|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mijn moeder is dood, nu moet ik je helaas in elkaar rossen. |
|
Ik heb er zin an! Dat word keihard bier hijssen |
|
Hè bah.. Moet dat nou weer? |
|
Ik ga aan de fristi hoor raymond! |
|
quote: Ik wellicht aan de cola "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:HUH ? Fuck the world and fuck you |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Haha onmeundig sneu ventje dat je er rond loopt. Ga ergens anders lopen kankeren of ga on-topic met je ouwe koeien uit de sloot halen. Edit; Dit jaar maar eens niet naar toe lijkt me. [Dit bericht is gewijzigd door Duysternesse op 18-12-2006 20:21] Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Bitch fight! |
|
quote:Ga jij ook nog naar Waking The Dead? |
|
Ze is mijn date, Regeer. Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
quote: Yeah, jij mag mijn brenger van bier zijn.. jij date jij! @Regeer: Nou.. als Heleentje mee gaat en een date zoekt, dan ga ik wel mee ja. Wat else met zo'n nutteloze zondag, alhoewel het wel een fikse katerdag zal zijn dan na de zaterdagavond in Apeldoorn te hebben doorgebracht. Verder is black niet mijn ding, maar hee.. drone wel.. maar denk dat ik niemand zo gek krijg mij terug naar Zwolle te rijden en de laatste band uit te kijken hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-12-2006 21:05] |
|
brenger van Bier...Brenger van Liefde .... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jaja whatever, Hertog graag. |
|
Onbeantwoorde liefde zuigt. Fuck the world and fuck you |
|
Pfft, ik antwoorde toch.. vol liefde. Hertogggg! Maarre 7,50 voor een zondag vol tering herrie.. mooi! |
|
woei, zien we elkaar eens irl...can't wait ! Fuck the world and fuck you |
|
Mij zie je niet over het hoofd nee. Hu Hu Iemand enig idee hoe het met de kaarverkoop zit, reserveren? |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 18-12-2006 23:01] |
|
De reserveringen lopen behoorlijk goed dus ik zou toch even reserveren als ik jou was. Het gaat lekker druk worden. |
|
Ik ga niet, ben de dag ervoor al in de Gvh. Against God and Government |
|
Lekker party doen heb de kaartjes al besteld, 7.50 voor een pot tering herrie en ook nog op een zondag, kan niet beter! Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
quote: Homo! Wat is er de dag ervoor dan? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |