang beschuldigt van rechts extremisme. Met dit statement willen wij als organisatoren van het Waking the Dead festival deze beschuldigingen van de hand wijzen. De Goudvishal heeft een aantal interne regels waaraan wij ons al jaren houden. Eén van deze regels is dat wij nooit een politiek getinte band zullen boeken of een band die zijn of haar muziek voor politieke doeleinde gebruikt, daar waar het gaat om extreem rechtse politiek. Ook als wij het vermoeden hebben dat een of meerdere bandleden van een band rechts-extreem politiek actief is, zullen wij de band weren uit de Goudvishal. In de beschuldigingen wordt Vargsang rechtsextremistisch gedachtegoed in de schoenen geschoven en ons inziens is dit onterecht. De teksten en ideologie van Vargsang (en de band waarvoor Vargsang in het verleden actie was, Graven) zijn puur satanisch en hebben niks te maken met partijpolitiek. Men haalt de band Nordisches Blut aan, die niet relevant is voor het hele verhaal, daar Nordisches Blut niet op zal treden. Er wordt gesproken over de leus "Blood, Honour and Pride"; hoeveel hardcore en punk bands hebben het hier wel niet over? Er wordt verwezen naar platenlabels en andere bands en releases waar de bandleden van Vargsang niks mee te maken hebben. Hetzelfde geldt voor de verwijzing naar "Von List"… is het allemaal niet een beetje vergezocht? Hoe kan men een band ergens op veroordelen als men niet naar de ideologie en teksten van de band kijkt, maar zich enkel blindstaart op enkele contacten die de vorige band van een van de bandleden in het verleden had? Ja, Black Metal is een muziek stroming die op het randje is wat aanstootgevend kan zijn. De agressieve muziek gaat meestal gepaard met een agressieve boodschap. Meestal komt het imago van de bands harder en agressiever over dan dat deze in werkelijkheid is. Wij als initiatiefnemers zullen nooit en te nimmer acts boeken die rassenhaat, discriminatie of rechtse partijpolitiek prediken, evenmin als extreem linkse propaganda. Iedereen die ooit in de Goudvishal is geweest weet wat de waarheid is: een club van zo’n 70 vrijwilligers die zich met hart en ziel inzet om al meer dan 27 jaar het de bezoekers naar de zin te maken: hardcore, punk, metal en dance liefhebbers…iedereen is bij ons welkom en iedereen gaat uit zijn dak. Wij betreuren de negatieve en kortzichtige reacties en beschuldigingen, dit doet de Goudvishal geen goed… Niet nu en ook niet in de toekomst! Wij nodigen iedereen uit om te komen kijken a.s. zondag 24 december. " |
|
...Edit, vraag is al gedeeltelijk beantwoord in de tekst. Toch word heel vaak de nadruk op rechts gelegd, tuurlijk zijn er rechte agressievelingen maar extreem links kent zeker wel veel zeer aggresieve lui. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 22-12-2006 16:21] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Klok.. klepel... Noem mij dan eens 1 extreem linkse band die in het reguliere clubcircuit speelt? Die bands en lui zijn er zeker maar dergelijke optredens blijven beperkt tot het ondergrondse/kraakpandencircuit Idem voor nazibands overigens. De voormalige Rebeque-kazarne in Eindhoven was daar dan weer een broeinest voor. Maar geloof maar niet dat zulk extreem spul (zowel links- als rechtsom) in tenten als Dynamo of de Effenaar geboekt wordt. |
|
Gezeik altijd, wanneer gaat het eens puur om de muziek, en de fun. maar goed , ik ben erbij,en ga sowieso wel lol hebben. Fuck the world and fuck you |
|
Het gaat erom dat er op rechtse band altijd gekankerd wordt en niet op extreem links spul. Meer niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |