IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : forum / frontpage bugs hier rapporteren Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2013 17:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2013 14:14 schreef WMP het volgende:
Mijn reactie volgend op die van jou was ook verwijderd. Vond ik niet meer zo verbazingwekkend, enkele van mijn reacties -die soms wat kritisch waren over de review zelf- zijn in het verleden wel vaker verwijderd en elke keer werd dat afgedaan als 'foutje'. Zal wel, ik geloof dat niet meer.

Er is vast eens een foutje gemaakt en vast ook wel eens niet, als je het destijds niet gemeld hebt valt dat nu helaas lastig te controleren

In ieder geval: in dit geval is al aangegeven dat een nieuwe redacteur een niet goed overwogen verwijder-actie deed. Dus ook voor jou: sorry.
quote:
Op 12 januari 2013 13:38 schreef CTTS het volgende:
Bij het openen van het racisme topic ( http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3634/16 ) krijg ik een malware melding, in Chrome.

Nu niet meer als het goed is. Was een plaatje van GIRL wat daarvoor zorgde.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-01-2013 17:08]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-01-2013 22:15 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2013 17:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nu niet meer als het goed is. Was een plaatje van GIRL wat daarvoor zorgde.
Ai? Was gewoon gehost op photobucket geloof ik...

Edit: ik dacht de avatar, nvm.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 13-01-2013 22:17]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-01-2013 22:54 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Nadat mijn reactie was verwijderd, kan ik geen reacties meer plaatsen op de frontpage.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2013 22:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

krijg je een bepaalde melding?


signature


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 16-01-2013 23:19 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 16 januari 2013 22:54 schreef WMP het volgende:
Nadat mijn reactie was verwijderd, kan ik geen reacties meer plaatsen op de frontpage.


Gebanned op de frontpage, held!!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-01-2013 23:20 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2013 22:55 schreef Hypnos het volgende:
krijg je een bepaalde melding?


In eerste instantie niet. Venstertje blijft na klikken op 'versturen' gewoon open staan en de pagina waar de reactie voor bedoelt is wordt niet herladen. Als ik het reageervenstertje dan opnieuw laad krijg ik wel een melding, namelijk 'pagina niet gevonden'. Als ik dan het venstertje sluit en opnieuw op 'reageer' klik op de desbetreffende pagina, opent het reageervenstertje weer zonder problemen, maar wanneer ik op 'versturen' klik: zie begin deze post.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 16-01-2013 23:21]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-01-2013 0:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hmmm... ik kan ook niet meer posten op FP, zelfde probleem


signature


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 17-01-2013 11:35 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 17 januari 2013 0:18 schreef Hypnos het volgende:
hmmm... ik kan ook niet meer posten op FP, zelfde probleem
Ik heb denk ik iets gemold met een laatste update.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 17-01-2013 11:38 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Doet het weer


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-05-2013 16:38 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Ok, dus, bovenaan de FP [frontpage ] staan altijd lokkende praatjes. Maar die zijn te lang waardoor je op het plaatje moet klikken om verder te kunnen gaan.
Dat moet je maar net weten, maar het is ook zonde dat een gedeelte van het praatje wegvalt.

Neem meer ruimte of wees korter van stof.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-05-2013 16:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Introtekst Terra Tenebrosa interview is te lang idd. We passen het aan


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-05-2013 16:49 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 26-05-2013 16:56 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Curieuze bug op het forum: zojuist heeft Ascendant Grotesque met zijn Stalinistische vingertjes een bericht van mij bewerkt/gemodereerd. Leuk en aardig allemaal, maar nu is de edit-knop verdwenen, terwijl die bij de overige berichten op die pagina wel zichtbaar is.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-05-2013 17:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dat is geen bug, dat is een feature. Als een mod een post aanpast, kan hij een vikje aantikken om verdere aanpassingen door de betreffende user te voorkomen. Dat had ik dus gedaan.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-05-2013 17:17 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Jammer is dat, ja. Mooi die keer dat je dat bij mij niet gedaan had.
:')


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 26-05-2013 17:19 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2013 17:17 schreef Kvelgeest het volgende:
Jammer is dat, ja. Mooi die keer dat je dat bij mij niet gedaan had.
:')


Puur selectief modbeleid!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-05-2013 17:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nee, een ongelukje

Ontopic graag


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 27-05-2013 8:17 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Het scrollen gaat schokkerig en vertraagd bij pagina's waar meer dan 10 youtube video's embedded staan.

Probleem aan mijn kant, of hebben meer mensen hier last van?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 27-05-2013 12:53 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Heb ik ook gemerkt. Weet niet of het met 10 joetoep filmkes was bij de weg, maar het is wel irri.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 11-06-2013 13:46 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Als je een moderator quote die HTML-tags gebruikt om z'n font te pimpen, komen de tags in de quote, zie dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3816701/33


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 30-09-2013 17:52 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

is het toeval dat de laatste tijd als ik inlog op zm mijn pc "crasht"...ding loopt vast, valt uit, etc... meer mensen hier last van? noodzakelijke dingen als onderhoudt van de pc wordt hier keurig gedaan...

[Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 30-09-2013 17:52]


I am mine own redeemer...!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-09-2013 18:09 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

je hebt de internet kaput gemacht


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-01-2014 17:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Gecopypaste van het Forum functionaliteit topic, toch wel een serieuze bug dacht ik zo:

Als ik op mijn tablet zit worden youtube filmpjes niet goed embedded. Ik weet niet welke kneus hiervoor verantwoordelijk is, maar dit is iig erg irrritant. Doe er wat aan.

En nee het ligt niet aan apple, want op andere sites gaat het wel goed. Daar komt bij, heel soms pakt ie ze wel, maar meestal wordt een gapend gat geslagen waar het filmpje had moeten staan.

Kortom geen peil op te trekken en bloedirritant.


... hoe de hazen lopen ...


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-01-2014 17:26 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Heb ik ook gewoon hier, al is mijn verbinding wel anno 2008. Ik heb volgens mij de standaard pagina instelling als het om aantal posts gaat, maar als er 10+ Youtube video's embedded staan, blijf ik maar laden.

Sommigen knallen er 5 in 1 post. =[


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-01-2014 17:33 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ja maar jij hebt idd een schijtverbinding. Op mijn laptop heb ik het niet. En op andere sites ook niet. Het is ook niet zo dat ie op de tablet hoe lang bezig is met inladen, er gebeurt gewoon niks, er staat niks. Kortom een echte bug lijkt mij.


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen