|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Negura Bun$$$$$$get Ik ga wel, alleen tijdens eerste en laatste noot van Vargsang [Dit bericht is gewijzigd door The Scorpio op 29-11-2006 22:06] |
|
Nood? |
|
quote: aan de man |
|
quote: Maar ik neuk wel je moeder Against God and Government |
|
quote: Oh Almachtige Scorpio, we weten allang dat wij nooit en nimmer aan jou trueheid kunnen voldoen. krijg toch aids. Against God and Government |
|
quote: Gun je me dat |
|
quote: Jou altijd. Against God and Government |
|
Ga je hier nog heen, kale ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Denk het wel ja, wat voor dag valt het?? Against God and Government |
|
de 24ste, als sla je me dood welke dag het is. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zondag. |
|
24 december 2014 |
|
quote: uhm hoezo dat? Je moeder. |
|
quote: Ja. |
|
Reken er maar niet op dat er dit keer weer dode ratten en andere aardigheden mee worden gebracht, tenzij er een groepje knapen bereid wordt gevonden om de rotzooi naderhand op te ruimen. Vrijwilligers? Overigens is dat gezeur nogal vermoeiend, iedereen kan het beter, iedereen weet het beter en iedereen heeft wel wat te klagen, waarom gaan diegenen niet aan de slag met al die briljante ideeën in plaats van te zeuren als een stel huisvrouwen? |
|
AMEN! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:dank u. nou ja, ik ben van de partij. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben er denk ik ook wel bij. [Als ik vervoer heb.] |
|
quote: Je kunt altijd nog met het OV "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Kijken wat er speelt.. www.bloodsin.nl is er trouwens ook.. Jammerrrrrrrr [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 13-12-2006 15:21] |
|
Wordt weer lekker avondje genieten! Zinnin! Bloodsin is waar ook? Bla |
|
Bloodsin zuigt apenballen, wat een drek Against God and Government |
|
Wat een Rot(zak) opmerking! Bla |
|
Even dit topic omhoog schoppen--------------- * SCHOP! * Aankomende zondag alweer! Zin in! an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |