|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat zeg ik nou? Verhuis naar het Lultopic, kwajongen! En nee; ik ben geen "god damned nigger". Bruce Banner |
|
zo ... heel veel dom gelul hier, maar niet over de islam .. |
|
|
|
quote: Hey ok...maar ´swa ´is echt een neger uitdrukking....en voor een so called metalhead staat ´swa´wel heel erg sneu. |
|
quote: Zie eerdere verwijzing naar lultopic. Wordt niet in acht genomen. Haat verblindt. Bruce Banner |
|
quote: val ik jouw er mee lastig?? Nope...jij begon tegen mij. |
|
quote:Use the force Luke .. |
|
Alle posts waar niet minstens 1 kanx0rmoslim of zelfmoordactie in Baghdad wordt genoemd (gelieve niet té serieus te nemen. U snapt het punt ) wordt vermalen tot een eenvoudig puntje. Het löltopic vindt men hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2378499 Dank. Bruce Banner |
|
. |
|
Onslaught is net een moslim. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Wat een woorden hier Foei Foei! edit: zo zie je hem wel [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-12-2006 23:07] |
|
Wat een vette smilie! Oja, islam. |
|
huh?!? |
|
Oud Vuil is net een moslim. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
O maaar ik had die smiley zelf al gewijzigd |
|
quote: Qua uiterlijk of qua postgedrag of qua...? |
|
quote:Het gehele plaatje. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik heb zoooo'n zin om wat dingen terug te halen maar het mag niet meer Ergens ook goed anders werd het weer een hele discussie, waar ik eigenlijk ook weer geen geduld voor heb nu. |
|
quote: Als je goed kijkt zie je toch iets in dat plaatje |
|
quote: Ach, we zijn allen gelijk, toch? |
|
quote:Duisternis <-> Islam! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik kijk alleen maar goed. Ik zie lichtflitsen, vuurbollen en brandende kerken en madeliefjes. Maar goed, ik heb het origineel hier op de pc staan, jullie zien alleen maar het kleine plaatje. |
|
quote: Ik heb gewoon hele goede ogen Ja zelfs met zonnenbril |
|
jongens... Bruce Banner |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |