IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Domme/onzinnige/brute post over de islam Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 08-11-2006 21:02 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 8 november 2006 20:57 schreef Jenje het volgende:
Er is amper een wereldreligie te noemen wiens geschiedenis niet in teken van bloedvergieten en geweld staat.


Precies, of een wereldmacht.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-11-2006 21:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

En zo hoort het ook, godverdomme. Van thee leuten is nog nooit iemand beter geworden...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 08-11-2006 21:08 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Een beetje zichzelf respecterende religie of wereldmacht moet toch minstens totaan de knieën in het bloed staan.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-11-2006 6:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

that's nature...


Je moeder.


nomad
Usericon van nomad
Posted 19-11-2006 12:50 by nomad Wijzig reactieProfiel van nomadQuote dit bericht

Islam dat is toch een moslim in een rolstoel.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-11-2006 13:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2006 20:57 schreef Jenje het volgende:
Er is amper een wereldreligie te noemen wiens geschiedenis niet in teken van bloedvergieten en geweld staat.


Precies. De meeste oorlogen in de geschiedenis komen eigenlijk wel een beetje voort uit geloofsovertuiging.

Met hun respect voor leven en naastenliefde hypocrisy.

Ik vind derhalve ook dat eigenlijk elke vorm van religie verboden zou moeten worden.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-11-2006 13:11]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2006 13:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 13:10 schreef XXL het volgende:
Precies. De meeste oorlogen in de geschiedenis komen eigenlijk wel een beetje voort uit geloofsovertuiging.

Met hun respect voor leven en naastenliefde hypocrisy.

Ik vind derhalve ook dat eigenlijk elke vorm van religie verboden zou moeten worden.
De meeste oorlogen komen voort uit lust naar macht en religie wordt vaak als excuus gebruikt.

Alleen de Islam voert vaak oorlogen voor het Islamitische wereldrijk, zonder enig profijt te kunnen hebben van nieuw verworven macht. En Amerikaanse indianenstammen voerden ook wel religieuze oorlogen om mensen gevangen te nemen om te offeren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


nomad
Usericon van nomad
Posted 19-11-2006 13:17 by nomad Wijzig reactieProfiel van nomadQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 13:10 schreef XXL het volgende:
Precies. De meeste oorlogen in de geschiedenis komen eigenlijk wel een beetje voort uit geloofsovertuiging.

Met hun respect voor leven en naastenliefde hypocrisy.

Ik vind derhalve ook dat eigenlijk elke vorm van religie verboden zou moeten worden.


+1 en daarbij je gaat toch niet leven naar de maatstaven van een god als hij noch niet eens het lef heeft om zich te tonen[voor degene die wel geloven]


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2006 13:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 13:17 schreef nomad het volgende:
+1 en daarbij je gaat toch niet leven naar de maatstaven van een god als hij noch niet eens het lef heeft om zich te tonen[voor degene die wel geloven]
Misschien, en dat zou ik kunnen begrijpen, vindt hij jou niet belangrijk genoeg om zich aan te tonen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 19-11-2006 13:24 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Wat een inferieur creatuur is die nomad zeg, de tering, zelden zo'n mongool gezien.


Nog zo stoere internet warrior.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-11-2006 13:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nomad
Usericon van nomad
Posted 20-11-2006 12:09 by nomad Wijzig reactieProfiel van nomadQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 13:24 schreef zakkenvuller het volgende:
Wat een inferieur creatuur is die nomad zeg, de tering, zelden zo'n mongool gezien.


Of jij hebt je snappert kapot.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-11-2006 12:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 13:27 schreef XXL het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Root_of_All_Evil%3F

Interessant. Eens kijken!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-11-2006 17:33 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 13:27 schreef XXL het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Root_of_All_Evil%3F

Hoort die niet door te verwijzen naar Slayer?


Gnosis
With Furious Intent
Usericon van Gnosis
Posted 20-11-2006 19:50 by Gnosis Wijzig reactieProfiel van GnosisQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

De mate van toewijding aan een geloof, religie of ideologie, heeft altijd geweld als extreme. Het gegeven dat moslims dit nog steeds doen, is omdat zij nooit verder gekomen zijn dan vlak voor de grens van verlichting. (Het is daarnaast bovenal flauw om ze allemaal over een kam te scheren...) De afname van georganiseerde religie in het westen is omdat het al decennia geen politiek wapen meer is; in de meeste islamitische landen is dit nog versmolten. En dan krijg je gelazer. Als of je 11e eeuwse kruisvaders chemische wapens geeft...



Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 24-11-2006 4:16 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 3:04]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 24-11-2006 4:20 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 3:04]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 24-11-2006 4:27 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 3:04]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-11-2006 6:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2006 4:20 schreef Morghodius het volgende:
nooit van import gehoord ?

Op eigen houtje broden importeren uit, laten we zeggen, Turkije?

Zal een rendabele onderneming worden.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2006 10:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2006 6:24 schreef Slechtheid het volgende:
Op eigen houtje broden importeren uit, laten we zeggen, Turkije?

Zal een rendabele onderneming worden.


Ach, Mel Gibson laat zijn brood uit een of andere bakkerij in Polen overvliegen maar echt rendabel zal het niet zijn, nee.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2006 10:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2006 4:16 schreef Morghodius het volgende:

BELIEVER…. We deny your so-called god!


Domme aap ... zeiken over gelovigen maar wel een thor's hammer als avatar.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-11-2006 11:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 14:37 schreef Staalman het volgende:
Precies, of beide open, of beide dicht... dat is eigenlijk mijn mening. Het is te makkelijk om het Christendom te bashen, maar over de Islam mag niets gezegd worden.


Wat een domme en onzinnige post.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2006 12:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2006 11:50 schreef Schaep het volgende:
Wat een domme en onzinnige post.
Neen, is waar


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-11-2006 12:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 13:27 schreef XXL het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Root_of_All_Evil%3F


oh, gaaf. Richard Dawkins is wel een man met verstand van zaken. Grappig was zijn confrontatie met "mannenliefhebber" Haggard trouwens.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-11-2006 12:45 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2006 12:05 schreef Jenje het volgende:
Neen, is waar


Nee bullshit, ik hoor meer gezeik over de Islam dan over het Christendom.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen