IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Domme/onzinnige/brute post over de islam Vorige pagina | Volgende pagina
Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:38 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:34 schreef Lainedil het volgende:
Pardon?? Nummer zoveel die denkt bevelen uit te kunnen delen?? Jij ziet écht niet in hoe zo'n dakhaas je bent he? Je kent mijn vriendin niet. Die zal je ook nooit leren kennen, aangezien ze minstens net zo'n grafkankerhekel heeft als aan radicale moslims. Uitgaande van je voorgaande uitspraken kan jij dan wel nagaan hoe laag je wordt ingeschat. En ik maar denken dat er misschien toch op een enigszins fatsoenlijk niveau met je gepraat kon worden. Sneu, érg sneu dat je dan zo persoonlijk reageert. Een zwaktebod, meer kan ik er niet van maken. Succes in je verdere leven; je zult het meer dan nodig hebben.




Ow dus jij kent de uitspraak ´actie reactie ´niet....whahahaha

en kijk es.....mooie avatar he!!!
Mijn naam op andere profielen...´INFIDEL´....weet je ook wat het betekent??


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 21:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:31 schreef Onslaught het volgende:
Jij denkt zeker dat ik voor jou alles ga spellen niet??
Jammer dan...als je niet snapt wat ik zeg,of dat je het niet kan hebben hoe ik mijn meningen verwoord....dan heb je puur pech.

Man, ik vraag je gewoon om wat hulp met het begrijpen van jouw posts. Leuke vent ben jij dat je niet even wil helpen.

Alsjeblieft, quote maar eens het deel van je post waaruit blijkt dat die combinatie kan (van religie haten, maar wel met de symbolen rondlopen).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2006 21:41 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik ben zooooooo benieuwd naar jouw versie van de betekenis van je nickname .

Mag ik je vragen wat je hier doet wanneer je enkel op anderen kan zeiken zonder ook maar één zinvol punt toe te voegen? We hebben genoeg aan 1 Heer Krieg.

Übrigens, Krieg, even een IP-adres checken.


Bruce Banner


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:43 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:40 schreef ZelThoR het volgende:
Man, ik vraag je gewoon om wat hulp met het begrijpen van jouw posts. Leuke vent ben jij dat je niet even wil helpen.

Alsjeblieft, quote maar eens het deel van je post waaruit blijkt dat die combinatie kan (van religie haten, maar wel met de symbolen rondlopen).



Ik help niemand....je krijgt er nooit wat voor terug....egoistisch?
Yep....maar zo ben ik...
En als jij denkt dat ik iets naar voren ga halen om jouw te helpen omdat jij gewoon te lui bent om op je muis te drukken.....wrong !!


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:44 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:41 schreef Lainedil het volgende:
Ik ben zooooooo benieuwd naar jouw versie van de betekenis van je nickname .

Mag ik je vragen wat je hier doet wanneer je enkel op anderen kan zeiken zonder ook maar één zinvol punt toe te voegen? We hebben genoeg aan 1 Heer Krieg.

Übrigens, Krieg, even een IP-adres checken.


Ow dus dat weet je niet??Ik zou zeggen je zit achter een pc...zoek het lekker op.
En jij hebt ook je ogen in je zak zitten zo te zien...ik zeik op anderen??hahahaha....die is leuk.....


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2006 21:45 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 december 2006 21:44 schreef Onslaught het volgende:
Ow dus dat weet je niet??Ik zou zeggen je zit achter een pc...zoek het lekker op.
En jij hebt ook je ogen in je zak zitten zo te zien...ik zeik op anderen??hahahaha....die is leuk.....


Gast, houd je bijdehandte bek eens dicht, man!


Bruce Banner


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2006 21:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 december 2006 21:45 schreef Lainedil het volgende:
Gast, houd je bijdehandte bek eens dicht, man!




Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 21:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:43 schreef Onslaught het volgende:
Ik help niemand....je krijgt er nooit wat voor terug....egoistisch?
Yep....maar zo ben ik...
En als jij denkt dat ik iets naar voren ga halen om jouw te helpen omdat jij gewoon te lui bent om op je muis te drukken.....wrong !!

Ik heb jouw enige post die over die combinatie ging naar voren gehaald (jaja, helemaal zelf met de muis geklikt), en je verteld dat daar geen verklaring instaat. Laat staat dat het ingaat op mijn versie van de beschuldiging dat de combinatie niet kan.

Ik zal je helpen door die post van mij te herhalen hieronder, dan mag jij als wederdienst mij helpen.

quote:
Op 10 december 2006 21:21 schreef Onslaught het volgende:
lees ff terug.


quote:
Op 10 december 2006 20:41 schreef Onslaught het volgende:
ik had er nog geen een en ik wilde eigenlijk een foto nemen...maar dat koste ff meer werk...ff geen zin in.
En geloof me...dat het een religieus teken was wist ik zelf ook wel....als iemand weet wat religie inhoud en wat puur ongeloof inhoud dan ben ik dat zelf .....pas als je alle boeken hebt gelezen(bijbel..torah..koran..satansbijbel..etc.)..dan mag je pas commentaar hebben vind ik


Deze post bedoel je? Dat verklaart niet waarom het wel kan hoor. Dat je geen zin had om dat beetje werk voor een foto te doen maakt echt niet hoor. Dan maar beter niets als je er niet achter staat.

Daarnaast begin je alleen over je vermeende expertise. Dat is geen argument, hoogstens een ondersteuning van een argument.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:49 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:45 schreef Lainedil het volgende:
Gast, houd je bijdehandte bek eens dicht, man!



Eh.....nee?
Waarom.....omdat je merkt dat ik niet verander van mening en dat er ook mensen bestaan die je handje niet vast willen houden omdat ze anders van het forum afgescholden worden??
En omdat ik geen zin heb om een ander te gaan helpen??
Van mij part flikkeren ze me van het forum af....ik heb met niemand wat te schaften...ik heb een mening en ben niet verplicht om die te onderbouwen...dat doen mensen pas om een ander van hun gelijk te overtuigen...en daar ben ik geenzins op uit.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:51 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:46 schreef ZelThoR het volgende:
Ik heb jouw enige post die over die combinatie ging naar voren gehaald (jaja, helemaal zelf met de muis geklikt), en je verteld dat daar geen verklaring instaat. Laat staat dat het ingaat op mijn versie van de beschuldiging dat de combinatie niet kan.

Ik zal je helpen door die post van mij te herhalen hieronder, dan mag jij als wederdienst mij helpen.





Deze post bedoel je? Dat verklaart niet waarom het wel kan hoor. Dat je geen zin had om dat beetje werk voor een foto te doen maakt echt niet hoor. Dan maar beter niets als je er niet achter staat.

Daarnaast begin je alleen over je vermeende expertise. Dat is geen argument, hoogstens een ondersteuning van een argument.



Hahahaha jammer...leuk geprbeerd...ik doe niet aan helpen en niet aan wederdiensten
Ik heb niet gevraagd of je mij wilde helpen...ik zei alleen dat je maar es terug moest lezen....


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 10-12-2006 21:51 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:49 schreef Onslaught het volgende:
Eh.....nee?
Waarom.....omdat je merkt dat ik niet verander van mening en dat er ook mensen bestaan die je handje niet vast willen houden omdat ze anders van het forum afgescholden worden??
En omdat ik geen zin heb om een ander te gaan helpen??
Van mij part flikkeren ze me van het forum af....ik heb met niemand wat te schaften...ik heb een mening en ben niet verplicht om die te onderbouwen...dat doen mensen pas om een ander van hun gelijk te overtuigen...en daar ben ik geenzins op uit.


Hehe, mee eens. Bannen is natuurlijk ultiem gay, overigens.



Nog zo stoere internet warrior.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 21:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:49 schreef Onslaught het volgende:
ik heb een mening en ben niet verplicht om die te onderbouwen...

Maar je zegt wel dat je het onderbouwt, althans, dat claim je in je deelgesprek met mij.
quote:
dat doen mensen pas om een ander van hun gelijk te overtuigen...en daar ben ik geenzins op uit.

Ik wil ook niet overtuigd raken, ik wil weten hoe jij er over denkt.

(Sorry dat ik op je gesprek met Lain inbreek.)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2006 21:52 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Dude, kansloos! Ten eerste beantwoord je vragen nooit volledig. Ten tweede lijkt het wel alsof je denkt dat je superieur bent, en overal boven staat. Ten derde voeg je, zoals eerder gezegd, niets toe, afgezien van een lichte portie Comic Relief. (weet je wat dat betekent? Zoniet, zoek het maar op. )

Overigens, als je toch alles denkt te weten, help me dan meteen even aan een alternatieve manier om je voor achterlijke mongool uit te schelden, zonder dat ik in die bewoording moet terugvallen. Ik verlaag mijn niveau niet graag tot het jouwe.

Welterusten, kerel!


Bruce Banner


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2006 21:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

godsamme, dit gaat maar door he


Je moeder.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:53 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:51 schreef zakkenvuller het volgende:
Hehe, mee eens. Bannen is natuurlijk ultiem gay, overigens.




hahaha zeg jij....met je theekransje..jeez dude...dat meegelul met elkaar DAT is pas gay ouwe.....


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2006 21:53 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 december 2006 21:51 schreef zakkenvuller het volgende:
Hehe, mee eens. Bannen is natuurlijk ultiem gay, overigens.




Ik heb dan ook niet voor om meneer te bannen. Zo druk kan ik me niet om hem maken.


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 21:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:51 schreef Onslaught het volgende:
Hahahaha jammer...leuk geprbeerd...ik doe niet aan helpen en niet aan wederdiensten

Wat een vervelend persoon ben je dan, zeg. Maar goed, moet jij weten.
quote:
Ik heb niet gevraagd of je mij wilde helpen...ik zei alleen dat je maar es terug moest lezen....

Dat heb ik gedaan, ik heb gezegd wat ik gevonden heb en dat het niets opleverde. Waarom wil je dan niet verder praten? Blijkbaar wil je ook niet begrepen worden ofzo. Waarom kom je dan hier om je mening te spuien? Kun je niet gewoon je bek houden als je niets te zeggen hebt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:54 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:52 schreef Lainedil het volgende:
Dude, kansloos! Ten eerste beantwoord je vragen nooit volledig. Ten tweede lijkt het wel alsof je denkt dat je superieur bent, en overal boven staat. Ten derde voeg je, zoals eerder gezegd, niets toe, afgezien van een lichte portie Comic Relief. (weet je wat dat betekent? Zoniet, zoek het maar op. )

Overigens, als je toch alles denkt te weten, help me dan meteen even aan een alternatieve manier om je voor achterlijke mongool uit te schelden, zonder dat ik in die bewoording moet terugvallen. Ik verlaag mijn niveau niet graag tot het jouwe.

Welterusten, kerel!


HA!
Kansloos zegt ie dan...whahahaha


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:55 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:52 schreef Lainedil het volgende:
Dude, kansloos! Ten eerste beantwoord je vragen nooit volledig. Ten tweede lijkt het wel alsof je denkt dat je superieur bent, en overal boven staat. Ten derde voeg je, zoals eerder gezegd, niets toe, afgezien van een lichte portie Comic Relief. (weet je wat dat betekent? Zoniet, zoek het maar op. )

Overigens, als je toch alles denkt te weten, help me dan meteen even aan een alternatieve manier om je voor achterlijke mongool uit te schelden, zonder dat ik in die bewoording moet terugvallen. Ik verlaag mijn niveau niet graag tot het jouwe.

Welterusten, kerel!


Btw:....Ik voel me flink verheven boven een hele grote groep mensen idd.....en zojuist zijn daar een flink aantal bijgekomen.
Mijn dank.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2006 21:56 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

En wederom een geniale reactie van het kaliber "Nee, jij!" Actie-reactie komt je niet bekend voor?

Genoeg bullshit. Zeg gerust wat je wilt, maar zolang er geen moslims in voorkomen verhuizen we naar andere topics, en kunnen we dit hier, ahum, "schoon" houden.

Tot in het lultopic, swa!


Bruce Banner


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:56 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:54 schreef ZelThoR het volgende:
Wat een vervelend persoon ben je dan, zeg. Maar goed, moet jij weten.

Dat heb ik gedaan, ik heb gezegd wat ik gevonden heb en dat het niets opleverde. Waarom wil je dan niet verder praten? Blijkbaar wil je ook niet begrepen worden ofzo. Waarom kom je dan hier om je mening te spuien? Kun je niet gewoon je bek houden als je niets te zeggen hebt.



Op je laatste zin.........nee.......vind je mn mening niks...hou dan zelf je harses maar.
Niemand vraagt je om erop te reageren.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 10-12-2006 21:56 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:53 schreef Onslaught het volgende:
hahaha zeg jij....met je theekransje..jeez dude...dat meegelul met elkaar DAT is pas gay ouwe.....


In wat voor waanwereldje leef jij hallucinerende imbeciel?
Ik heb het woord 'theekransje' nooit genoemd!


Nog zo stoere internet warrior.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:57 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:56 schreef Lainedil het volgende:
En wederom een geniale reactie van het kaliber "Nee, jij!" Actie-reactie komt je niet bekend voor?

Genoeg bullshit. Zeg gerust wat je wilt, maar zolang er geen moslims in voorkomen verhuizen we naar andere topics, en kunnen we dit hier, ahum, "schoon" houden.

Tot in het lultopic, swa!


Swa????
Don´t tell me you´re one of those god damn niggers???


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:57 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:56 schreef zakkenvuller het volgende:
In wat voor waanwereldje leef jij hallucinerende imbeciel?
Ik heb het woord 'theekransje' nooit genoemd!



Heb ik dat gezegd?
Nope.....daar vind ik het hier op lijken....dus die heb ik bedacht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2006 21:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

bubba!


Je moeder.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen