|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hoop écht op een Belgische datum ook, en anders wordt het wrsch Arnhem want is gewoon té mooi Member of the iso-betawuste crew!! |
|
DAAR ben ik bij!!! Naar Arnhem.. het concert schijnt op de zondag middag te zijn. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Gaaf. Aanwezig. Gelegenheids satanist |
|
HEUY!!!! Dat is dus hoogstwaarschijnlijk in Arnhem en op Ragnarok |
|
Heerlijke line-up! |
|
Ah, gaaf! Ik wou Taake altijd al eens live zien. |
|
ja, hallo! Ben ik dan voor niks naar dat 'laatste' concert geweest...grmbloplichters. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
in hengelo waren ze wel geinig ondanks dat ik barstende koppijn had en er eigenlijk niet zoveel in details meer kan herinneren hehe Je moeder. |
|
Zondagmiddag... dan is Arnhem idd te overwegen, doch ik hoop natuurlijk op een Groninger editie! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
zal wel snel uitverkocht zijn Je moeder. |
|
Aanwezig @ de Goudvishal. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
hier moet ik zooooo enorm bij zijn !!! TAAKE !!! Expired,Erased and Forgotten |
|
Aanwezig! Komt er ook een kaart verkoop via Ticketservice of doet de goudvishal daar nooit aan? Anders word het snel reserveren. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Update van de data... Zie openingspost. |
|
ja, nu nog even wat meer NL data tussen 18 en 22 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Volgens de promoter wilde hij maar 1 optreden in Nederland doen (had hem al gemaild om zelf ook deze package boeken). Jammer want ik denk dat er zeker genoeg interesse is in Nederland voor nog 1 of 2 optredens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ben je een flikker ofzo? If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Pffffff, en maarliefst 7x in Duitsland?... damn Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dan maar naar de goudvishal, ik wil urgehal en koldbrann zeker nog eens gezien hebben No meat is sweater |
|
quote:er is zeker genoeg animo voor... Snap het ook niet. Dacht dat aanvankelijk de Baroeg ook nog een show zou krijgen misschien... Maar ben ook blij met GvH... Dat gaat zeker uitverkochte bak worden. En dan nog ff Ragnarok-Fest en PSOA meepikken. En voor wie niet naar Ragnarok gaat, die kan eventueel ook nog naar Osnabrück dus. Is ook best te rijden... |
|
Had ook wel gerekend op de Romein, maar dat zit er dus niet in. Nouja, dan maar afreizen naar Arnhem She Said Destroy in Black New York |
|
Tja, beetje dom om dit alleen in GVH te doen. Dan beter een zaal van rond 400 man ofzo, dat lukt met deze package wel. |
|
quote: Hij wilt Höst zijn piemol zien. |
|
Er zullen meer shows toegevoegd gaan worden aan de tour, waaronder minimaal 1 extra in Nederland......zeer goed nieuws Mannevond van Koldbrann speelt tegenwoordig ook bas bij Urgehal dus hij zal het zwaar gaan krijgen, 2 shows achter elkaar elke avond. Heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Had idd al gehoord dat er nog wat gaten in de tour zaten. Zal dan iig een doordeweekse show worden, die extra in NL zoals het lijkt dan, of ze moeten nog weer gaan schuiven... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |