|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moeder. |
|
oke Je moeder. |
|
Ze hebben je gehoord kennelijk Jaap Had vanmorgen nieuwe bannert in de meel. |
|
Weet niet of het een bug is, maar telkens als ik mijn post wil editten in het Pain of Salvation-topic, maakt ie een nieuwe post aan ipv de oude te overschrijven. Sorry voor de 4 posts dus www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik krijg bij elke posting die ik in het redactieforum wil plaatsen de melding Forum Niet Gevonden. Doe ik iets fout? Zo'n 10 minuten gelden heb ik nog wat in het eindredactie-controle topic kunnen posten maar nu krijg ik bij elke poging die melding. |
|
uitloggen en opnieuw inloggen |
|
Zm is tussen 0700 en 0900 soms baggertraag. Ben ik de enige? |
|
quote:Nope, dan zit iedereen te ZM-en en daar wordt het dan weer traag van |
|
Zag net bij m'n cookies dat ZM zowel de username als het password opslaat in een cookie. Waarom is dat? Het is in ieder geval niet de veiligste manier van gegevens opslaan...t |
|
Metalhead22: Waarom kan ik niet op mijn account inloggen? |
|
Omdat hij gebanned is. Je moeder. |
|
Niet door ons... lainoflandrill@hotjeweettoch... laat hem me maar even toevoegen, dan komen we er wel uit. Bruce Banner |
|
quote: Facebook? |
|
Ja. Dan lukt het vast ook wel... Bruce Banner |
|
Wat kreeg ik dan in mijn mailbox? |
|
quote: Foutje, heb per ongeluk mijn hele contactlijst een mail gestuurd. ben er zelf ook niet blij van geworden.... Ik ga er maar van uit dat 99,9% van de mensen die shit toch verwijdert. Sorry, in ieder geval. Bruce Banner |
|
Wij hebben toch alleen maar onveilig contact, ik sta toch niet in je contactlijst? Banlijst misschien. |
|
quote:He he ... heeft bijna een jaar geduurd |
|
Leuk dat het nieuws wisselt op de frontpage, alleen verschuiven de regels eronder ook telkens (ik heb de laatste firefox), dat leest vrij irritant... Je moeder. |
|
Het topic "Spot de <doelgroep>!" staat in het overzicht heel mooi als "Spot de !", hier wil je wellicht wat html escaping doen. |
|
quote:thanx ... ik pak het op. --edit-- Vaag dat dit nu pas naar voren komt .. maar goed het is gefixd. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 07-09-2009 9:06] |
|
quote: Nou ja, het is er in ieder geval; weinig reden tot klagen meer Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Even een skopje omhoog. quote: ? Je moeder. |
|
quote: Jij vindt altijd wel een reden Olavje. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |