|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Starre, dogmatische denkers heb je overal. Is echt niet aan grefo's, moslims of joden voorbehouden. Bij mijn broertje in het kraakpand of op de golfclub bij mijn rechtse vriend ken ik genoeg mensen die hetzelfde type denkraam hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Degenen die van zichzelf zeggen dat ze ruimdenkend zijn zijn de meest starren [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 24-10-2012 20:01] |
|
quote:Helemaal niet! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat is jouw mening |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
laatste woord is snor... dus zal wel iets staan alsd "je moeder heeft viele snor!" nu lees ik het pas... het staat er ook... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 24-10-2012 20:05] I am mine own redeemer...! |
|
quote:Wat een verstand zeg. Je moet nog meer buizen jij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: jij moet stoppen als leraar! I am mine own redeemer...! |
|
quote:Tuurlijk, olde drankwagen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote: Beetje jammer dit! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Best gênant. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
I am mine own redeemer...! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-11-2012 13:16] signature |
|
quote: Dut 't nie........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |