|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: hehe ga daar maar niet vanuit Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
nope.... zeker niet.. xanaxasax is jaren geleden een keer zo begonnen uit noodzaak... de rest niet.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Libris Ne Sanctus klinkt zeer goed en leek ons een perfecte afsluiter van de avond.. ziekelijke langzame drone dark ambient met live drums, fucked up gitaren en vette zang.... checken dus als into obscure fucked up muziek bent... ze hebben trouwens al 1 keer opgetreden in de Little Devil een half jaar geleden... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Oftewel het wordt op tijd naar huis gaan... Als ik al kom. Dat is nog even afwachten. don't mistake lack of talent for genius |
|
Er komt in ieder geval nog een (vrij) grote band, die zeer de moeite waard is. Ik wil graag komen, ware het niet dat ik op vakantie ben. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Libris Ne Sanctus perfecte afsluiter, ach ga toch weg man. Ga eens praten met Geist en/of Dusk |
|
Als het niet goed is, dan kom je toch gewoon niet, en ga je die avond lekker met oma ganzenborden onder het genot van een glaasje kinderchampagne? |
|
quote: Hoepel op man, ben fan van Vargsang |
|
quote:Aha, was jij dat! |
|
quote: wie zitten der in dan? wat bekende namen? Je moeder. |
|
quote: Poehpoeh wat ev0l ben je ook! Ik loop maar snel door naar m'n glaasje melk en koekjes. |
|
fan en vargsang in één zin kan ik niet begrijpen zonder het woord 'geen' Je moeder. |
|
LOL...en jij bent allang BM-er af dus hou je maar bij whatever je cup-of-tea tegenwoordig is. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 29-11-2006 3:04] |
|
--- [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 29-11-2006 9:38] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Grappig dat andere mensen altijd beter weten wat wij als festival organisator moeten doen: Welke bands we moeten boeken en hoe we onze zaken moeten regelen, terwijl ze er zelf de ballen verstand van hebben.... Kijk, we kunnen nooit een line-up neerzetten die het iedereen naar de zin kan maken of die iedereen te gek zal vinden, maar dit slaat dus helemaal ff nergens op! Wat ik al helemaal niet snap is dat mensennu al lopen te zeiken en te janken over een line-up waarvan nog een aantal bands bevestigd moeten worden! Leuk dat je gaat lopen zeiken en klagen over bands die je niet kent: Sterker nog, waarschijnlijk heb je LIBRIS nog nooit gehoord en praat je nu poep over zaken waar je totaal nul komma nul procent verstand van hebt en dat is behoorlijk jammer... Mensen zeiken teveel over de concerten die ze worden aangeboden: "Deze band is niet goed, deze band is kut, dit is een ruk band, wat een troep, ha dje niet beter die of die band kunnen boeken.. speelt die en die nu alweer?.... WHO FUCKING CARES???! Niemand verplicht je om naar een concert te gaan of dwingt je om naar een slechte band te kijken. Vindt je een band slecht of kut? prima, dan geef je daar toch geen geld aan uit? Dan ga je niet naar die show! Of als er bands spelen die je wel gaaf vindt, dan ga je tijdens de ruk band even weg (naar buiten, naar de bar, naar de snackbar, weet ik veel, verzin zelf iets). Waarom moeten mensen altijd zo klagen? Het is zo simpel: Als je de bands kut vindt, blijf dan lekker thuis en draai de muziek die je wel vet vindt... Ik ga toch ook niet tegen me zin van een concert van bands die me niet boeien toe? Ik kan mijn geld, tijd en energie wel beter besteden! Als mensen het allemaal zo goed weten en de bands allemaal zo ruk vinden, waarom organiseren ze dan zelf niet een keer iets? Leuk dat jij Geist of Dusk wil zien! Organiseer dan zelf eens een concert met die gasten... en meteen al die ander egave black metal bands die je wil zien? Zo ben ik jaren geleden ook begonnen.. ik vondt het huidige aanbod van de black metal bands toen behoorlijk kut in mijn regio (sterker nog, er was misschien 1 black metal show per jaar), i.p.v altijd maar te klagen op internet en te lopen janken, ben ik eens achte rhet beeldscherm vandaan gekomen en ben ik eens concerten gaan organiseren met de beperkte middelen die ik had... dus, als ik je een advies mag geven: kap met klagen en zeuren,.... EN REGEL ZELF EENS WAT! [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 29-11-2006 9:51] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Jim, Edit je post even en voeg eens wat spelfouten toe man.. Dit kan niet door de beugel!! |
|
quote: LOL!!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
zo e3bte rhjongens? ik zal eens even een fijne zin tuypen en l9ijken hoebeel spelfouten er in styaan.. met mijn ogen dicht getiuks\\kusjes! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Je moet een boek gaan schrijven man En wat je allemaal opschrijft is totale onzin En een van de jongens ken ik toevallig Het is gewoon Slagerij van Kampen maar dan van de ambient [Dit bericht is gewijzigd door The Scorpio op 29-11-2006 10:45] |
|
och och, nou, als je ze zo goed kent dan zou je weten dat ze juist goed als afterparty passen.. anyway.. alles leuk en aardig, maar werd gewoon een beetje moe van het zoveelste geklaag en gepiep over de line-up.... dus, als je het beter kan... ga je gang! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
what's that stain on your shirt mane? Suck my piss |
|
quote: Groupie ja???? Against God and Government |
|
quote: Wat ben je toch een homo, dan ga je toch lekker niet, blijf je thuis lekker aftrekken achter je computer. Lamstraal. Against God and Government |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |