IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waking the dead part VII 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 27-11-2006 17:08 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2006 16:52 schreef Digerdoden het volgende:

nog nooit van gehoord

Zal wel weer zo'n Jim-actie zijn om op het laatste moment een band in elkaar te flanzen met Kevin en co. a la Zanazazaxhuppeldepup.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-11-2006 17:20 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 27-11-2006 20:12 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

quote:
Op 27 november 2006 17:08 schreef Mikeee het volgende:
Zal wel weer zo'n Jim-actie zijn om op het laatste moment een band in elkaar te flanzen met Kevin en co. a la Zanazazaxhuppeldepup.

hehe ga daar maar niet vanuit

Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-11-2006 19:16 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nope....

zeker niet..

xanaxasax is jaren geleden een keer zo begonnen uit noodzaak...

de rest niet....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

irritante klootzak
Posted 28-11-2006 19:20 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Libris Ne Sanctus klinkt zeer goed en leek ons een perfecte afsluiter van de avond.. ziekelijke langzame drone dark ambient met live drums, fucked up gitaren en vette zang.... checken dus als into obscure fucked up muziek bent... ze hebben trouwens al 1 keer opgetreden in de Little Devil een half jaar geleden...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 28-11-2006 20:25 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Oftewel het wordt op tijd naar huis gaan...

Als ik al kom. Dat is nog even afwachten.

don't mistake lack of talent for genius

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 28-11-2006 21:34 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Er komt in ieder geval nog een (vrij) grote band, die zeer de moeite waard is. Ik wil graag komen, ware het niet dat ik op vakantie ben.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

The Scorpio
Usericon van The Scorpio
Posted 28-11-2006 21:57 by The Scorpio Wijzig reactieProfiel van The ScorpioQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2006 19:20 schreef irritante klootzak het volgende:
Libris Ne Sanctus klinkt zeer goed en leek ons een perfecte afsluiter van de avond.. ziekelijke langzame drone dark ambient met live drums, fucked up gitaren en vette zang.... checken dus als into obscure fucked up muziek bent... ze hebben trouwens al 1 keer opgetreden in de Little Devil een half jaar geleden...

Libris Ne Sanctus perfecte afsluiter, ach ga toch weg man. Ga eens praten met Geist en/of Dusk

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 28-11-2006 22:51 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Als het niet goed is, dan kom je toch gewoon niet, en ga je die avond lekker met oma ganzenborden onder het genot van een glaasje kinderchampagne?

The Scorpio
Usericon van The Scorpio
Posted 28-11-2006 23:55 by The Scorpio Wijzig reactieProfiel van The ScorpioQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2006 22:51 schreef nuclearwarfare het volgende:
Als het niet goed is, dan kom je toch gewoon niet, en ga je die avond lekker met oma ganzenborden onder het genot van een glaasje kinderchampagne?

Hoepel op man, ben fan van Vargsang

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-11-2006 0:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 november 2006 23:55 schreef The Scorpio het volgende:
Aha, was jij dat!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-11-2006 1:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 28 november 2006 19:20 schreef irritante klootzak het volgende:

wie zitten der in dan? wat bekende namen?

Je moeder.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-11-2006 2:25 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:

Poehpoeh wat ev0l ben je ook! Ik loop maar snel door naar m'n glaasje melk en koekjes.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-11-2006 2:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

fan en vargsang in één zin kan ik niet begrijpen zonder het woord 'geen'

Je moeder.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-11-2006 3:04 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

LOL...en jij bent allang BM-er af dus hou je maar bij whatever je cup-of-tea tegenwoordig is.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 29-11-2006 3:04]

irritante klootzak
Posted 29-11-2006 9:27 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

---

[Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 29-11-2006 9:38]

irritante klootzak
Posted 29-11-2006 9:40 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2006 21:57 schreef The Scorpio het volgende:
Libris Ne Sanctus perfecte afsluiter, ach ga toch weg
man. Ga eens praten met Geist en/of Dusk

Grappig dat andere mensen altijd beter weten wat wij als festival organisator moeten doen: Welke bands we moeten boeken en hoe we onze zaken moeten regelen, terwijl ze er zelf de ballen verstand van hebben....

Kijk, we kunnen nooit een line-up neerzetten die het iedereen naar de zin kan maken of die iedereen te gek zal vinden, maar dit slaat dus helemaal ff nergens op!

Wat ik al helemaal niet snap is dat mensennu al lopen te zeiken en te janken over een line-up waarvan nog een aantal bands bevestigd moeten worden!

Leuk dat je gaat lopen zeiken en klagen over bands die je niet kent: Sterker nog, waarschijnlijk heb je LIBRIS nog nooit gehoord en praat je nu poep over zaken waar je totaal nul komma nul procent verstand van hebt en dat is behoorlijk jammer...

Mensen zeiken teveel over de concerten die ze worden aangeboden: "Deze band is niet goed, deze band is kut, dit is een ruk band, wat een troep, ha dje niet beter die of die band kunnen boeken.. speelt die en die nu alweer?.... WHO FUCKING CARES???!

Niemand verplicht je om naar een concert te gaan of dwingt je om naar een slechte band te kijken. Vindt je een band slecht of kut? prima, dan geef je daar toch geen geld aan uit? Dan ga je niet naar die show! Of als er bands spelen die je wel gaaf vindt, dan ga je tijdens de ruk band even weg (naar buiten, naar de bar, naar de snackbar, weet ik veel, verzin zelf iets). Waarom moeten mensen altijd zo klagen? Het is zo simpel: Als je de bands kut vindt, blijf dan lekker thuis en draai de muziek die je wel vet vindt...

Ik ga toch ook niet tegen me zin van een concert van bands die me niet boeien toe? Ik kan mijn geld, tijd en energie wel beter besteden!

Als mensen het allemaal zo goed weten en de bands allemaal zo ruk vinden, waarom organiseren ze dan zelf niet een keer iets? Leuk dat jij Geist of Dusk wil zien! Organiseer dan zelf eens een concert met die gasten... en meteen al die ander egave black metal bands die je wil zien? Zo ben ik jaren geleden ook begonnen.. ik vondt het huidige aanbod van de black metal bands toen behoorlijk kut in mijn regio (sterker nog, er was misschien 1 black metal show per jaar), i.p.v altijd maar te klagen op internet en te lopen janken, ben ik eens achte rhet beeldscherm vandaan gekomen en ben ik eens concerten gaan organiseren met de beperkte middelen die ik had...

dus, als ik je een advies mag geven: kap met klagen en zeuren,.... EN REGEL ZELF EENS WAT!

[Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 29-11-2006 9:51]

trol
Usericon van trol
Posted 29-11-2006 10:30 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Jim, Edit je post even en voeg eens wat spelfouten toe man.. Dit kan niet door de beugel!!

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 29-11-2006 10:30 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2006 10:30 schreef trol het volgende:
Jim, Edit je post even en voeg eens wat spelfouten toe man.. Dit kan niet door de beugel!!

LOL!!!!!

Member of the iso-betawuste crew!!

irritante klootzak
Posted 29-11-2006 10:35 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

zo e3bte rhjongens?

ik zal eens even een fijne zin tuypen en l9ijken hoebeel spelfouten er in styaan..

met mijn ogen dicht getiuks\\kusjes!

The Scorpio
Usericon van The Scorpio
Posted 29-11-2006 10:43 by The Scorpio Wijzig reactieProfiel van The ScorpioQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2006 9:40 schreef irritante klootzak het volgende:
Grappig dat andere mensen altijd beter weten wat wij als festival organisator moeten doen: Welke bands we moeten boeken en hoe we onze zaken moeten regelen, terwijl ze er zelf de ballen verstand van hebben....

Kijk, we kunnen nooit een line-up neerzetten die het iedereen naar de zin kan maken of die iedereen te gek zal vinden, maar dit slaat dus helemaal ff nergens op!

Wat ik al helemaal niet snap is dat mensennu al lopen te zeiken en te janken over een line-up waarvan nog een aantal bands bevestigd moeten worden!

Leuk dat je gaat lopen zeiken en klagen over bands die je niet kent: Sterker nog, waarschijnlijk heb je LIBRIS nog nooit gehoord en praat je nu poep over zaken waar je totaal nul komma nul procent verstand van hebt en dat is behoorlijk jammer...

Mensen zeiken teveel over de concerten die ze worden aangeboden: "Deze band is niet goed, deze band is kut, dit is een ruk band, wat een troep, ha dje niet beter die of die band kunnen boeken.. speelt die en die nu alweer?.... WHO FUCKING CARES???!

Niemand verplicht je om naar een concert te gaan of dwingt je om naar een slechte band te kijken. Vindt je een band slecht of kut? prima, dan geef je daar toch geen geld aan uit? Dan ga je niet naar die show! Of als er bands spelen die je wel gaaf vindt, dan ga je tijdens de ruk band even weg (naar buiten, naar de bar, naar de snackbar, weet ik veel, verzin zelf iets). Waarom moeten mensen altijd zo klagen? Het is zo simpel: Als je de bands kut vindt, blijf dan lekker thuis en draai de muziek die je wel vet vindt...

Ik ga toch ook niet tegen me zin van een concert van bands die me niet boeien toe? Ik kan mijn geld, tijd en energie wel beter besteden!

Als mensen het allemaal zo goed weten en de bands allemaal zo ruk vinden, waarom organiseren ze dan zelf niet een keer iets? Leuk dat jij Geist of Dusk wil zien! Organiseer dan zelf eens een concert met die gasten... en meteen al die ander egave black metal bands die je wil zien? Zo ben ik jaren geleden ook begonnen.. ik vondt het huidige aanbod van de black metal bands toen behoorlijk kut in mijn regio (sterker nog, er was misschien 1 black metal show per jaar), i.p.v altijd maar te klagen op internet en te lopen janken, ben ik eens achte rhet beeldscherm vandaan gekomen en ben ik eens concerten gaan organiseren met de beperkte middelen die ik had...

dus, als ik je een advies mag geven: kap met klagen en zeuren,.... EN REGEL ZELF EENS WAT!

Je moet een boek gaan schrijven man
En wat je allemaal opschrijft is totale onzin
En een van de jongens ken ik toevallig
Het is gewoon Slagerij van Kampen maar dan van de ambient

[Dit bericht is gewijzigd door The Scorpio op 29-11-2006 10:45]

irritante klootzak
Posted 29-11-2006 10:46 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

och och, nou, als je ze zo goed kent dan zou je weten dat ze juist goed als afterparty passen..

anyway.. alles leuk en aardig, maar werd gewoon een beetje moe van het zoveelste geklaag en gepiep over de line-up....

dus, als je het beter kan... ga je gang!

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-11-2006 10:47 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

what's that stain on your shirt mane?

Suck my piss

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-11-2006 10:49 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:

Groupie ja????

Against God and Government

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-11-2006 10:51 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 29 november 2006 10:43 schreef The Scorpio het volgende:
Je moet een boek gaan schrijven man
En wat je allemaal opschrijft is totale onzin
En een van de jongens ken ik toevallig
Het is gewoon Slagerij van Kampen maar dan van de ambient

Wat ben je toch een homo, dan ga je toch lekker niet, blijf je thuis lekker aftrekken achter je computer. Lamstraal.

Against God and Government

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com